گام بلند در موفقیت آنلاین طراحی سایت حرفه ای

گام بلند در موفقیت آنلاین طراحی سایت حرفه ای

گام بلند در موفقیت آنلاین طراحی سایت حرفه ای

گام بلند در موفقیت آنلاین طراحی سایت حرفه ای


تلاش برای کسب موفقیت در دنیای اینترنت تفاوت ملموسی با دنیای واقعی دارد و امروزه یکی از مهمترین عوامل کسب موفقیت در هر حرفه و کسب و کاری فعالیت مناسب در دنیای مجازی می باشد. تجارت و فروش آنلاین بر خلاف تجارت سنتی که نوع پوشش و گفتار و رفتار و موارد بسیاری دیگر در رفتار مشتری تأثیر گذار بود، بستگی به سایت شما دارد. در واقع در اولین برخورد، شما و کسب و کارتان توسط ظاهر و طراحی سایت خود مورد قضاوت مشتریان قرار می گیرید. اصولاً بازدید کنندگان بیش از سی ثانیه برای دیدن صفحات سایت شما زمان اختصاص نخواهند داد و در همین زمان کم کاربران کیفیت محتوا و قابل اعتماد بودن سایت شما را مورد قضاوت قرار خواهند داد.

 


چگونه کاربران را جذب کنیم


در مقالات قبلی که در سایت منتشر کردیم در مورد اسکن مطالب به صورت چشمی توسط کاربران توضیح دادیم. به صورت خلاصه کاربران تمامی عناوین و سر فصل ها را اسکن کرده و نیز با دیدن ساختار سایت و صفحه بندی اعتماد آنها جلب می شود. در صورتی که طراحی سایت شما چندان جالب نباشد و به صورتی ناشیانه یا بسیار معمولی طراحی شده باشد کاربر از بودن در سایت شما حس چندان خوبی نخواهد داشت.

پس طراحی سایت را دست کم نگیرید و برای طراحی سایت خود از یک طراح حرفه ای کمک بگیرید. طبعاً با توجه به درآمدی که در صورت طراحی سایت خوب از فروش محصولات و تبلیغات در سایت نصیب شما خواهد شد در مورد هزینه طراحی وب سایت نباید خساست به خرج داد و بودجه مناسبی را برای آن در نظر بگیرید.

 


طراحی سایت حرفه ای وب سایت های آماده


در صورتی که نمی خواهید سرمایه خود را صرف طراحی سایت کنید می توانید یک سایت آماده یا template را تهیه کنید و محتوای خود را در آن وارد کنید. با این حال باز هم سعی کنید از یک کارشناس طراحی سایت کمک بگیرید. کمک در زمینه طراحی لوگو یا بنر اصلی سایت و یا ویرایش طراحی وب سایت آماده.

 


چگونگی طراحی سایت حرفه ای و تعامل با موتورهای جستجوگر


دستیابی به رتبه های بالا در لیست موتورهای جستجو که خود به عواملی مانند تعداد بک لینک های دریافتی وب سایت شما از دیگر وب سایت ها وابسته است از عوامل تأثیر گذار در افزایش بازدید سایت شما می باشد. البته تمامی موتورهای جستجوگر بر اساس یک الگوریتم سایت ها را رتبه بندی نمی کنند و بک لینک ها صرفاً توسط گوگل قابل مشاهده است ولی دیگر موتورهای جستجوگر نیز ممکن است به شما امتیاز بدهند.

بنابراین هر چه طراحی سایت شما حرفه ای تر و هوشمندانه تر باشد شانس بیشتری برای قرار گیری در رتبه های برتر توسط موتورهای جستجوگر خواهید داشت. قرار داشتن در دایرکتوری مانند domoz.org می تواند رنگیک سایت شما را تحول چمشگیر ببخشد و رنکینگ شما در سایر موتورهای جستجو را بهبود دهد. در هر صورت با کیفیت و مخاطب پسند بودن سایت شما احتمال اینکه افراد مختلفی شما را در لیست سایت ها با اعتبار به عنوان یک منبع قرار دهند بسیار زیاد است.

با طراحی سایت مناسب توسط کارشناسان طراحی سایت برای شما و نیز ارائه محتوا و متون و مطالب با کیفیت بک لینک های بیشتری از این نوع دریافت خواهید کرد. به همین دلیل سعی کنید هر چیزی که شما به صورت آنلاین انجام می دهید، وقت، هزینه و تلاش شما را صرف می نماید. پس مطمئن شوید که طراحی سایت شما دقیقاً نشان دهندهء کسب و کار شما می باشد. یا به عبارتی یک طراحی سایت حرفه ای است.