کاربران طراحی سایت را به مشتری تبدیل نمایید

کاربران طراحی سایت را به مشتری تبدیل نمایید

کاربران طراحی سایت را به مشتری تبدیل نمایید


کاربران طراحی سایت را به مشتری تبدیل نمایید
طراحی سایت طراحی وب سایت بهینه سازی نرخ تبدیل یکی از پیچیده ترین فرم های نوشتن در تجارت الکترونیک طراحی سایت است. به همین دلیل است که تعداد کمی از نویسندگان ادعا می کنند قادر به انجام آن هستند. واقعیت این است که آنها از آن می ترسند. فقط درباره نوشتن نیست روانشناسی فروش در واقع اکثر نویسندگان را ترسیده است، زیرا عناصر زیادی وجود دارد که در آن نوشتن تنها یک بخش کوچک است. از همه نوشتن، به تاثیرات خارج از محتوا طراحی سایت بستگی دارد. همچنین 5 عنصر از نوشتن وجود دارد که باید در آن قرار داشته باشد تا بتوان آن را در کنار سایر نفوذگران ترکیب کرد.

تماس با ما را در طراحی سایت خود برجسته نمایید

این نمودار نشان می دهد که چگونه تمام عناصر به صورت یکپارچه کار می کنند تا یک بازدید کننده گاه به گاه به سمت قوطی خرید و تبدیل آن به یک مشتری تبدیل شود. عنصر از نوشتن مطالب وجود دارد که مترجمان آزاد باید یاد بگیرند که با استفاده از یکدیگر برای شروع ترافیک طراحی سایت هدفمند و بازدیدکنندگان تصادفی در مسیر تصمیم گیری در مورد فروش تصمیم بگیرند. این سبک محتوای بهینه سازی تبدیل نرخ می تواند برای نویسنده محتوا طراحی سایت که با بازاریابی محتوا طراحی سایت آشنا نیست، غرورآفرین باشد.

طراحی سایت خود را جذاب نمایید

این می تواند هر دو در صفحه فلش انجام شود که ترافیک را به طراحی سایت تجارت الکترونیک طراحی سایت و در عنوان و پاراگراف اول و همچنین به طور آزاد در طول نوشتن برای ایجاد یک جذابیت برای مشتری بالقوه به محصول یا خدمات ترسیم می کند. این مرحله از نوشتن می تواند استفاده از حواس (چشم، لمس، و صدا) را که بیشتر در روند حفظ (به زیر) روند بهینه سازی تبدیل تبدیل می شود، استفاده می کند.

طراحی سایت خود را معتبر نمایش دهید

برای بسیاری از سخت ترین قسمت از نوشتن مطالب طراحی سایت است زیرا آن را بر کسانی که واقعا علاقه مند هستند و از کسانی که در غیر این صورت یک زمان فروش را هدر می دهند، می کشد. آنها هر دو صفحهای طولانی و یا افراد بسیار مودب هستند که چیزهای جالبی را خواندند.یک مترجم آزاد، مانند یک فروشنده خوب، این روزها را سریع تر می کند و توجه خود را جایی که می بیند تمرکز می کند.

اطلاعات کاربران طراحی سایت خود را در محتوا درج نمایید

نویسنده محتوا طراحی سایت، مشتری بالقوه را با نشان دادن ارزش بیشتر و ارائه اطلاعات به خواننده تضمین می کند. اطلاعات نگهداری دانش است که خواننده نمی داند که باعث می شود خواننده علاقه خود را از طریق تحقیق و یا از طریق پرسش ها ابراز کند. این مرحله دوم از قیف فروش است. این را می توان با روش های مختلفی انجام داد. اطمینان ترین اطلاعات نگهداری نشان می دهد که خوانندگان راه های جدیدی برای استفاده از محصول یا سرویس یا مزایای محصول یا سرویس فوق و فراتر از آن آشکار است. سپس، ما به فرایند تبدیل حرکت می کنیم.

با محتوای باکیفیت در طراحی سایت خود به فروش خود بیفزایید

محتواي طراحی سایت تبديل چالش برانگيزترين فرآيند است، زيرا شامل متقاعد كردن خواننده به انجام يك عمل مثبت، مانند دنبال كردن پيوند به ادامه يا ايجاد يك فرم تعهد تعهدي است. این اولین بار است که نویسنده محتوا طراحی سایت تلاش می کند از مشتری بالقوه درخواست کند. بسیاری از نویسندگان محتوا طراحی سایت که به اندازه کافی شجاع هستند برای نوشتن محتوای به شما خواهند گفت که هنگامی که آنها به این مرحله از بازی رسیدند، آنها اعتماد به نفس فروش را دارند. دیگران معتقدند که این نقطه ای است که شما بیشتر احتمال دارد که از فروش آن ها را از دست بدهید. هیچ تفاوتی در اینجا ایجاد نمی کند. محتوای تبدیل شامل احساسات است و مرحله دوم فرآیند قیف فروش است.
محتوای تبدیل الهام بخش در آن است که در یک صفحه جدید در طراحی سایت از روند آغاز می شود. در طول تبدیل، الهام شروع می شود زمانی که خواننده متقاعد شده است به کلیک کنید و دنبال یک پیوند است که آنها را طولانی تر پایین تر شدن خرگوش قرن. این صفحه است که الهام بخش مشتری برای اقدام و فروش است.

کاربران طراحی سایت خود را به مشتری تبدیل نمایید

در محتوای بهینه سازی تبدیل به میزان حداقل دو مرحله برای هدایت مشتری بالقوه به خرید استفاده شده است. این امر از طریق محتوای متقاعد کننده انجام می شود که خواننده را قادر می سازد محصول و یا خدمات را با استفاده از حواس ها به عنوان یک راهنمای از طریق تخیل خود تجسم نماید. در حالی که این ممکن است به نظر نمی رسد که اگر دشوار باشد، و در واقع، بسیار ساده است اگر شما ببینید که تا چه حد شما می توانید دریافت کنید.

جذب ترافیک به سمت طراحی سایت خود را مورد توجه قرار دهید

در حالی که این ابزار فروش موثر است، زمانی که به صورت جداگانه یا به همراه سایر تکنیک ها استفاده می شود، در نوشتن مطالب بهینه سازی تبدیل سرعت، این عناصر با هم یک ابزار قدرتمند ایجاد می کنند که ترافیک طراحی سایت را به فروش تبدیل می کند و در جیب های تجارت الکترونیک طراحی سایت پول می گیرد. این یک نویسنده بسیار محرمانه آزاد است که با رسانه های اجتماعی و مدیر طراحی سایت یا تیم طراحی خود کار می کند تا این کار را با موفقیت انجام دهد.