کاربرد آنالیزور موتور های جستجوگر گوگل در طراحی سایت

کاربرد آنالیزور موتور های جستجوگر گوگل در طراحی سایت

کاربرد آنالیزور موتور های جستجوگر گوگل در طراحی سایت


کاربرد آنالیزور موتور های جستجوگر گوگل در طراحی سایت ، موضوع مورد بحث ما در مقاله ی امروز از سری مقالات طراحی سایت سایت کد می باشد لذا اگر به این مساله علاقه مند می باشید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید .


گوگل آنالیتیک چیست ؟


گوگل آنالیتیک در واقع ابزاری می باشد که با استفاده از آن می توانید طراحی وب سایت تان را از نظر آمار بازدید مورد بررسی قرار دهید و شاهد گزارشی از روند وب سایت تان در فضای اینترنت باشید . حدود 10 سال پیش ابزار گوگل آنالیتیک در جهت آگاهی رساندن به صاحبان وب سایت ها از عملکرد طراحی سایت شان ، آغاز به کار نمود .
ساخت حساب gmail :
پیش از هر چیز برای استفاده از سرویس گوگل آنالیتیک نیازمند یک حساب gmail می باشید . در این مقاله برای شما کاربران عزیز نکاتی را در نظر گرفته ایم که با رعایت آن ها می توانید به آسانی آمار خوبی از گوگل آنالیتیک دریافت نمایید .
تعیین فیلتر :
در وهله ی اول می بایست یک فیلتر برای خود تعیین نمایید زیرا از سوی سرویس گوگل آنالیتیک برای طراحی وب سایت شما ، تنها یک آمار کلی منتشر می گردد . اما شما به آسانی می توانید توسط اعمال فیلتر های گوناگون آمار دقیق تری از وب سایت تان دریافت نمایید . به همین منظور می توانید برای ایجاد یک فیلتر جدید ، بر روی بخش add segment+ کلیک فرمایید .
موقعیت کاربران وب سایت :
یکی دیگر از امکانات موجود در سرویس گوگل آنالیتیک ، نمایش موقیعت کاربران طراحی سایت شما می باشد .  به طور مثال در سرویس گوگل آنالیتیک شما قادر خواهید بود تعداد افرادی که در کلمه ی طراحی سایت وارد وب سایت شما شده اند را مشاهده کنید .
صفحه اصلی سرویس گوگل آنالیتیک :
زمانی که برای نخستین بار وارد صفحه گوگل آنالیتیک طراحی وب سایت تان می شوید ، شما به صفحه اصلی منتقل خواهید شد که در آن لیست تمامی سایت هایی که در حساب تان راه اندازی نموده اید قابل مشاهده می باشد . در اصل در این لیست برخی از اطلاعات اولیه در سمت راست هر سایت نمایش داده می شود همانند میانگین زمان دوره ، نرخ تغییرات هدف ، تعداد دوره ها و نرخ جستن .

تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت نونگار

ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت