چه تکنیک هایی برای سئو لازم است ؟

چه تکنیک هایی برای سئو لازم است ؟

چه تکنیک هایی برای سئو لازم است ؟

تکنیک هایی در جهت ایجاد ترافیک و بهینه سازی سایت وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد :

مهمترین مسئله در بهینه سازی وب سایت سرعت سایت می باشد و عواملی که مربوط به سرعت سایت می باشد .به عنوان مثال اگر سرعت سایت پایین باشد مشتری که در حال خرید از وب سایت شما می باشد از ادامه کار منصرف خواهد شد به همین دلیل سرعت *وب سایت برای گوگل و کاربران آن مهم خواهد بود .
*بسیاری از کاربران زمان کمتری در صفحه هایی که به آرامی باز می شود را صرف می کنند .
*یکی دیگر از مباحث مهم در طراحی سایت وسئو لینک دهی می باشد .
لینک دهی باعث می شود که رشد سایت شما بهتر شده و به یک منبعی با ارزش تبدیل شود و به بهینه سازی سایت شما کمک خواهد کرد .

*سایت هایی که قابل اعتماد هستند نیز می توانند به شما لینک دهند و لینک های ورودی می توانند نقشی اساسی در رتبه بندی گوگل و موتورهای جستجو داشته باشند .

*تولید محتوا برای وب سایت نیز در جهت ارتقا سایت و سئو بسیار موثر خواهد بود و باعث افزایش مخاطبان خواهد شد .

*یکی دیگر از نکاتی که در طراحی سایت بهینه سازی سایت باید در نظر گرفته شود انالیز وب می باشد .شما می توانید برای تجزیه و تحلیل و آنالیز وب سایت خود با استفاده از نرم افزارهی مختلف همانند گوگل آنالیز و یا نرم افزارهای دیگر از وضعیت وب سایت خود مطلع شوید و کارهای مربوط به ارتقا سایت را انجام دهید .

*توضیحات متا اولین مطلبی می باشد که موتورهای جستجوگر وب از وب سایت شما می خواند پس این مطالب نباید به هیچ عنوان کپی و تکراری باشد .

*آدرس URL مورد استفاده در وب سایت باید قابل درک و خوانا باشد .آدرس ها بهتر است دو تا سه کلمه باشد که در ذهن کاربران بماند .
*سیگنال های اجتماعی تاثیر مثبتی در موتورهای جستجو ارائه می کنند .

*بخش مهم دیگر در بهینه سازی وب سایت تصاویر می باشد .کاربران برای جستجوی یک تصویر خاص از کلمه کلیدی استفاده می کنند .به همین دلیل برای انتخاب کلید واژه ها برای تصاویر باید دقت بسیاری شود .
در طراحی وب سایت از مقالات منحصر به فرد استفاده کنید و وب سایت خود را با مطالب جدید بروز رسانی کنید .