گوگل تگ منیجر و اهمیت آن در سئو طراحی سایت

گوگل تگ منیجر و اهمیت آن در سئو طراحی سایت

گوگل تگ منیجر و اهمیت آن در سئو طراحی سایت


گوگل تگ منیجر و اهمیت آن در سئو طراحی سایت
معمولا حذف و اضافه کردن کد های مختلف و تجزیه و تحلیل آنها همواره مشکلات زیادی را برای مدیران طراحی سایت ها ایجاد می کند و معمولا باید این کد ها را به صورت ویرایش دستی به طراحی سایت اضافه کرد اما این مساله با اضافه شدن ابزاری به نام گوگل تگ منیجر حل شده است در این مطلب تلاش می کنیم تا شما را با گوگل منیجر و موارد استفاده از آن اشنا کنیم.

معرفی ابزار گوگل تگ منیجر برای طراحی سایت

برای توضیح چیستی تگ منیجر بهتر است به توضیح شباهت عملکرد آن با وردپرس بپردازیم شما در محیط وردپرس به راحتی با استفاده از محیط کاربری می توانید مطالب خود را منتشر و ویرایش کنید بدون این که نیاز باشد کد های طراحی سایت را دستکاری کنید تگ گوگل منیجر نیز چنین ویژگی هایی دارد از طریق آن می توانید کد های مورد نظر یا همان تگ ها را وارد کنید بدون اینکه نیاز باشد کد صفحات طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن خود را تغییر دهید پلتفرم های آنالیز و امار تگ منیجر اختصاصی خودشان را دارند و با اینکه از عبارات تخصصی خاص پلتفروم خود استفاده می کنند اما عملکرد آنها تا حد زیادی شبه هم است.

نحوه ی عملکرد گوگل تگ منیجر

گوگل تگ منیجر به اصطلاح خودمانی یک ظرف دارد که باید ان را در صفحات سایتان قرار بدهید در حقیقت کد های اچ تی ام ال و جاوا اسکریپت از طریق این ظرف اجرا خواهد شد و این ظرف اجرای کد ها ( تگ ها ) را ممکن می سازد.

مزایای استفاده از گوگل تگ منیجر برای طراحی سایت

• سهولت : با استفاده از آن می توانید بدون نیاز به تغییر کد های طراحی سایت ، تگ های جدید را اضافه و تغییرات لازم را اعمال کنید.
• بروز رسانی سریع : با اعمال تغییرات در یک محیط مجزا امر به روز رسانی تسریع می یابد و تغییر در طراحی سایت و اضافه کردن افزونه ها و موارد دیگر به سادگی انجام می پذیرد.
• امکان پیش نمایش و رفع اشکال طراحی وب سایت : گوگل تگ منیجر به شما این قابلیت را می دهد که پیش نمایشی از هر تگ را پیش از انتشار مشاهده کنید، بنابراین عملکرد صحیح تگ ها تضمین می شود.
• قابلیت آرشیو : هر بارکه تگ جدیدی اضافه می کنید تگ های قبلی ذخیره می شود لزا هر زمان که بخواهید می توانید تغییرات اعمال شده را به حالت قبل بازگردانید این قابلیت باعث سازمان یافتگی اقدامات و رفع ایرادات احتمالی می شود.
• قابلیت تعیین اختیار : گوگل تگ منیجر در طراحی سایت تهران این امکان را فراهم می کند تا افرادی را که می توانند در اعمال تغییرات نقش داشته باشند و در ایجاد تگ همکاری کنند، را مشخص کرد.