چکیده:

در ادامه مقاله گذشته سعی بر آن داریم که روش های رسیدن به اکسپلور اینستاگرام را بیان کنیم باشد که در انتهای این مقاله به مبحث اکسپلور اینستاگرام خاتمه دهیم.

رسیدن به اکسپلور اینستاگرام-طراحی سایت

چگونگی رسیدن به اکسپلور اینستاگرام

درج محتوای شما در صفحه اکسپلور اینستاگرام وابسته به اصول و قواعد خاصی نیست، اما این به این معنی نیست که ساده است. مثل این است که قله کوهی را از دور واضح ببینید اما هنوز هم بدانید که یک صعود طولانی در پیش دارید.
متأسفانه، هیچ راهی برای دور زدن و ورود به اکسپلور وجود ندارد. اما به لطف الگوریتم اینستاگرام، فقط محتوای با کیفیت واقعی عملکرد خوبی دارد. هر زمان که مطلبی را در اینستاگرام ارسال می کنید، هدف شما باید ارائه محتوای ارزشمند، تشویق به تعامل و ارتباط با مخاطبان خود باشد. استراتژی های زیر، امکان رسیدن شما به صفحه اکسپلور را فراهم می کند.

1) محتوای عالی ارسال کنید که مخاطبان شما دوست دارند

تکرار می کنم شما باید محتوایی را ارسال کنید که مخاطبان شما دوست دارند و به آن پاسخ می دهند نه تنها عامل اصلی موفقیت در اینستاگرام، بلکه تعامل اولین قدم برای نمایش محتوای برجسته در صفحه اکسپلور اینستاگرام است.
حالا به صفحه اکسپلور بروید. روی یک پست کلیک کنید و ببینید چه تعداد لایک و نظر دارد. احتمالاً صدها یا هزاران ، درست است؟ اما اجازه ندهید این موضوع شما را بترساند. در عین حال توجه داشته باشید که فقط محتوای کاملاً جذاب، با ارزش و جالب به صفحه اکسپلور وارد می شود چرا اینستاگرام آن را اینگونه طراحی کرده است. تعامل طرفداران شما پست شما را در فیدهای اکسپلور دوستان دنبال کنندگان شما، یعنی مخاطبان بسیار هدفمند شما، راه اندازی می کند. این همان هدف است.
بنابراین، قبل از نگرانی در مورد زمان ارسال، کپشن ها و هشتگ ها، نوع محتوایی را که ارسال می کنید و مرتبط بودن یا جالب بودن آن برای مخاطبان خود را در نظر بگیرید. وقتی این کار را می کنید، ارزش آن را دارد که فراتر از تصاویر ساده فکر کنید و روش هایی را جستجو کنید که می توانید از فیلترها و جلوه های مختلف برای جذابیت بیشتر عکس های خود استفاده کنید.
سپس قدرت جلب توجه محتوای پویا مانند فیلم ها وجود دارد. اگر خوب انجام شود، آنها یک روش ثابت شده برای افزایش تعامل هستند و راهی عالی برای کمک به افزایش اینتراکشن های شما هستند. باید بفهمید مخاطب هدف شما چه نوع محتوایی را دوست دارد؟ خوب، در کنار صفحه اکسپلور در پایین حساب اینستاگرام شما کمی قلب است. روی آن کلیک کنید، سپس در بالا، روی دنبال کردن کلیک کنید. این بخش به شما نشان می دهد افرادی که در اینستاگرام دنبال می کنید چه افرادی هستند. به آنجا بروید تا ببینید چه عکسهایی را دوست دارند و درباره آنها نظر داده اند. شما درمورد اینکه با چه پیج ها، و محتوایی دوست دارند ارتباط برقرار کنند اطلاعاتی به دست می آورید.

2) ارسال در زمان مناسب

حالا، بیایید درباره زمان بندی بحث کنیم. شما تعدادی مطالب و پست های عالی را ایجاد کرده اید، اما چه زمانی آن را ارسال می کنید؟ بهترین زمان ارسال پست زمانی است که مخاطب هدف شما بیشتر فعال باشد. با این کار پست شما بلافاصله دیده می شود.
برای کمک به کشف این زمان بندی ، نگاهی به صفحه Instagram Analytics خود بیندازید. این باید به شما نشان دهد که مخاطبان شما چه زمان و چند وقت یک بار فعال هستند. پست های خود را در همان زمان ارسال کنید تا ببینید واکنش مخاطبان شما چیست. برای انجام تحقیقات بیشتر، از ویژگی instaQueue برای زمان بندی پست ها در کل روز استفاده کنید. این روش به شما کمک می کند زمانهای بیشتری را فعال و درگیر مخاطبان خود کنید. ارسال در زمان مناسب، فیلم یا تصویر شما را در برابر بیشترین مخاطب ممکن قرار می دهد، بنابراین مطمئن شوید که زمان های بهینه را تعیین کرده و محتوای خود را در آن زمان برنامه ریزی کرده اید.

