طراحی سایت برای کسب و کارهای کوچک

طراحی سایت برای کسب و کارهای کوچک

طراحی سایت برای کسب و کارهای کوچک


طراحی سایت برای کسب وکارهای کوچک
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت موفق نیاز به نه تنها طراحی قانع کننده، بلکه محتوای عالی نیز دارد. این باید طراحی شده برای ارائه تجربه کاربر خوب، در همان زمان کاربران را قادر به درک موضوع کلی سایت در یک نگاه می باشد.

گرافیک و طراحی بصریس در طراحی سایت بسیار مهم می باشد

"یک عکس هزاران کلمه می گوید". تصاویر می توانند ارزش واقعی محتوا را منتقل کنند، توجه کاربر را جلب کنند و مفاهیم پیچیده را توضیح دهند. ما موجودات بسیار بصری هستیم. در مورد آن فکر کنید: اولین بار در این وبلاگ چه دیدید؟ کلمات یا تصاویر؟ ما به راحتی توسط تصاویر کشیده میشویم و از آنها اطلاعات بیشتری را حفظ میکنیم.
تصاویر باید هدف محصول را نشان دهند
تصویر اصلی را در صفحه اصلی نمایش دهید
استفاده از تصاویر با کیفیت بالا
تصویر محصول را برجسته کنید
بهبود طراحی رابط بصری محصول
تصاویر را در طراحی خود ادغام کنید
نکته: فقط از تصاویر خوب و بی اهمیت برای طراحی سایت استفاده نکنید. کاربران به سادگی آنها را نادیده می گیرند در عوض، تصاویری را انتخاب کنید که استفاده از محصول را نشان می دهند و توجه کاربر را با یک طراحی بصری برجسته جذب می کنند.

برای جذب نظر کاربران طراحی سایت تلاش نمایید

طراحی سایت موفق نیاز به نه تنها طراحی قانع کننده، بلکه محتوای عالی نیز دارد. این باید طراحی شده برای ارائه تجربه کاربر خوب، در همان زمان کاربران را قادر به درک موضوع کلی سایت در یک نگاه.

طراحی سایت موبایل فرندلی را مورد توجه قرار دهید

در تاریخ 26 مارس 2018، گوگل رسما موبایل به روز رسانی اعلام کرد. این به روز رسانی طراحی سایت هایی را که برای تلفن همراه مناسب نیستند، مجازات می کند. ما اکنون در یک جامعه زندگی می کنیم که نمی تواند بدون دستگاه های همراه باشد. هنگامی که کاربر طراحی سایت خود را بر روی یک تلفن همراه مرور می کند، انتظار دارد که محتوای دقیقا مانند آنچه که روی دسک تاپ یا لپ تاپ مشاهده می کند را ببیند. این نیاز به طراحی تجربه کاربر بهتر برای کاربر دارد. بنابراین، طراحی پاسخگو یک عنصر ضروری برای هر طراحی سایت است.

طراحی سایت شما بتواند تعامل با کاربران را داشته باشد

طراحی طراحی سایت تعاملی عالی می تواند لذت بردن از کاربران و بهبود تجربه کاربر را به ارمغان بیاورد
کنتراست را در طراحی سایت استفاده کنید
اجتناب از پنجره پاپ آپ در طراحی سایت
فرم های عالی را در طراحی سایت ایجاد کنید
طراحی ناوبری عالی درر طراحی سایت
مهمترین عنصر یک سایت، منوی ناوبری است. این تنها راه برای بازدیدکنندگان برای مرور سایت شما و کشف و آموختن درباره محصولات شماست. بنابراین، باید ساده و شهودی باشد. اطمینان حاصل کنید که ناوبری آسان اولویت شما زمانی که شما طراحی خود را ایجاد کنید.

آیتم های منوی طراحی سایت خود را محدود نمایید

داشتن بیش از حد بسیاری از آیتم های منو تنها باعث اشتباه بازدید کنندگان می شود - آنها باید بیشتر وقت خود را صرف خواندن همه گزینه ها در مقابل آنها کنند. آنها ممکن است از دست رفتن صفحات مهم بیرون بیایند. یکی از اساسی ترین قوانین طراحی قابل استفاده بودن این است که تمام اطلاعات لازم را پس از 3 کلیک از صفحه اصلی دریافت کنید. با کلیک بر روی آرم تجاری شما باید همیشه کاربران را به صفحه اصلی هدایت کنید علامت تجاری شما نه تنها به خاطر ظاهر کاربران نیز انتظار دارند که با کلیک کردن بر روی آن به صفحه اصلی بازگردند.

از منوهای کشویی در طراحی سایت خود اجتناب نمایید

برای موتورهای جستجو و سئو یافتن اطلاعات در منوهای کشویی دشوار است. کاربران چشم خود را سریعتر از موشی حرکت می دهند. هنگامی که کاربر ماوس را به نوار منو می برد کلیک کنید و گزینه های زیادی ظاهر می شود، آنها گیج می شوند و احتمالا خاموش می شوند.