طراحی سایت موثر با تایپوگرافی

طراحی سایت موثر با تایپوگرافی

طراحی سایت موثر با تایپوگرافی


طراحی سایت موثر با تایپوگرافی طراحی مؤثر و تایپوگرافی خوب دست به دست هم می دهند این امر به ویژه هنگامی که شما طراحی را در نظر می گیرید صحیح است و در جایی که محتوای متنی به صورت عمده یا در بعضی موارد کل واسط مشخص را در طراحی سایت تشکیل می دهد این احساس هم افزایی ممکن است به بهترین وجه در مواردی توصیف شود که یک نوع در طراحی در هنگام نادیده گرفتن ، در بهترین حالت باشد. مقاله الیور که غالباً در مباحث مربوط به تایپوگرافی است.
برای رابط های دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد طراحی سایت تایپوگرافی است یکی از برجسته ترین نکات مربوط به مکان متن در طراحی را نشان می دهد. نکات مهم در طراحی سایت یک طراح بزرگ می داند که چگونه با متن کار کند نه فقط به عنوان محتوا ، او متن را به عنوان یک رابط کاربر در طراحی سایت رفتار می کند. در حالی که بهینه سازی تایپوگرافی شامل حداکثر خوانایی ، قابلیت دستیابی و تعادل گرافیکی است اما تا حدود زیادی قابلیت استفاده را دارد.

مقیاس پذیری در طراحی سایت

بسیاری از رابط کاربر در بسیاری از تنظیمات و اندازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ، بنابراین حروف تایپ شده باید در تمام اندازه های مختلف عملکرد خوبی داشته باشند. بسیاری از حروف های بزرگ بسیار عالی به نظر می رسند و در اندازه های بزرگتر در طراحی سایت به راحتی قابل خواندن هستند ، اما شکل های با حروف بسیار نازک یا طرح های بسیار تزئین شده در تنظیمات کوچکتر شروع به تجزیه می کنند.
حتی بسیاری از فونت های سریال معمولی ، نه خیلی پیچیده ، در اندازه های بسیار کوچک مشکلی ایجاد می کنند. اگر از یک متن برای برچسب های کوچک در و همچنین عناوین و متن های متن بزرگتر استفاده می شود ، در طراحی سایت تهران باید مطمئن باشید که برای حفظ خوانایی و قابلیت استفاده در هر اندازه ، مطابق آن مقیاس دارد. هنگام طراحی تعامل کاربر با یک تایپ بر روی صفحه نمایش ، یک طراح مجبور می شود با عناصر اضافی است.

استفاده از اشکال هندسی در طراحی سایت

بسیاری از حروف بزرگ دارای شکل های خاصی هستند که از سایر مجموعه ها قابل تشخیص نیستند. این می تواند خواندن متن آن رابط کار را بسیار دشوار کند. به غیر از حروف ، ارقام غالباً در مقایسه ویژگی های فونت های مختلف برای یک پروژه خاص در طراحی سایت غافل می شوند. مانند تعادل ، قرار دادن ، سلسله مراتب و ساختار در طراحی وب سایت مقابله کند. درنهایت ، هدف کاهش و حذف هرگونه اصطکاک بین بیننده و رابط است.
تمام متن به حروف قابل خواندن نیاز دارد. اما به ویژه در رابط ها ، چشم ما به فونت هایی احتیاج دارد که به جای مقاومت در برابر یکدیگر ، همکاری کنند. اهمیت تایپوگرافی در طراحی قابل درک نیست و بهبود طراحی تایپی شما یک گام مهم در بهبود رابط کاربری شما به عنوان یک کل در طراحی سایت است. مثال زیر نوع گرافیکی گیل سانس را نشان می دهد. اریک گیل طرح فلگ را در گیل سانس بدون پرچم طراحی کرد.

انواع مختلفی از وزن در طراحی سایت

یکی دیگر از ویژگی های ارزشمند برای جستجو در یک نوع ، انواع مختلفی از وزن است. این تنوع به شما امکان می دهد تا همین شکل مختلف را به روش های مختلف تنظیم کنید و می تواند به آن نیاز به مقیاس پذیری فوق الذکر کمک کند که در مورد سلسله مراتب و تنظیم سرفصل ها ، زیر عناوین و پاراگراف ها ذکر نکند. یک تایپ خوب برای شما انتخاب بزرگی را در طراحی سایت ارائه می دهد. و این شماره را از حرف بزرگ و کوچک تشخیص داد.
با نگاهی به مثال زیر می توانید مشاهده کنید که هر سه این حروف تقریباً در طراحی سایت یکسان به نظر می رسند. نوع تایپ در طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن کدام نوع تایپ از جفت فوق الذکر ماندگار می شود کلارندون با این حال ، با تمام شکوفا و انحنای آن ، وزن و سبک فوق العاده ای دارد ، وقتی در اجرا می شود ، می جنگد. همه موارد اضافی از هدف اصلی فاصله می گیرند ، فرایندی بدون اصطکاک برای رسیدن از نقطه به نقطه بدون اینکه دو بار در مورد آنچه در صفحه نوشته شده است فکر کنید.

