آخرین تکنیک ها در طراحی سایت

آخرین تکنیک ها در طراحی سایت

آخرین تکنیک ها در طراحی سایت


آخرین تکنیک های در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت بعضی از شرکتهای بهینه سازی موتورهای جستجو، سال های پیش روند روند ایجاد محتوای وب سایت را برای کاربران بیشتر، از جمله کور، در دسترس قرار دادند.برچسب ALT به سادگی متن جایگزین است که متن (پشت محتوا) خوانده شده توسط مرورگرها و خوانندگان صفحه نمایش است.
به یاد داشته باشید، شما فقط تلاش نمیکنید بازدیدکنندگان وب سایت خود را تحت تأثیر قرار دهید، شما همچنین می خواهید تحت تاثیر قرار دادن موتورهای جستجو بزرگ با کم کد، شبکه های اجتماعی اجتماعی با داده OG (این ممکن است بیشتر از ویژگی های جستجوگرها، اما هنوز هم بسیار مربوط به سال 2018 است) و اجازه دهید فراموش نکنیم، پاک کننده کد، سریع تر سرعت بارگذاری صفحه وب برای مرورگرها. سرعت طراحی سایت خود را به صورت رایگان بررسی کنید و سپس یک حسابرسی رایگان اینترنتی در اینجا بگذارید تا اطمینان حاصل شود که شما در بالای بازی خود در سال 2018 هستید.
اما اگر شما در مورد کد خود جدی هستید، سخت گیرانه با درایور خود و انگیزه برای تبدیل شدن به بهترین در هنر طراحی وب، من به شدت شما را تشویق به بررسی دستورالعمل توسعه دهنده در اینجا و ارائه کار خود را.

جستجوی صوتی طراحی سایت ها در گوگل

جستجوی صوتی، همچنین به نام جستجو با صدا، اجازه می دهد تا کاربران از یک فرمان صوتی در دستگاه تلفن همراه خود برای جستجو در اینترنت استفاده کنند.
در حالی که جنبه های بسیاری از بهینه سازی موتور جستجو خاصی وجود دارد که ویژگی های جستجوی صوتی را در وب سایت برجسته تر می کند، در طراحی شما قوانینی وجود دارد که می تواند به مشتریان بالقوه شما کمک کند.

تایتل در طراحی سایت

هدر وبسایت شما باید در تمام صفحات طراحی سایت شما ساده و سازگار باشد.قرار دادن معمول برای لوگوی کسب و کار شما در سمت چپ بالای سمت چپ است، در حالی که سایت های اصلی منو ناوبری مجاور در سمت راست هستند.اطمینان حاصل کنید که آرم خود را آسان به خواندن و تشخیص بدون توجه به اندازه و یا رنگ.
به یاد داشته باشید، اگر شما بیش از 5 صفحه معمولی هستید، می توانید همیشه منقطهای را به طور مستقیم در زیر دکمه های پیمایش منو ایجاد کنید.

نمایش اسلاید در طراحی سایت

نمایش اسلاید برای بازدیدکنندگان وب مورد علاقه است، اما طراحان وب و کارشناسان بهینه سازی موتورهای جستجو به آنها اهمیتی نمی دهند. دلیل این است که آنها مستعد افت سرعت وب سایت، پیچیده درخواست مرورگر و HTTP به دلیل جاوا اسکریپت هستند و در دستگاه های تلفن همراه سخت است.
با این حال، برخی از طراحی سایت ها با استفاده از لغزنده های زیبا، زمانی که به درستی طراحی شده اند، دور می شوند.فقط تصویر را به اندازه ای که می خواهید روی صفحه اصلی خود جا بزنید، برش دهید، مطمئن شوید که اندازه تصویر کمتر از 200 کیلوبایت است.این نیازی به بیش از یک خط از کد نیست و می تواند به راحتی در هر زمان به راحتی تعویض شود.

ایتم ها درر صفحه اصلی طراحی سایت شما

خدمات محبوب ترین ارائه شده است
فروش یا ارتقاء فعلی
فرم درخواست تقاضای آزاد
مطالب ویژه
این کار باهوش است تا حداقل یک بلوک کپی در مورد شرکت شما، خدمات حیاتی خود و یا حوادث جاری داشته باشید اگر شما یک کسب و کار محلی هستید.شما می خواهید این جعبه محتوا و سایر مناطق وب سایت خود را با کلمات کلیدی محبوب بازدید کنندگان خود جستجو کنید.این به سرعت SEO شما وب سایت شما را افزایش می دهد.

افزودن آیتم نظردهی و نظرات در طراحی سایت

نه تنها هوشمندانه است که یک برگه نظرات را در منوی بالای خود اضافه کنید، بلکه می توانید آن را به صفحه اصلی خود اضافه کنید. این باعث افزایش تماس شما با نرخ فعالیت می شود، زیرا افراد واقعی را نشان می دهد، و بازخورد واقعی در مورد تجربه مثبت خود را با شرکت شما نشان می دهد.

اهمتی فوتر در طراحی سایت

در حالی که پایین صفحه وب ممکن نیست منطقه محبوب ترین وب سایت شما باشد، هنوز باید یک نگاه حرفه ای و سازگار داشته باشید.نه تنها شما باید کار خود را به وسیله کپی رایت انجام دهید، بلکه باید نام تجاری خود را دوباره همراه با آدرس و شماره تلفن خود ثبت کنید.