چه ارتباطی میان هاست و سئو در طراحی سایت وجود دارد؟

چه ارتباطی میان هاست و سئو در طراحی سایت وجود دارد؟

چه ارتباطی میان هاست و سئو در طراحی سایت وجود دارد؟


انتخاب یک هاست هر چند تضمینی به شما نخواهد داد که رتبه شما افزایش یابد ولی چیزی که می توانید از آن اطمینان داشته باشید این است که میزبان وب خوب می تواند بر سئو سایت در موتورهای جستجو تأثیر گذار باشد و یک هاستینگ مناسب و با کیفیت از عواقب ناشی از اختلالات سرور جلوگیری کرده و سرعت لود سایت بالا می رود و همچنین تضمین کننده میزان پایداری هاست یا همان آپتایم و نیز ایندکس شدن سریع تر مطالب در موتورهای جستجوی طراحی سایت باشد.


هاست و سئو طراحی سایت


بنابراین در نتیجه اتفاقات فوق یک هاست خوب و مناسب در طراحی سایت می تواند باعث افزایش رتبه سایت در جستجوگرها شود و ارتباط هاست و سئو در همین مورد است. چیزی که واضح است این است که هنگام انتخاب میزبان سایت خود صرفاً قیمت را در نظر نگیرید و دقت و حساسیت بیشتری در طراحی سایت از خود نشان دهید. مورد دیگری که باید به آن اهمیت بدهید نوسان ماهانه آپتایم هاستینگ است که باید حتماً آن را بررسی کنید.


عوامل تأثیرگذاری هاست و سئو سایت


این عوامل موارد مختلفی را شامل می شود که چندین نکته از مهم ترین آنها رادر طراحی سایت بیان می کنیم.


نقش آپتایم های سرور در سئو سایت


همانگونه که در مطالب قبلی گفتیم داون تایم های سرور مدت زمانی است که به دلیل مشکلاتی که در سرور به وجود آمده است سایت شما از دسترس خارج می شود. خزنده های جستجوگرها اصولاً روزی چند مرتبه از سایت دیدن می کنند و آن را بررسی می نمایند. اگر در هنگام مراجعه این ربات ها سایت در دسترس نباشد و چند بار دیگر نیز اتفاق تکرار شود و ربات ها نتوانند کار خود را انجام دهند آنها  طراحی سایت شما را غیر قابل اعتماد می دانند و به همین دلیل رتبه شما کاهش خواهد یافت. بنابراین سعی کنید از هاست هایی که آپتایم آنها 99.9% است استفاده کنید تا سایت شما بیشترین دسترسی را داشته باشد.