تنظیم نوع در UI در طراحی سایت

استفاده از نکات فوق برای انتخاب نوع مناسب ، اولین قدم است ، اما دانستن نحوه تنظیم آن نوع در طراحی شما از اهمیت یکسانی برخوردار است. در اینجا مراحلی که می توانید هنگام تنظیم نوع در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت استفاده کنید ، آورده شده است شخصیت های متمایز، در عین حال که از لحاظ بصری جذاب هستند ، از دستورالعمل هایی که برای انتقال آنها استفاده می شود ، منحرف می کنند. نکته جالب دیگر این است که این شکل های حروف همراه است.
با یک جبهه از جبهه های خانواده سریف در اندازه های کوچک در طراحی سایت تجزیه می شوند. در مقابل کلارندون ، روبوتو بی روح و بی روح است. این تایپ ، نوع استاندارد در اندروید از زمان بستنی ، نمونه ای از عملکرد نوع در تمام سطوح است. مقیاس های روبتو بسیار متناسب با متن بزرگ و بسیار کوچک است مثال زیر را ببینید. همچنین انواع مختلفی از وزن و سبک را شامل می شود که به تطبیق پذیری آن در طراحی سایت بسیار نیاز دارد.

مقیاس پذیری طراحی سایت

اندازه متن به بالا و پایین شبیه به مقیاس پذیری ، روشی که می توانید نوع خود را تنظیم کنید ممکن است در یک موقعیت خاص کار کند ، اما تحت فشار اندازه و اندازه بالا قرار می گیرد. آیا این باعث می شود شما نابود شود از آنجا که بیشتر رابط های کاربر سئو سایت به عناصر در اندازه های مختلف در طراحی سایت نیاز دارند ، آزمایش متن شما در مقیاس های مختلف تنها راه برای اطمینان از داشتن یک محصول نهایی قابل خواندن صرف نظر از متوسط است.
در حالی که شکل های مختلف حروف ممکن است یک سبک متمایز از کلرندون را نداشته باشند ، طراحی صریح شخصیت شخصیت روبوتو آن را برای ایده آل می کند و بدون هیچ گونه حواس پرتی. به جای گفتن نگاه به من با سبک طراحی سایت تهران خود ، می گوید به این نگاه کنید. سناریو را در نظر بگیرید هنگام طراحی متنی که در شما استفاده می شود ، سناریوهای مختلفی را در نظر بگیرید و چگونگی متن متناسب با آنها متناسب شوید.

عناصر کاربردی طراحی سایت

وقتی متن یک عنصر عملکردی را نشان می دهد ، یک منو یا عنوان با عنوان را بگویید ، آن متن است و کلیه شیوه های طراحی سایت فروشگاهی بر روی تایپ انتخابی شما اعمال می شود. وقتی صحبت از طراحی موفق می شود ، جایی برای تایپوگرافی ضعیف وجود ندارد. متنی که به خوبی مقیاس پذیر باشد و به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا در شرایط مختلف مورد استفاده قرار گیرد ، سیالیت تجربه مشاهده کاربری با طراحی شماست.
اجرای این مراحل و رعایت این اصول باعث می شود که از سایر رابط کاربری های دیگر برتری داشته باشید و نشانه یک طراح رابط کارآمد در طراحی سایت است. بار دیگر با مراجعه به مقاله اصلی در مورد تایپوگرافی توسط الیور ریشنشتاین ، كنترل بر تایپوگرافی فقط یك ضرورت اساسی در طراحی نیست ، بلكه دانستن چگونگی رفتار با متن به عنوان یك رابط كاربر عامل اصلی برای موفقیت در طراحی سایت است متن است.

طراحی سایت ایده آل

به عنوان مثال هنگامی که شما نیاز به نمایش پیام هشدار دارد ، چه اتفاقی می افتد متن باید برای تمایز از متن تمایز یابد. داشتن یک رابط کاربری در موقعیت های ایده آل در طراحی سایت یک چیز است اما علامت طراحی عالی زمانی است که در برابر هر رویداد خاصی ایستاده است. از کپی واقعی استفاده کنید هنگامی که شما در حال آزمایش شیوه مقیاس متن هستید و در سناریوهای مختلف کار می کند ، بسیار مهم است که این کار را با متن واقعی در طراحی سایت بیمه انجام دهید.
متن حفره یا سوراخ لورم در بعضی موارد می تواند مفید باشد ، اما در طراحی حروف کلمات و جملات مورد استفاده شما مهمترین مؤلفه طراحی سایت است. موضوعاتی از قبیل مثال اول این اهمیت را تقویت می کنند. به همین ترتیب ، تصمیم گیری در مورد کلماتی که قبل از شروع تنظیم نوع خود در طرح خود استفاده خواهید کرد ، ضروری است. نظر یا دو را بخواهید اگر شما یک را طراحی می کنید ، احتمالاً می دانید متن چیست و چه رابط کاربر را می گوید.

نتیجه گیری

این بدان معنی است که جنبه های طراحی که ممکن است برای اکثر آنها فوراً مشخص نباشد ، ممکن است تمایل به لغزش در تست های اولیه در طراحی سایت داشته باشند. با جذب افرادی که به اندازه آشنایی در آزمایش ندارند ، شما اطمینان می دهید که متن برای همه واضح است. آزمایش بر روی واقعی ممکن است این یک مفهوم ساده به نظر برسد اما اغلب مورد غفلت واقع می شود. اگر در حال تهیه یک برنامه کاربردی موبایل هستید ، باید در سیستم عامل های تلفن همراه تست کنید. اگر شما به معنای پاسخگو بودن است ، تست های خود را بر روی اندازه و دستگاه های مختلف صفحه در طراحی سایت اجرا کنید تا تعیین کنید تصمیمی که گرفته اید یا متن آن رابط کاربر مناسب است یا خیر.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش