پلاگین فتوشاپ در طراحی سایت

پلاگین فتوشاپ در طراحی سایت

پلاگین فتوشاپ در طراحی سایت


پلاگین فتوشاپ در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران برای کمک به ایجاد عالی ترین سال برای شما، در اینجا مجموعه ای از پلاگین های فتوشاپ شگفت انگیز برای طراحی سایت شما است من نمی گم شما باید همه آنها را دانلود کنید چون آنها چیزهای مختلفی را انجام می دهند اما از طریق این فهرست می توانید برخی از جالب و مهمترین زمان صرفه جویی در پلاگین ها را پیدا کنید تا به شما کمک می کند که در طراحی سایت بسیار کارآمد باشید. شما شروع به درستی در این سال کرده اید.
بهترین راه برای انجام این کار این است که چند پلاگین جدید فتوشاپ را به جریان کاری در طراحی سایت خود اضافه کنید. فتوشاپ در طراحی سایت فتوشاپ اس وی جی اکسپورت زمانی که برای ایجاد فایل های اس وی جی در طراحی سایت می آید یک وقت صرفه جویی در وقت است. بهتر است برای ایجاد اشکال کوچک مناسب باشد این برای ایجاد آیکون های اس وی جی مناسب است. حتی توانایی ایجاد بخش هایی از فایل های اس وی جی شما وجود دارد که می توانید.

گلیفو در طراحی سایت

یک افزونه است که لایه های آیکون شما را به یک فونت طراحی سایت تنها با یک کلیک صادر می کند. در واقع یک روند ساده است. پس از نصب افزونه، سه گام ساده برای پیروی از آیکون ها صادر می شود اما گام ها بسیار آسان است تا بتوانید از آن در طراحی سایت استفاده کنید. در این لینک بیشتر بدانید برای صادر کردن فایل تمام کارهای شما این است که لایه هایی را که می خواهید برای صادرات در طراحی سایت انتخاب کنید را انتخاب کرده و یک دکمه بزرگ بزرگ را فشار دهید و این همه است.
یک افزونه است که به راحتی می توانید چندین لایه را تغییر نام دهید این یک راهنما برای طراح کثیف است که مشکل لایه های خود را در طراحی سایت حفظ می کند. چیزی شگفت انگیز در مورد این افزونه این است که تاریخچه نامگذاری را نگه می دارد تا بتوانید آنها را از یک پروژه طراحی سایت به سمت دیگر بازگردانید و بار دیگر از زمان خود صرفه جویی کنید! با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل است. آسان سازی پروسه طراحی سایت وردپرس را نیز مطالعه نمایید.

رنامی در طراحی سایت

را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان! وب زاپ در طراحی سایت برای کسانی است که نیاز فوری فتوشاپ را در فتوشاپ دارند. همه ما می دانیم که فتوشاپ آخرین مکان برای نمونه سازی سریع است، اما این پلاگین به شما امکان می دهد طرح بندی ساده و سریع را به راحتی را در طراحی سایت ایجاد کنید.
شما را با یک کتابخانه یو آی فراهم می کند که در آن کشیدن و رها کردن عناصر را بدون نیاز به خودتان برای اولین بار در طراحی سایت ایجاد کنید. اگر تا به حال عکس گرفته اید تا پیکسلت را پیدا کنید، می خواهید یک راه حل برای این اجتناب ناپذیر دیجیتال بلوآپ برای شما باشد. این افزونه عکس های خود را هنگامی که آنها را بزرگ می کنید، روشن می کند؛ من مطمئن نیستم که چه جادویی عجیب و غریب سیاه و سفید آنها در طراحی سایت استفاده می کنند اما مطمئنا کار می کند.

گواید در طراحی سایت

یک پلاگین است که یک شبکه فتوشاپ برای شما ایجاد می کند. بهترین کار این است که در فتوشاپ اتفاق بیافتد؛ زیرا من شخصا از داشتن مجدد شبکه به صورت دستی برای هر فایل در طراحی سایت ایجاد می کنم. این یک صرفه جویی در وقت برای هر طراح است و در طراحی سایت بسیار ارزش دانلود است این افزونه به ویژه برای طراحی سایت چاپ مفید است. سی اس اس پی اس در طراحی سایت این پلاگین بسیار مفید برای کسانی است.
که دوست دارند سی اس اس و نفرت ایجاد همه عناصر فوق العاده و مختلف یو آی ایجاد شده در فتوشاپ دستی در طراحی سایت. این پلاگین در سبک های صادرات شکل به سی اس اس و پشتیبانی از طیف گسترده ای از خواص از جمله شعاع مرزی، درخشش درونی و شیب در طراحی سایت می باشد. کات اند اسلایس در طراحی سایت من یک پلاگین فتوشاپ مفید است که به طور دقیق به نام آن نشان می دهد، و کمک می کند.

