گرافیک حرفه ای در طراحی سایت

گرافیک حرفه ای در طراحی سایت

گرافیک حرفه ای در طراحی سایت


گرافیک حرفه ای در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران بنابراین شما تصمیم گرفتید که می خواهید طراحی سایت ها را برای زندگی ایجاد کنید. اما بیشتر از این است. طراحی سایت ها از مفهوم اولیه طراحی خود، جلویی، رابط کاربری کاربردی و پشت آن ساخته شده اند که همه چیز را هموار می کند. در حالی که این مشاغل تفاوت های بزرگی دارند، آنها از بسیاری جهات همپوشانی دارند - بنابراین می توان دانست که چه چیزی انتخاب شود. بیایید کارهای مورد نیاز طراحی سایت و توسعه دهنده را برطرف کنیم تا بتوانید حرفه ای را که برای شما مناسب است دنبال کنید

طراحی سایت و طراحی گرافیک

طراحی سایت دارای مجموعه مهارت های متنوعی هستند که از برنامه های ساده جلویی به طراحی گرافیکی متنوعی دارند. ابزارهای تجارت شما Adobe Photoshop، Illustrator و Dreamweaver (یا برنامه های معادل آن) هستند. دانش HTML و CSS همه چیز لازم است و کمی جاوا اسکریپت نیز صدمه دیده است. در بسیاری از مشاغل، شما با ساخت یک قالب طراحی سایت، قالب یا قاب می توانید از نگاه و احساس کلی طراحی سایت استفاده کنید. شما تصاویر درست، فونت کامل و رنگ های پرطرفدار را اجرا خواهید کرد. به علاوه، شما معمولا می توانید بسیاری از ترفندها و اصلاحات را از مشتری انتظار داشته باشید.
هنگامی که مشتری خوشحال است، ممکن است لازم باشد یک نمونه اولیه از طراحی سایت با کد ایجاد کنید. نه همه طراحان وب، کدامند، اما معمولا بهتر است این مهارتها را یاد بگیرند. البته، خلاقیت و عشق به هنر، مورد نیاز است - اما اگر شما یک هنرمند نیستید، نگران نباشید! این توانایی ها را می توان پرورش داد. امروز تمرین با mockups یا CMS ها را شروع کنید و شما را به یک طراحی سایت با تمرین تبدیل کنید. اگر شما چیزی برای برنامه نویسی نیازی ندارید، طراحی گرافیکی می تواند تصمیم درست باشد. این که آیا شما دوست دارید برای ایجاد قالب های طراحی سایت، آیکون ها، آرم ها یا همه موارد فوق، شما می توانید بر روی پیشرفت هنری خود تمرکز کنید.

گرافیک طراحی سایت را حرفه ای نمایید

به طور کلی، دو نوع اصلی از طراحی سایت وجود دارد: توسعهدهندگان جلویی و پشتی (و یا توسعه دهندگان کامل پشته که در هر دو مهارت دارند). طراحی سایت با نگاهی به طراحی سایت در حالی که با HTML، CSS و JavaScript / jQuery کار می کنند، ایجاد می کنند. این بسیار مهم است که یک رابط کاربری را طراحی کنید که احساس خوبی داشته باشد، بنابراین درک طراحی سایت از این کار می کاهد.
طراحی سایت پایه برای کسانی است که مایل به ایجاد ستون فقرات یک طراحی سایت هستند: پایگاه های داده، سرورها و برنامه های پشت صحنه. زبانها عبارتند از Ruby، PHP، Python و SQL. شما لازم نیست همه اینها را بدانید؛ برخی از آنها برای موقعیت های مختلف مناسب هستند، اما بسیاری دیگر به شدت با یکدیگر همپوشانی دارند. تحقیق در این زبان ها، آنها را امتحان کنید و ببینید چه چیزی را دوست دارید.
طراحی سایت اغلب با دیگران کار می کنند، بنابراین کار گروهی باید قدرت باشد. و شما به احتمال زیاد نیاز به انتخاب تخصص- در طراحی رابط، طراحی سایت تجارت الکترونیک، پایگاه داده ها و غیره. تحقیق و تمرین زیادی برای پیدا کردن آنچه شما لذت می برید. برنامه نویسی می تواند بسیار دشوار باشد. اگر شما هرگز سعی نکرده اید، برای ساعتهای سرخوردگی و سردرگمی آماده باشید. اما اگر بتوانید از آن استفاده کنید و اصول اولیه خود را پایین بیاورید، بسیار ساده تر می شود.

برنامه نویسی طراحی سایت خود را حرفه ای نمایید

حالا که شما به طور کلی می دانید چه چیزی به عنوان طراحی سایت چطور است، چه چیزی باید باشد. این مشاغل می تواند مشابه باشد هر دو طراحی سایت و طراحان جلویی نیاز به مهارت فنی و هنری دارند. این که آیا هنرمند یا برنامه نویس، این کار طول می کشد برای یادگیری طولانی و سال به کامل. و شما هر دو هدف مشترک ایجاد یک طراحی سایت زیبا و آسان برای حرکت. این به این می آید: چقدر زمان می خواهید برای کار هنری یا فنی صرف کنید؟ اگر شما نمی توانید سر خود را در اطراف HTML قرار دهید، تمرکز بر گرافیک طراحی سایت را امتحان کنید. عشق هنر اما CSS و HTML را مهم نیست؟ طراحی سایت کامل است. اگر از برنامه نویسی به عنوان برنامه نویسی لذت می برید، توسعه ی جلویی را امتحان کنید. و اگر شما فقط می خواهید به برنامه نویسی و بهینه سازی طراحی سایت در دسترس بمانید، راه برگشت به عقب پایان راه است.
فقط به یاد داشته باشید: اجازه ندهید هیچ کمبود تخصص شما را پشت سر بگذارند. هر کس می تواند برنامه را یاد بگیرد، همانطور که هر کسی می تواند برای طراحی سایت یاد بگیرد. هر دوی این زمینه ها به همان اندازه دشوار سال ها فداکاری، تمرین و زمان را دنبال می کنند - پس دنبال چیزی هستید که شما را خوشحال می کند.