چگونگی نصب ورد پرس را برای ساخت طراحی سایت

چگونگی نصب ورد پرس را برای ساخت طراحی سایت

چگونگی نصب ورد پرس را برای ساخت طراحی سایت


چگونگی نصب ورد پرس را برای ساخت طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران در اینترنت منابع زیادی برای آموزش ونصب طراحی سایت آن وجود دارد ودر کل نصب ورد پرس کار خیلی راحتی است .کاملا رایگان می باشد .در ابتدا می بایست نسخه ای فارسی ورد پرس را از طراحی سایت خودش دانلود کنید ومنتظر به روز رسانی نسخه فارسی ورد پرس را از طراحی سایت خود دانلود کنید بعد از اینکه نصب ورد پرس را برای طراحی سایت آموختید به راحتی می توانید جوملا ودروپال را نیز نصب کنید .برای طراحی سایت جدیدا نیازی نیست که شما حتما نسخه فارسی ورد پرس را دانلود کنید ومنتظر به روز رسانی نسخه فارسی آن برای طراحی سایت باشید .همان نسخه اصلی را از خود طراحی سایت ورد پرس دانلود کنید .ودر تنظیمات نصب آن زبان ورد پرس را فارسی انتخاب کنید .

مرحله بعدی نصب ورد پرس در طراحی سایت

بعد از دانلود ورد پرس بروی کامپیوتر خود حال باید وارد سی پنل شوید .برای ورود به سی پنل یا هر پنلی که بروی طراحی سایت شما است به ایمیل خود مراجعه کرده واطلاعات مربوط به سی پنل اعم از نام کاربری وپسورد ولینک مربوط به ورود سی پنل را از ایمیلی که از طریق شرکتی که از آن هاست طراحی سایت خود را خریده اید دریافت کنید .توجه داشته باشید که اگر هاست ودامنه ی خود را از یک طراحی سایت خریداری نکرده اید باید ان ها را به هم متصل کنید .برای این منظور هم در همان ایمیلی که بعد از خرید طراحی سایت ازطرف شرکت فروشنده دریافت کرده اید دی ان اس ها را کپی کرده ودر نیم سرور تنظیمات دامنه طراحی سایت بگذارید.

دی ان اس های طراحی سایت

دی ان اس ها ممکن است 24 ساعت زمان ببرد که ست شوند. برای اینکه از ست شدن دی ان اس خود در طراحی سایت مطمئن شوید به طراحی سایت dnchecker مراجعه کنید وبا وارد کردن یو آر ال طراحی سایت خود این سایت به شما ست بودن یا نبودن دی ان اس هایتان را اطلاع می دهد .همچنین می توانید ببینید که طراحی سایت شما در چه کشورهایی قابل مشاهده است. بعد از انجام دادن تمامی این کارها وست شدن دی ان اس ها حالا نوبت به نصب سی پنل بروی هاست شما است . رتبه یک طراحی سایت در گوگل را نیز مطالعه نمایید.