چند نکته مناسب برای پیشرفت در طراحی وب سایت

چند نکته مناسب برای پیشرفت در طراحی وب سایت

چند نکته مناسب برای پیشرفت در طراحی وب سایت

در مقاله گذشته از ابتدا درباره برخی از موارد صحبت کردیم.اما به دلیل طولانی شدن مقاله  و برای خسته کننده نشدن آن ادامه موضوع را در این مقاله توضیح می دهیم.


در طراحی وب سایت خود اسکرول های طولانی قرار دهید


به این دلیل که امروزه عموم افراد برای گشت و گذار در دنیای طراحی وب سایت جنبه ی اطلاع رسانی دارد و محتوا محور هستند کاربرد بیشتری دارد و با کاربران خود بیشتر به تعامل می رسد.


در سایت خود بخش جستجوی پویا برای محصولات راه اندازی کنید


در سال های اخیر استفاده از جاوااسکریپت ها جایگاه خاصی در طراحی سایت پیدا کردند.در صورت استفاده از این روش می توانید بارگذاری های کلی صفحات خود را حذف کنیدو آن قسمتی که مشتریان و کاربران مشاهده می کنند تغییر کند.این کار باعث جلوگیری از گیج شدن کاربران و مشتریان در سایت شما می شود.


از انیمیشن های متحرک در طراحی وب سایت خود استفاده کنید


استفاده از انیمیشن ها یک کار بسیار جذای و جدید است و مشتریان را به سمت سایت شما جذب می کند و احساسات بهتری را به مشتریان القا می کنند. این کار شیوه ی جدیدی برای بازاریابی نیز هست.همانند انیمیشن درین درین. این کار را می توانید برای سایت های زیبایی و مزون ها و طلا و جواهر فروشی ها استفاده کنید.


در سیستم نمایش خود از طرح های کارت مانند استفاده کنید


این سیستم نمایش یکی از پرطرفدار ترین سیستم های نمایش است محتوا را به کارت های ساده تبدیل کنید و به کاربر تجره ای بهتر را هدیه دهید. با این سیستم طراحی می توانید در بعضی از موضوع ها در مقابل دیگران متفاوت باشید و از همین رو یک سیستم طراحی محبوب محسوب می شود.

تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت نونگار

ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت