چه عواملی درافزایش سرعت طراحی سایت موثر خواهد بود؟

چه عواملی درافزایش سرعت طراحی سایت موثر خواهد بود؟

چه عواملی درافزایش سرعت طراحی سایت موثر خواهد بود؟


در قسمت اول این مبحث چند مورد با اهمیت را توضیح دادیم و در صورتی که مطالعه نکرده اید لطفاً ابتدا بخش اول مقاله را مطالعه کنید که در قسمت مقالات طراحی سایت وجود دارد و سپس مواردی را که در این مقاله طرح کرده ایم را نیز مد نظر قرار دهید.


در طراحی سایت خود Charachter Set تعیین نمایید.


برای اینکه بتوانید سرعت ترجمه سایت و ارائه آن را افزایش دهید باید Charachter Set را در هدر HTTP سایت خود مشخص کنید که کار دشواری نیست و یک کد یک خطی این کار را برای شما انجام خواهد داد. البته لازم است در طراحی سایت یک سری نکات را نیز رعایت کنید از قبیل یکسان بودن کارکتر ست های انتخاب شده در هدر و متاتگ ها، زیرا اگر این کار را انجام ندهید در مرورگر به مشکل بر خواهید خورد. در وردپرس نیز لازم است که کارکتر ست خود را به جای تابع PHP قرار دهید، از آنجایی که انجام این کار در طراحی سایت کمک خواهد کرد که سایز درخواست های شما کاهش یابد بنابراین تا جایی که می توانید از HTML به جای PHP بهره ببرید.


در طراحی سایت خود تا حد امکان کدها را کوچک کنید.


برای اینکه سرعت سایت خود را بالا ببرید و زمان عکس العمل های شبکه را تا حد ممکن کم کنید باید مواردی را رعایت نمایید. حذف کامنت های HTML و نیز بخش های سی دیتا و فضاها و المنت های خالی از این دسته موارد می باشند. البته ابزار نیز وجود دارند که با اینکه ابزار ساده ای به حساب می آیند می تواند در طراحی سایت به شما برای رسیدن به هدف کمک کند. ابزاری نظیر Will Peavy Minifier یا برخی پلاگین های وردپرس از این جمله برنامه ها هستند.


خودداری از درخواست های زیان آور در طراحی سایت.


یکی از مشکلات این است که لینک‌های شکسته باعث به وجود آمدن خطاهای 410 و 404 می شوند که خود این نیز درخواست هایی را ایجاد می کند که هم بی مورد هستند و هم زیان آور. سعی کنید در طراحی سایت خود لینک های شکسته را تعمیر کنید و برای مشخص کردن و چک نمودن لینک ها نیز هم بررسی کننده های آنلاین وجود دارند و هم برخی پلاگین ها. در مورد لینک های شکسته در مقالات زیادی به بررسی پرداخته ایم که در بخش مقالات طراحی سایت می توانید آنها را مطالعه نمایید.