چگونگی آنالیز طراحی سایت

چگونگی آنالیز طراحی سایت

چگونگی آنالیز طراحی سایت


چگونگی آنالیز طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران متخصصان آنالیز طراحی وب سایت حرفه ای می توانند با دیدن گزارش تعداد بازدید کنندگان ومیزان کلیک بروی آگهی ها رفتار مخاطبان طراحی سایت شما را پیش بینی کنند وبر اساس تجربیات خود پیشنهادی برای بهبود تجربه کاربری مخاطبان طراحی وب سایت به شما ارائه دهند. آنالیز طراحی وب سایت به شما نشان خواهد داد که کلمات کلیدی در رتبه سئو طراحی سایت شما تا چه میزان تاثیر دارد .تلقی بازدید کنندگان از طراحی سایت شما چگونه است و چگونه می توانید تجربه کاربری بهتری برای مخاطبان خود ایجاد کنید و در هر مرحله شما نیاز دارید بدانید چه کارهایی بروی طراحی سایت انجام گرفته وچه نتایجی را در بر داشته .

موارد مهم در آنالیز طراحی سایت

• تعداد بازدید کنندگان طراحی سایت
• میزان نمایش و کلیک آگهی آن ها
• محبوب ترین صفحات طراحی سایت
• نرخ جستجوی کلمات کلیدی
• موارد محبوب کاربران وبازدید کنندگان از طراحی سایت
• مدت زمان مشاهده طراحی سایت توسط کاربران
سئو تضمینی سایت را نیز مطالعه نمایید.
علاوه براین شما برای آنالیز طراحی وب سایت رقبا نیاز دارید که از متخصصان کمک بگیرید تا به شما بگویند آمار دقیق رقبایتان چقدر از آمارهای شما بهتر است ودر چه زمینه هایی بهتر است از آنها الگو بگیرید .همچنین متخصصان به شما کمک می کنند تا تحلیل صحیحی از بازار و نحوه عملکرد رقبای خود داشته باشید .

چرا آنالیز حرفه ای طراحی سایت اهمیت دارد ؟

استفاده از ابزارهای تست سرعت طراحی سایت برسی سرعت طراحی سایت عامل مهمی در جذب کردن کاربران است طراحی وب سایت هایی که دیر لود می شوند کاربران خود را از دست می دهند و رتبه پایینی دارند تحقیقات نشان می دهد کاربرانب که بیش از پنج دقیقه برای لود شدن صفحه منتظر نمی مانند .بنابراین اگر طراحی سایت شما از نظر سرعت لود شدن ضعیف است سعی کنید این نقص را برطرف کنید .

تحلیل کلمات کلیدی طراحی سایت با استفاده از ابزار آنالیز

تحقیق کلمات کلیدی را در طراحی سایت خود به طور مرتب انجام دهید و به دنبال کلمات کلیدی متمایز از رقبا باشید . سعی کنید کلمات کلیدی را به صفحات داخلی لینک کنید وباید پیوسته مراقب الگوریتم گوگل باشید ودر جریان جدیدترین روش های ایندکس کردن طراحی وب سایت توسط گوگل باشید. اگر در محتوای خود از کلمات کلیدی استفاده نکرده اید بازنویسی مطالب و تولید محتوا طراحی سایت را مبتنی برسئو وکلمات کلیدی را از سر بگیرید. استفاده از ابزارهای آنالیز کیفیت لینک ها ی داخلی ، لینک های داخلی را برسی و مراقب لینک های شکسته باشید .لینک های شکسته موجب افت رتبه سئو طراحی سایت شما می شوند.

آنالیز لینک خارجی طراحی سایت

رتبه طراحی سایتی که به آن لینک داده اید را بررسی کنید اگر رتبه طراحی سایتی که به آن لینک داده اید کاهش یافته بود آن را حدف کنید وبه طراحی سایت های معتبر لینک دهید لینک های خارجی در رتبه طراحی سایت و سئو سایت شما تاثیر زیاد دارد همچنین طراحی سایت های غیر معتبر که به شما لینک می دهند این برای طراحی وب سایت شما مضر هستند .برسی مشکلات ساختاری طراحی وب سایت نقشه طراحی سایت موضوع بسیار مهمی است که هم در بهبود تجربه کاربران تاثیر دارد وهم در رتبه سئو طراحی وب سایت شما اگر نقشه طراحی سایت شما درست تهیه نشده باشد و صفحات به صورت صحیح به همدیگر لینک نشده باشند بات های جستجو گر گوگل نمی توانند به راحتی بین صفحات حرکت کنند