هنگام در نظر گرفتن دامنه با کیفیت ، موتورهای جستجو چندین "شاخص اعتماد" را در نظر می گیرند که نتیجه یک امتیاز "TrustRank" است که به Google و همکاران کمک می کند تا در میان عوامل دیگر ، نحوه رتبه بندی طراحی سایت شما را تعیین کنند. می توانید TrustRank را مانند یک فیلتر نگاه کنید. اگر Google پیوندها و محتوای شما را قابل اعتماد ببیند ، فیلتر را رد می کنند. اما اگر TrustRank شما کم باشد ، این سیگنال ها غیر قانونی شناخته می شوند ... و مسدود می شوند. نیازی به گفتن نیست که شما می خواهید Google سایت شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد ببیند. اگر اینگونه نباشد ، رتبه مناسبی کسب نمیکنید.

ارزیابی تراست رنک

Moz معیاری را به نام "MozTrust" ایجاد کرده است که ابزار خوبی برای ارزیابی تراست رنک سایت در گوگل است. البته نمی توان عالی آن را معرفی کرد اما برای شروع مفید است. نمره ای را بر اساس شاخص "MozTrust" دریافت می کنید که از 10 امتیاز گرفته شده است. عددی که moz trust نمایش می دهد هر چقدر به 1 نزدیک باشد به این معناست که سایت هرزنامه است و در مقابل هر چقدر به نزدیک نزدیک باشد یعنی اعتماد گوگل به سایت شما بیشتر است.
برخی از مدیران وب از نرم افزار چرخش محتوا برای پر کردن خودکار صفحات وب خود با محتوای متنی استفاده می کنند. این محتوا به طور معمول از وب سایت های دیگر کپی می شود ، اما نرم افزار آن را به هم می زند تا موتورهای جستجو تصور کنند بی نظیر است. سایر وب مسترها به سادگی وب سایت های کوچک و نازکی را ایجاد می کنند که دارای فراخوان برای اقدام (CTA) هستند ، اما محتوای واقعی ندارند. TrustRank برای شناسایی این صفحات وب هرزنامه در نتایج جستجو و جدا کردن آنها از همتایان قابل اعتماد آنها طراحی شده است.

گوگل تراست رنک-طراحی سایت

چگونه rank trust را ارتقا دهیم

مانند اکثر استراتژیهای موثر سئو سایت در جستجوگرها ، بهبود rank trust نمی تواند یک شبه انجام شود (گوگل توصیه می کند حداقل 4 ماه به سئوکاران فرصت دهید تا نتایج سایت خود را بدست آورند). باید با استراتژیک ، روشمند و با حوصله به آن نزدیک شد.

آنچه شما باید انجام دهید

تنها راه موثر در افزایش rank trustشما ، دریافت لینک های با کیفیت بهتر به سایت شما است. ممکن است شما نتوانید مستقیماً از طریق سایت های .gov یا .edu پیوندی بگیرید ، اما اگر بتوانید از سایتی که به آنها پیوند دارند ، پیوندی را بدست آورید ، برخی از ارزش آن پیوند به شما منتقل می شود. همچنین باید بک لینک های خود را بررسی کنید تا در صورتی که پیوندی از سایت های اسپم دریافت کرده اید اقدام به حذف آن کنید یا از صاحب سایت بخواهید آن را حذف کند فراموش نکنید این کار را با احتیاط انجام دهید.
روزانه بیش از یک میلیون پست وبلاگ منتشر می شود. برای ساخت بک لینک با کیفیت ، باید محتوای برجسته ای ایجاد کنید که افراد می خواهند به آن پیوند دهند. ما در اینجا چند دستورالعمل برای نحوه انجام این کار نوشتیم.
به دامنه های با کیفیت پیوند دهید. درج پیوندهای مرتبط با دامنه های معتبر ممکن است در امتیاز اعتماد کمک کند (حتی اگر اینگونه نباشد ، برای خوانندگان شما مفید است و مطمئناً ضرری برای شما نخواهد داشت). اطمینان Google ، و همچنین بازدید کنندگان سایت ، با وجود خط مشی های رازداری ، شرایط و ضوابط و غیره افزایش می یابد می یابند. پس حتما از این گزینه استفاده کنید. نرخ پرش خود را مشاهده کنید (درصد بازدیدکنندگانی که پس از مشاهده فقط یک صفحه از سایت شما خارج می شوند - در گزارش های Google Analytics شما موجود است). همانطور که از تجربه مرور اینترنت خود می دانید ، اگر با یک سایت ناخواسته روبرو شوید ، بلافاصله آن را ترک خواهید کرد. اگر Google ببیند که این رفتار در سایت شما تکرار شده است ، نتیجه گیری منفی خواهد داشت .

در اینجا چند نکته برای افزایش TrustRank وب سایت شما آورده شده است:

• لینک های خروجی به وب سایت های معتبر و عالی رتبه ایجاد کنید.
• لینک های وب سایت های معتبر و معتبر را ایمن کنید.
• صفحه ای دقیق و آموزنده "درباره ما" اضافه کنید که عملکرد وب سایت شما را توصیف می کند.
• یک صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی ارائه دهید که توضیح می دهد چگونه وب سایت شما اطلاعات بازدید کنندگان را جمع آوری و استفاده می کند.
• از پسوند نام دامنه قابل شناسایی مانند com. استفاده کنید و آن را حداقل برای دو سال ثبت کنید.
• شماره تلفن مشاغل خود را در جایی از وب سایت خود نمایش دهید.
• مقدار زیادی متناسب با بازدیدکنندگان وب سایت خود با محتوای طولانی و فرم طولانی ایجاد کنید.
• بهینه سازی برچسب های عنوان و توضیحات متا برای یک نرخ کلیک بالا (CTR) ارگانیک.