3) برچسب و هشتگ

برچسب گذاری در اینستاگرام یکی از روش های مطمئن برای انتشار پست ها است. برای هر تصویر یا ویدیویی که ارسال می کنید، مطمئن شوید که دنبال کنندگان، برند ها ، مشاغل و مکانهایی را که بخشی از آن پست هستند برچسب گذاری می کنید. این نه تنها به فالورهای شما در مورد آنچه در تصویر شما وجود دارد و همچنین اینکه کجا می توانند اطلاعات بیشتری در مورد آن پیدا کنند بیشتر می آموزد، بلکه پست شما را در صفحه اعلان کسانی که برچسب گذاری کرده اید نمایش می دهد. همچنین می تواند احتمال ورود پست شما در صفحات اکسپلور آنها را افزایش دهد.
هشتگ های اینستاگرام باعث می شود برند شما توسط کاربران قابل کشف باشد. پست های دارای هشتگ و برچسب اغلب مشارکت بیشتر را نیز ترغیب می کنند. گنجاندن هشتگ های معروف و خاص مرتبط در کپشن شما می تواند به نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام افرادی که با این هشتگها تعامل دارند، کمک کند. تنها نکته منفی در مورد هشتگ ها این است که افزودن آنها به صورت دستی هر زمان که ارسال می کنید زمان بر است.
برچسب ها و هشتگ ها باعث ایجاد تعامل و مشاهده بیشتر می شوند، بنابراین اگر هدف شما این است که در صفحه اکسپلور قرار بگیرید، تصویر یا ویدیویی را بدون هشتگ و برچسب پست نکنید.

4) تعامل کنید و تعامل بخواهید

شما تقریباً یاد گرفته اید که چگونه می توانید به صفحه اکسپلور Instagram بروید فقط یک چیز دیگر وجود دارد! این جمله را شنیده اید: "از هر دستی بدی از همون دست میگیری". Engagement اینستاگرام نیز همین است. اگر به طور واقعی با دنبال کنندگان و مخاطبان خود در اینستاگرام تعامل داشته باشید، احتمال اینکه آنها با شما تعامل داشته باشند بسیار زیاد است و تعامل کلید فرود محتوا به صفحه اکسپلور است.
engagement یک شبه اتفاق نمی افتد. اگر به تازگی وارد شده اید، صبور و ثابت قدم باشید. هر روز وارد اینستاگرام شوید و مخاطبان خود را لایک کنید، نظر دهید و تعامل داشته باشید. روش دیگر برای تشویق تعامل در پست های شما درخواست مستقیم آن است. هنگام نوشتن کپشن های جذاب برای هر پست، فراموش نکنید که کاربران به برخی از مشارکت ها را تشویق کنید. می توانید از مخاطبان شما بخواهید که لایک و نظر دهند، یک دوست را تگ کنند، پست شما را شیر کنند یا حتی آن را برای بعدا ذخیره کنند.
همه اینها به اینستاگرام نشان می دهد که پست شما برای مخاطبان شما ارزشمند و جالب است و احتمال حضور در صفحه Instagram Explore را افزایش می دهد. سایر ایده های دعوت به عمل خرید محصول شما، بررسی فروش، بازدید از طراحی سایت یا وبلاگ شما یا فقط پرسیدن سوال است.
اگر پست شما محتوای سایر رقبای تجاری است (البته با اجازه آنها)، فراموش نکنید که آن را با برچسب گذاری به اشتراک بگذارید. صرف درخواست از آنها برای به اشتراک گذاشتن آن با مخاطبانشان می تواند آنها را ترغیب به مشارکت کند و به تقویت فعالیت پست شما کمک کند.

رسیدن به اکسپلور اینستاگرام-طراحی وب سایت جمع بندی

تبریک می گویم، شما به طور رسمی نحوه ورود به صفحه اکسپلور Instagram را فرا گرفتید! دریافت محتوای برجسته در صفحه اکسپلور اینستاگرام به برند شما امکان دسترسی و مواجهه با مخاطبان استفاده نشده و هدفمند را می دهد. این نوع مواجهه با تبلیغات پولی از طریق اینستاگرام رقیب است، اما این فرصت رایگان است. این باید هدف اصلی شما ایجاد و پرورش محتوایی باشد که در Instagram Explore برجسته می شود.