کمپین بازاریابی در طراحی سایت

کمپین بازاریابی در طراحی سایت

کمپین بازاریابی در طراحی سایت


کمپین بازاریابی در طراحی سایت با بازاریابی مجدد می توانید بازدید کنندگان را به طراحی سایت خود بازگردانید شما هنوز هم می توانید مشتریانی که از خرید خارج شده اند را متقاعد کنید و بازدیدکنندگان علاقه مند را که محصول شما را مشاهده کرده اند بازگردانده و آماده خرید هستند. از آنجا که تنها از کل کاربران در اولین بازدید به یک طراحی سایت تبدیل می شوند شما مجبور هستید گمشده را به دست بیاورید اگر با بازاریابی آشنایی ندارید در اینجا یک مرور کلی ارائه می شود.
شما می توانید پیام هایی را برای بازدیدکنندگانی که قبلاً از طراحی سایت شما بازدید کرده اند ، ارسال کرده باشید اما هیچ یک از محصولات شما را خریداری نکرده اند و از هیچ یک از پیشنهادات شما استفاده نکرده اند. برای این کار ، شما باید یک کمپین بازپرداخت را اجرا کنید ، مگر اینکه نمی خواهید درصد آن را پس بگیرید. اما این راهی نیست که پیش برود بازاریابی بسیار مؤثر است شما یک فرصت دوم برای متقاعد کردن مشتری بالقوه ای است.

تبلیغات در طراحی سایت

تبلیغات متوسط نرخ تبدیل در اینجا فقط است اما چرا اینطور است بیشتر بازاریابان در بازآرایی اشتباه می کنند. دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود کمپین بازاریابی شما شکست بخورد. وقت و پول خود را در طراحی سایت تلف می کنید. با چند تغییر کوچک ، این مشکل به سرعت قابل اصلاح است. من خودم استراتژی های موجود در این مقاله را امتحان کردم و توانستم به نرخ تبدیل بالای برسم. در اینجا دلایل عدم موفقیت برنامه بازاریابی شما و پیشنهادات است.
برای بهبود طراحی سایت ذکر شده است که قبلاً به برند و محصولات شما علاقه نشان داده است دریافت می کنید با این وجود بسیاری از بازاریابان به دلیل اینکه نرخ تبدیل آنها بسیار بد است ، در طراحی سایت مبارزه می کنند. عملکرد کمپین های بازاریابی در طراحی سایت یکی از بزرگترین و رایج ترین اشتباهات در بازاریابی های مجدد ، هدف گیری بیش از حد است اکثر کمپین های بازاریابی کاربرانی را که طی روز گذشته از طراحی سایت بازدید کرده اند.

لینک های خاص در طراحی سایت

یكی از بزرگترین اشتباهات در بازآرایی عدم هدفگذاری ، در این مورد یك یو آر ال خاص است هر مبتدی عبارت زیر را می داند بازاریابی مجدد بسیار عالی است زیرا می توانید هرکدام از بازدید کنندگان طراحی سایت خود را هدف قرار دهید. برای این کار کافی است پیکسلی را در صفحه طراحی سایت خود نصب کرده و سپس به روز گذشته به بازدید کنندگان برسید هدف قرار می دهد به نظر می رسد مانند این اکثر بازاریابان می گویند که باید به بازدید کننده است.
مراجعه کننده به حوزه در مورد من نیل پاتل از روز گذشته پرداخته شود اما اگر کمپین خود را متناسب با میزان مخاطبان کوچکتر و نرخ تبدیل بهتر متناسب نکنید می تواند به سرعت تبدیل به کابوس شود. بنابراین فکر می کنید کمپین بازاریابی شما عملکرد ضعیفی را در طراحی سایت دارد زیرا قبلاً عنوان و یا متن تبلیغی خود را آزمایش نکرده اید. شاید فکر کنید دلیل این طرح یا پیشنهاد است بنابراین شما ده تبلیغ مختلف ایجاد می کنید.

استراتژی طراحی سایت

اشتباه است در اینجا مثالی آورده شده است من به دنبال یک راهنمای سئو در گوگل هستم. موتور جستجو بیش از سه میلیون نتیجه کسب کرده است میلیون دقیق باشد این میلیون ها صفحه برای همان کلمه کلیدی می جنگند. برخی از این سایت ها شرکت های سئو طراحی سایت مشاوران دیگر یا وبلاگ نویسان بازاریابی هستند. من به نتایج می نگرم و روی این نتیجه امیدوار کننده کلیک می کنم. پست را می خوانم و فکر می کنم عالی است وقتی کارم تمام شد.
می خواهم در مورد موضوع بیشتر بدانم من به طراحی سایت نگاه نمی کنم ، اما به گوگل می روم و یک صفحه جدید را باز می کنم تا دریابید که کدام یک بهتر تبدیل می شود. متأسفانه ، شما همچنان با هر بازدید کننده طراحی سایت که در روز گذشته به صفحه شما دسترسی پیدا کرده است صحبت می کنید. تبلیغ شما می تواند عالی باشد کاربران تبدیل نمی شوند چرا از آنجا که بسیاری از آنها پست های وبلاگ شما را نخوانده اند و تصور نمی کنند شما چه کسی هستید.

