کلیک های ورودی به طراحی سایت را افزایش دهید

کلیک های ورودی به طراحی سایت را افزایش دهید

کلیک های ورودی به طراحی سایت را افزایش دهید


کلیک های ورودی به طراحی سایت را افزایش دهید
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران دکمه ها و دیگر هدف های کلیک در طراحی سایت مانند آیکون ها و لینک های متنی به اندازه کافی بزرگ برای دیدن آسان و کلیک کنید. این امر به ویژه در منوها و سایر لیست های لینک طراحی سایت اهمیت دارد، زیرا فضای کافی نیست که افراد با کلیک کردن روی لینک های طراحی سایت اشتباه دوباره و دوباره ترک کنند. ممکن است به نظر غیرقابل انعکاسی برسد، اما کار می کند زیرا این نیاز به دقت را کم می کند کاربر نگران نگرانی بیش از حد کلیک روی هدف نیست.

جذب مخاطبان بیشتر به طراحی سایت

تغییر دکمه ی یکسان با الگوهای طراحی سایت سازگار با اندروید، کاربران جدید احتمال بیشتری دارند که از استفاده کنند. تا پاییز دکمه بایگانی در سمت چپ بالای صفحه نمایش طراحی سایت قرار داشت و جایی که مشخصات طراحی اعلام کرد دکمه باید باشد. پاکت پی سی به دنبال تمرکز بود افرادی که در تجربه خواندن هستند و کنترل سخت افزار موجود را تکرار نمی کنند. این تغییرات کوچک افزایش احتمال داده شد از این نقطه به بعد از به استفاده از طراحی سایت ادامه خواهند داد.
رابط کاربری طراحی سایت خود را آسان برای یادگیری هنگامی که به سادگی می آید، مردم اغلب مقاله ای را که توسط روانشناس به علاوه یا معکوس دو بعضی محدودیت ها در ظرفیت ما برای پردازش اطلاعات اشاره می کنند. این مقاله نشان می دهد که مردم تنها می توانند تا همه چیز در حافظه کوتاه مدت خود را با هر گونه قابلیت اطمینان طراحی سایت خود این را یک تصادف نامیده است، اما به نظر نمی رسد که کسی را از نقل قولش برداشت کند.

اصول ماندن کاربر در طراحی سایت

به این ترتیب طراحی سایت تنها منطقی است که چیزی ساده تر از آن است که در کوتاه مدت به یاد بیاوریم. بنابراین هر زمان که امکان دارد، تعداد مواردی را که فرد نیاز دارد. این به معنای مخفی کردن پیچیدگی برنامه در پشت یک رابط کاربری ساده است که هر زمان ممکن باشد یک نمونه محبوب از یک محصول طراحی سایت که این قانون را پیروی می کند مایکروسافت ورد است. اکثر افراد تنها در چند چیز را تایپ می کنند، در حالی که دیگران می توانند از آن برای انجام انواع مختلفی از چیزهای قدرتمند استفاده کنند. اما در سرتاسر جهان، هر یک از همان نسخه ای از ورد را با همان رابط کاربر طراحی سایت باز می کند، و به همین ترتیب جو خود را از دست می دهد که یک کاربر قدرت نیست و از طریق گزینه های مختلفی که احتمالا هرگز از طراحی سایت استفاده نخواهند کرد.

استفاده از محتوای کاربرپسند در طراحی سایت

جایی که کدهای کوتاه کپی یک محصول یا ویژگی را معرفی می کنند، سپس به یک صفحه طراحی سایت که کاربران می توانند بیشتر بدانند، پیوند برقرار می کنند. این نیز اتفاق می افتد که بهترین شیوه برای طراحی های موبایل است، که در آن ناوبری قوی همیشه یک چالش است. نکات مثبت طراحی سایت از استفاده از یادگیری بیشتر و متن متنی غیر متنی در لینک ها و دکمه ها اجتناب کنید. چرا از آنجا که به کاربران نمیگوید چه چیزی درباره بیشتر یاد میگیرند. اغلب مردم به سادگی صفحاتی در طراحی سایت را جستجو می کنند که به دنبال یک پیوند هستند که آنها را در جایی که می خواهند برود، و بار تکرار می کنند و بیشتر یاد می گیرند، کمک نمی کند. این به خصوص برای کاربران خوانندگان صفحه نمایش طراحی سایت درست است. تصمیم گیری طراحی سایت را ساده کنید بیش از حد از وب فریاد می زند آگهی ها به طور ناگهانی گسترش می یابند تا آگهی های تمام صفحه نمایش شوند.
پاپ آپ درخواست ما را برای اشتراک در وبلاگ ها که ما تا به حال فرصتی برای طراحی سایت شما می دانید هنوز خواندن ویدئو ما را در مسیرهای ما متوقف می کند، ما را مجبور به تماشای قیچی های گران قیمت می کند و حتی من را در ویدجت ها، پرواز ها، راهنمایی ها شروع نکنید گاهی اوقات من برای وب کم آرامتر و قانون به ما یک دلیل برای ساختن یکی می دهد. این ایده ساده به عنوان نتیجه نهایی طراحی سایت آن است گزینه های بیشتری که کاربر را ارائه می دهید، سخت تر می شود برای آنها تصمیم گیری کرد این تقریبا همه چیز طراحی سایت ما را تحت تاثیر قرار می دهد.