پرستاشاپ در طراحی سایت چیست

پرستاشاپ در طراحی سایت چیست

پرستاشاپ در طراحی سایت چیست


پرستاشاپ در طراحی سایت چیست
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران پرستاشاپ در طراحی سایت یک نرم افزار کاملا رایگان دارای پروانه عمومی گنو است که در سال 86 به طور رسمی شروع به سرویس دهی برای کسب و کارهای متوسط و کوچک در طراحی سایت کرد و از آن می توان به عنوان یک فروشگاه آنلاین که در سراسر جهان خدمات رسانی می کند نام برد. بیش از 275 افزونه دارد که تجار بتوانند با کمترین زحمت فروش خود را بالا ببرند و افزایش دهند. پرستاشاپ چون دارای سابقه خوبی است و توانسته عنوان بهترین فروشگاه منبع ساز را به خود اختصاص دهد. تقریبا حدود 41 زبان در سطح مختلف از این برنامه استفاده می کنند که زبان فارسی هم شامل حال آن می شود. تنها زبان فرانسوی و انگلیسی از نسخه کامل پشتیبانی آن برخوردار هستند.

پرستاشاپ مدیریت دینامیکی محصولات در طراحی سایت

شما می توانید در طراحی سایت با یک کلیک ساده و به راحتی می توانید بروز رسانی پیچیده را مدیریت کنید. به عنوان مثال صفحه پرداخت یک صفحه امکان مشاهده است که در این صفحه مواردی مثال مالیات بر ارزش افزوده و وزن و محدودیت های حمل ونقل و... برای کاربردر طراحی سایت فراهم می کند و این امکان را به مشتری می دهد که کاربرپیام خود را با سفارش همراه کند. با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم متوجه خواهید شد که پرستاشاپ در ساده کردن و راحت کردن کار، کاربران نهایت تلاش خود را کرده است.
یکی دیگر از امکانات پرستاشاپ تحلیل آنالیتیک است. ردیابی بازدید کننده ها با استفاده از برنامه پرستاشاپ در طراحی سایت می توانید ببینید که مشتری های شما از کجا وارد سایت شما می شوند. امکان مشاهده پروفایل کاربران امکان رد یابی سفارشات و فروش ها بررسی اینکه چه روز هایی بیشترین سفارشات را داشته اید. امکان بررسی وابسته ها با استفاده از این برنامه در طراحی سایت می توانید بررسی کنید که بیشترین آمار ترافیک طراحی سایت شما از کجا بوده است.

بازاریابی با پرستاشاپ فارسی در طراحی سایت

این برنامه دارای بازاریابی و تبلیغات خوبی است به عنوان مثال دریافت ایمیل های خودکار و خبرنامه ها و... امکان ارسال برنامه برای یک کاربر دیگه که کجا تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان در نظر گرفته و کاربران در بازدید از طراحی سایت افزایش یابند. در حقیقت پرستاشاپ یک برنامه سبک و مفید و ساده در طراحی سایت است که دارای مزایای بیشماری است. پرستاشاپ می تواند باعث پیشرفت کسب و کار شما گردد. طراحان سایت برای گسترش سایت فروشگاهی از طراحی سایت متنوعی استفاده می کنند. از جمله مقالات جذاب و خواندنی وب سایت سایتکد فرآیند پردازش طراحی سایت در موبایل می باشد که مطالعه ی آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.