سی اس اس هیت در طراحی سایت

یکی دیگر از پلاگین هایی است که لایه های فتوشاپ را در کد سی اس اس صادر می کند. این یک فرایند ساده دو مرحلهای است که در آن همه چیزهایی که لازم دارید انجام دهید بر روی یک دکمه برای دریافت کد را در طراحی سایت خود کلیک کنید. پلاگین عالی است، زیرا از پیش پردازنده های سی اس اس مانند اس ای اس اس در طراحی سایت پشتیبانی می کند. تا برش، برش و کاوش پیکسل ها را در طراحی سایت انجام دهد.
این را به شما می گویم که به منظور صرفه جویی در وقت خود، باید این را به صورت دستی در طراحی سایت انجام دهید. الگوهای ظریف در طراحی سایت به عنوان طراحان، همه ما کتابخانه الگوهای ظریف را دوست دارم، در حال حاضر شما می توانید آن را به طور مستقیم در فتوشاپ خود را به عنوان یک افزونه در طراحی سایت داشته باشد. کتابخانه گسترده ای از الگوهای آنها با قطعات شگفت انگیز پر شده است و در واقع بسیار مفید است پلاگین پیکسل های غیر ضروری را حذف می کند، اگر نیاز باشد.

اسکومورفیسم در طراحی سایت

من احساس می کنم، همچنین ممکن است خیط و پیت کردن روند طراحی صاف، اما هنوز یک پلاگین جالب است. آنچه پلاگین انجام می دهد، تمام لایه های شما را برای شما در طراحی سایت صاف می کند. این به شما کمک می کند که یک نرم افزار طراحی مسطح در ثانیه باشد. من مطمئن نیستم که آیا این پلاگین در واقع خنده دار تر است و سپس مفید است. اما هی، شما هرگز نمی دانستید، می تواند در طراحی سایت مفید باشد. اندازه گیری ها را از طریق اسناد خود به راحتی اضافه کنید و همه ما می دانیم که گاهی اوقات ممکن است مشخصات مورد نیاز در طراحی سایت باشد.
داشتن آن به عنوان یک افزونه بسیار ساده تر و سپس در مرور طراحی سایت خود است. استفاده از افزونه به معنی داشتن یک روش ساده و یکپارچه برای گرفتن الگوهای در فایل های فتوشاپ است. گزاف گویی یک پلاگین نسبتا ساده است، زیرا اساسا درایببل را به برنامه فتوشاپ شما متصل می کند. این عالی است برای داشتن سریع اسکن یا فهرست الهام بدون نیاز به تعجب در اطراف اینترنت و به طور خاص در طراحی سایت به منظور پیدا کردن چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

گزاف گویی در طراحی سایت

رادیو دو همه در یک پلاگین هلپر توسعه آی او اس است که به شما کمک می کند تا آن را به سرعت و به آسانی طراحی سایت کنید. بسیاری از چیزهای مختلفی که در واقع می توان انجام داد و که به هر حال شگفت انگیز است که برخی از آنها شامل کمک به قالب های آی او اس و صادرات آیکون های آی او اس در طراحی سایت می شوند. پیکسل دراپر در طراحی سایت پلاگین است که عناصر یو آی شما را ذخیره می کند تا بتوانید آنها را در هر فتوشاپ در طراحی سایت خود استفاده کنید.
اساسا، این اجازه می دهد تا مجموعه ای از عناصر را ایجاد کنید که بعدا می توانید آنها را در طراحی سایت بکشید و رها کنید. اکسپورت پرو در طراحی سایت یک پلاگین است که به طور همزمان چندین لایه را ذخیره می کند تا زمان شما را در طراحی سایت ذخیره کند. به طور خلاصه، عناصر را از لایه های مختلف گرفته و آنها را به صورت جداگانه به صورت پی ان جی یا پی اس دی صادر می کنند تا شما مجبور نباشید این کار را به صورت یک به یک در طراحی سایت انجام دهید.

کاتالیست در طراحی سایت

کاتالیست در واقع پلاگین کارآیی است که به شما در سازماندهی پروژه طراحی سایت کمک می کند. این اجازه می دهد تا شما را به پیگیری فایل های مختلف که به یک پروژه متصل هستند، آیا آنها یک فایل پی ان جی، اچ تی ام ال یا ای آی هستند. به این ترتیب شما همیشه می توانید فایل های لازم را بدون نیاز به جای تعجب در پوشه بر روی کامپیوتر در طراحی سایت خود داشته باشید. هالفتون کراتور در طراحی سایت یک افزونه است که فقط این کار را انجام می دهد.
به شما این امکان را می دهد که یک پوشه نیمه ساده برای تصاویر خود ایجاد کنید. چند گزینه مختلف وجود دارد که می توانید از آن انتخاب کنید اگر دوست دارید عکس های این نوع اثر را بگذارید؛ و در طراحی سایت این واقعا یک پلاگین بسیار جذاب است. اسپیس کینگ یکی دیگر از موارد مورد علاقه من است، زیرا این پلاگین بسیار سریع به ایجاد مشخصات طراحی سایت و حاشیه نویسی می پردازد. این ابزار بهره وری کامل است زیرا شما اجازه می دهد.