جذب بازدیدکنندگان به طراحی سایت

و در مورد بازدید کننده هایی که مشخصات محصول را بررسی کرده اند چه می شود یا برای کسانی که به قیمت های شما علاقه داشتند این بازدید کننده هایی است که می خواهید به آنها برگردانید. منوی کشویی را باز کرده و انتخاب خود را از همه بازدید کنندگان طراحی سایت به افرادی که از وب سایت های خاصی بازدید کرده اند تغییر دهید اکنون می توانید صفحات مربوطه را وارد کنید ، به عنوان مثال بررسی اجمالی قیمت شما تبلیغات شما فقط در صورت نمایش است.
بازدید کننده از صفحه مربوطه پخش می شود شما باید کمپین بازاریابی خود را به مخاطبان مناسب هدایت کنید. شما نمی توانید کمپین را خیلی دور پخش کنید. اکنون قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه می توانید نرخ تبدیل یک کمپین بازاریابی بد را در طراحی سایت بهبود ببخشید. نتیجه اول حاوی اطلاعات کافی نبود. من همچنین نمی دانم که نیل پاتن یک مشاور است و می تواند به شرکت من کمک کند تا ترافیک بیشتری ایجاد کند.

علاقه مندی به طراحی سایت

من هم به آن علاقه ای ندارم من نمی خواهم یا به مشاور نیاز دارم متأسفانه بیشتر کاربرانی که جستجو انجام می دهند این تنظیم را دارند. فکر می کنید سهم شما عالی است ، اما به محصولات یا خدمات خود در طراحی سایت علاقه ای ندارید چرا شما به آن احتیاج ندارید شما فقط می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید. اما تعداد کمی کاربر وجود دارد که به محصولات شما نگاه می کنند. شما باید روی این کاربران تمرکز کنید.
بنابراین ما نمی خواهیم به از بازدیدکنندگان که از آنجا پرش می کنند ، مراجعه کنیم بلکه بازدیدکنندگانی که به پیشنهاد شما توجه کرده اند و تمایل خود را برای خرید نشان داده اند. ما همچنین باید بازدیدکنندگانی را که پست وبلاگ شما را بسته اند پس از ثانیه از بین ببریم من به شما در طراحی وب سایت نشان خواهم داد که چگونه این کار را انجام دهید. بنابراین تبلیغات شما فقط توسط کاربرانی مشاهده می شود که قصد تصمیم گیری در مورد خرید را دارند.

کنترل فرکانس در طراحی سایت

همچنین می توانید کمپین بازپرداخت هدف گذاری شده خود را به تعداد دفعات بازدید از وب سایت هدف قرار دهید بنابراین حتی دقیق تر و خاص تر است اگر بازدید کننده فقط یک بار به طراحی سایت شما مراجعه کند و دوباره ناپدید شود احتمالاً آنها به محتوای شما علاقه ای ندارند. شاید او صفحه بهتری پیدا کرده یا اطلاعات شما مفید نبوده است این یک مشکل نیست زیرا ما نمی خواهیم به این افراد بپردازیم کاربرانی که دو یا سه بار است.
از طراحی سایت شما بازدید کرده اند اما تبدیل نشده اند این بازدید کنندگان در حال خرید هستند ، شما فقط باید کمی به آنها کمک کنید. بنابراین پس از ثانیه بازدیدکنندگانی که از آنجا پرش می کنند ، روبرو نشوید بلکه بازدیدکنندگانی که به محصول شما علاقه مند هستند ، مراجعه کنید. این بازدید کننده هایی هستند که به احتمال زیاد کالای شما را خریداری می کنند. این استراتژی بازاریابی می تواند برای هدف قرار دادن مشتریانی که آماده خرید هستند.

هدفمندی طراحی سایت

در طراحی سایت مورد استفاده قرار گیرد می توانید چندین صفحه هدف را برای صفحات مختلف ایجاد کنید. شاید شما یک آهنربای سرب داشته باشید که می خواهید آن را تبلیغ کنید. در این حالت ، شما باید فقط به بازدیدکنندگانی که یک پست وبلاگ را در مورد یک موضوع خاص خوانده اند ، مراجعه کنید. هنگامی که خدمات سئو را می فروشید ، می توانید تبلیغاتی را برای بازدیدکنندگانی که مقاله ای درباره سئو خوانده اند ، در طراحی سایت اجرا کنید.
شما می توانید برای ایجاد یک گروه هدف جدید که مبتنی بر یک یو آر ال خاص است ، از گروه هدف بازاریابی که قبلاً ایجاد کرده اید استفاده کنید. اکنون ما با در نظر گرفتن فراوانی بازدیدهای وب سایت ، گروه هدف خود را تصحیح می کنیم. شما می توانید تعیین کنید که چند بار کاربر باید محصول یا خدمات شما را در نظر گرفته باشد تا مورد توجه قرار گیرد. تعداد بازدیدهای طراحی وب سایت مورد نظر را وارد کنید. اکنون می توانید پیشنهاد جدیدی را به این گروه هدف جدید ارسال کنید.

نتیجه گیری

اگر توجه کردید که صفحات خاص عملکرد بسیار بهتری نسبت به سایر صفحات دارند ، می توانید انتخاب خود را تا محدود کنید شما می خواهید گروه هدف خود را محدود کنید ، اما نه به اندازه ای که در پایان فقط پنج نفر باقی مانده اند میانگین خوبی است اگر متوجه انحرافات بزرگ شده اید ، می توانید انتخاب خود را به محدود کنید اگر میانگین طول جلسه را هدف قرار دهید ، تبلیغات بازاریابی بسیار مؤثر است. کاربرانی که وقت بیشتری را در طراحی سایت شما می گذرانند ، علاقه خود را به شرکت و محتوای شما نشان می دهند. شما می توانید از این دانش به نفع خود استفاده کرده و به نرخ تبدیل بهتری را در طراحی وب سایت دست پیدا کنید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش