کلمات کلیدی مناسب در طراحی سایت

کلمات کلیدی مناسب در طراحی سایت

کلمات کلیدی مناسب در طراحی سایت


کلمات کلیدی مناسب در طراحی سایت بهترین ابزار تحقیق برای کلید واژه در طراحی سایت چیست حتی چند روز پس از انتشار راهنمای تحقیق در مورد کلمه کلیدی ما ، سوالات شروع به کار کردند. چگونه می توانید تمام آن کلمات کلیدی را پیگیری کنید چگونه می توانید مدیریت کنید تا هزاران کلمه کلیدی را پیدا کنید تا بهترین مورد را در طراحی سایت پیدا کنید چگونه می توانید تمام این داده های خام را به یک استراتژی سئو که در واقع کار می کند تبدیل کنید.
در حالی که مطمئناً برخی راهنماهای موجود در آنجا وجود دارد که اصرار دارند بهترین ابزار تحقیق برای کلمات کلیدی برای هضم این اطلاعات ، برخی از نرم افزارهای گران قیمت است یا برخی از روش های اختصاصی مخفی واقعیت این است که تمام آنچه شما نیاز دارید یک صفحه گسترده تحقیق کلمات کلیدی در طراحی سایت است استفاده از کلمات کلیدی مناسب در طراحی سایت قبل از تصمیم گیری در مورد استراتژی محتوا است.

درج داده ها در طراحی سایت

اکثر ابزارهای جستجوگرها به شما امکان می دهند داده های خام را در یک پرونده سی اس وی صادر کنید. اگر قصد استفاده از الگوی صفحه گسترده کلمه کلیدی ما را دارید ، داشتن داده خام برای اینکه بتوانید آنرا به چیزی مفید تبدیل کنید ، در طراحی سایت ضروری است. اهمیت کلمات کلیدی در طراحی سایت صرف نظر از اینکه سایت داده های کلیدی شما را تولید کرده است ، همیشه توسط همان متغیرها سازماندهی می شود سی پی سی است.
هزینه برای هر کلیک حجم جستجو موقعیت و رقابت شما به راحتی می توانید ستون های فردی را برجسته کرده و آنها را در الگوی صفحه گسترده کلمه کلیدی سئو ما ، ستون های مربوطه خود را در طراحی سایت کپی چسباندن کنید. اگر از صفحه گسترده کلمات کلیدی ما استفاده می کنید ، حتماً به چه زبانه ای که داده ها را در آن قرار می دهید توجه کنید. سعی کنید داده های خود را مرتب نگه دارید و کلمات کلیدی رقبا را در برگه های جداگانه قرار دهید.

داده های طراحی سایت

داده ها را در طراحی سایت تجزیه و تحلیل کنید قبل از اینکه به تجزیه و تحلیل بپردازم ، مهم است که در اینجا توجه داشته باشید که این روند برای هر شخص یا شغلی کمی متفاوت خواهد بود. به همین ترتیب ، مقدار تجزیه و تحلیل شما باید انجام دهید بسته به اندازه شرکت شما به طور چشمگیری متفاوت خواهد بود. اگر یک راه اندازی کاملاً جدید و بدون حضور طراحی سایت واقعی در بازاری هستید که هنوز وجود ندارد.
احتمالاً نمی خواهید با یک تن از کلمات کلیدی بازی کنید. به طور مشابه ، اگر شما یک شرکت میزبان میزبان ابری جهانی هستید ، احتمالاً قصد دارید چندین هفته را از طریق داده ها صرف کنید. و اطمینان حاصل کنید که هر کلمه کلیدی را که به طور مستقل پیدا کرده اید به عبارت دیگر کلمات کلیدی رقبای شما در رتبه بندی نیستند در برگه خود نگه دارید. با تقسیم این اطلاعات ، شما به راحتی می توانید کلمات کلیدی خاصی را در طراحی سایت مقایسه کنید.

ضرورت استفاده از کلمات کلیدی در طراحی سایت

با این وجود ، آنچه آنها می توانند به شما بگویند جایی است که شما باید به دنبال یافتن یک کلمه کلیدی باشید که ممکن است نتایج کسب و کار شما باشد. به عنوان مثال کلود کامپوتینگ می تواند یک کلمه کلیدی با رقابت بالا باشد ، اما یک کلمه کلیدی با دم طولانی تر مانند محاسبات ابری ارزان هیبریدی ممکن است نباشد. چیزی که باید در اینجا بخاطر بسپاریم این است که یک استراتژی محتوای خوب فقط درمورد سرقت از ترافیک طراحی وب سایت های رقبای شما نیست.
در حالی که می خواهید برخی از کلمات کلیدی آنها را هدف قرار دهید ، می خواهید کلمات کلیدی دیگری را پیدا کنید که هنوز کسی لمس نکرده است. این را درک کنید که رقبای شما از چه استراتژی استفاده می کند اگر داده ها را در الگوی صفحه کلید واژه سئو ما قرار داده اید ، حتما توجه خواهید کرد که به طور خودکار سطح رقابت هر کلمه کلیدی را کد می کند. کلمات کلیدی رقابت بالا به رنگ قرمز ، کلمات متوسط به رنگ زرد و کلمات کلیدی دارد.

ایجاد یک استراتژی محتوا در طراحی سایت

کلمات کلیدی مفید هستند اما فقط در صورت استفاده در یک استراتژی محتوا و فکر شده محتوا. شما نمی توانید کلمات کلیدی را بطور تصادفی در پست های وبلاگ بریزید و باید ایده هایی را فکر کنید که به طور خلاقانه و به طور دقیق از کلمات کلیدی مورد تحقیق خود استفاده کنید. شما می خواهید افراد طراحی سایت شما را پیدا کنند زیرا اطلاعاتی را در اختیار آنها قرار داده است نه به این دلیل که فقط آنها را با کلمات کلیدی بمباران می کنید.
کم رقابت به رنگ سبز است رقابت یک کلمه کلیدی به دلایل بسیار خوبی در صفحه گسترده ما در طراحی وب سایت برجسته می شود به طور کلی کلمات کلیدی با رقابتی بالا موارد مهم برای رقابت شما هستند و احتمالاً آنها برای شما بسیار مهم هستند. این بدان معنا نیست که ما به شما می گوییم آنها را منحصراً هدف قرار دهید اگرچه کلمات کلیدی با رقابت بالا در حالی که ارزش هدفگذاری دارند ، معمولاً ارزش ندارند.

استفاده از استراتژی محتوا در طراحی سایت

البته به یاد داشته باشید و یک استراتژی محتوای خوب فقط در حدود یک یا دو ماه از محتوا ساخته نشده است ، و همچنین در یک دور از تحقیقات کلمات کلیدی ساخته نشده است. در حالت ایده آل ، شما باید به طور مداوم به دنبال کلمات کلیدی جدید باشید و همیشه باید به دنبال بهبود استراتژی محتوای خود در طراحی سایت باشید. از این گذشته ، اگر شروع به رتبه بندی برای کلمات کلیدی خاصی کنید ، می خواهید وقت خود را تلف کنید.
سعی کنید به طور مداوم آنها را هدف گیری کنید و در طرف تلنگر اگر شما با موفقیت هدف خاصی از کلمات کلیدی را ندارید ممکن است زمان مناسبی باشد دوباره فکر کنید که چگونه آنها را هدف قرار می دهید و یا اینکه استراتژی بازاریابی محتوای شما برای شما کار می کند. همچنین شما باید برای چندین کلمه کلیدی در طراحی سایت رتبه بندی کنید ، بنابراین می توانید از آنچه می توانید واقع بینانه برای آنها رتبه بندی کنید.

خدمات طراحی سایت

که فقط به این دلیل که شما شروع به تجزیه و تحلیل داده ها می کنید ، به این معنی نیست که شما با ادوردز موز یا هر ابزار کلمه کلیدی مورد استفاده خود در اطراف بازی می کنید. اگر چندین عبارت را چندین بار در میان دسته های کلمات کلیدی خود مشاهده می کنید ، مشاهده کنید کدام یک از آنها ممکن است در طراحی سایت مورد هدف قرار نگیرند و آن داده ها را به صفحه گسترده خود اضافه می کنند. شروع به کار با تحقیق در مورد کلید واژه ها می تواند مانند یک کار دلهره آور باشد.
بسته به اندازه شغل شما ممکن است با ده ها کلمه کلیدی گرفته تا هزاران مورد از آنها سر و کار داشته باشید و در هر دو صورت می خواهید تجزیه و تحلیل زیادی انجام دهید تا بفهمید چه چیزی برای شما مفید خواهد بود و چه چیزی در طراحی سایت نخواهد بود. در حالی که یک صفحه گسترده صفحه کلید واژه سئو ممکن است به محض اینکه در سی پی سی ها و اس ای آر پی ها شنا می کنید ، بهترین ابزار تحقیق برای کلمات کلیدی به نظر نمی رسد ، سپاسگزار خواهید بود که همه این داده ها به درستی در طراحی سایت سازماندهی شده اند.

نتیجه گیری

شما باید بدانید که چگونه یک پست وبلاگ بنویسید که تبدیل شود. شما می توانید کلمات کلیدی کاملی ، تکه های باورنکردنی ، عناوین قوی و دیوانه و یک استراتژی محتوا را کاملاً قاتل کنید و اما اگر واقعاً تمام این کار سخت را به محتوا تبدیل نکنید مهم نیست. کافی نیست فقط چند قطعه از محتوای جامد را بنویسید هرچه محتوای بیشتری از آن بیرون بیاید بهتر می شود. فقط اطمینان حاصل کنید که به خاطر کمیت کیفیت در طراحی سایت قربانی نمی کنید.
با چه نوع کلمات کلیدی محتوای شما بهترین نتیجه را کسب می کند بدست آورید. که فقط روی آنها در طراحی سایت تمرکز کنید. به هر ستون نگاهی بیندازید. ارزشمندترین کلمات کلیدی از نظر حجم چیست ارزش های کلیدی کلیدی سی پی سی چیست توجه داشته باشید که کدام یک از رقابتی ترین ها هستند. آیا متوجه روندها می شوید آیا کلمات کلیدی ریشه خاصی وجود دارد که در چندین کلید واژه در طراحی سایت وجود دارد بخاطر داشته باشید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش