هزینه طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

هزینه طراحی سایت


هزینه طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران افراد زمانی که در حال تصمیم گیری برای انتخاب نوع طراحی سایت هستند به تعرفه ی هر کدام از انواع طراحی سایت توجه می کنند و این موضوع ددر انتخاب نوع طراحی سایت انها موثر خواهد بود. در این مقاله سعی شده است تا فاکتورهای تاثیرگذار در هزینه طراحی سایت را بررسی کنیم تا شما با آگاهی و خیال راحت تر اقدام به طراحی سایت کنید. قبل از اینکه سفارش طراحی سایت دهید باید بدانید که چه نوع سایتی می خواهید.

هزینه طراحی سایت های شرکتی

یک سایت شرکتی با یک سایت فروشگاهی تعرفه ی انواع طراحی سایت ها با هم بسیار فرق دارد. برای اینکه پلاگین ها و ماژول های استفاده شده در هر کدام از انواع سایت ها مختلف است. شما امکانات و خدماتی که می خواهید در سایت خود به کاربران ارائه دهید را باید بنویسد و به طراح خود بدهید. مسلما هر چقدر این امکانات و خدماتی که قصد دارید در اختیار کاربران قرار دهید بیشتر باشد هزینه طراحی سایت شما بیشتر خواهد شد. به خاطر داشته باشید که از در نظر گرفتن امکانات و ویژگی های اضافه و غیر ضروری پرهیز کنید زیرا هزینه طراحی سایت شما بی دلیل افزایش می یابد.

تعیین هزینه ی طراحی سایت

یک نکته ی ضروری ان است که باید همه ی ویژگی های مورد نیاز خود و امکانات و خدماتی سایت خود را باید در ابتدای امر اعلام کنید. در غیر این صورت مجبور می شوید هزینه ی این تغییرات را بپردازید. عامل تاثیرگذار دیگر در هزینه طراحی سایت اندازه و تعداد صفحات آن است. به این صورت که هر چه اندازه و تعداد صفحات سایت شما بیشتر باشد هزینه طراحی سایت شما بیشتر خواهد شد. عامل مهم دیگر در هزینه طراحی سایت تک زبانه یا چند زبانه بودن آن است. پر واضح است که تعرفه‌ی طراحی سایت تک زبانه کم تر از هزینه طراحی سایت چند زبانه است.

هزینه های موجود در حوزه طراحی سایت نیز همانند شمار بالایی از محصولات و خدمات دارای عدم ثبات می باشد و دچار نوساناتی در قیمت ها می باشد . هزینه های طراحی وب سایت به عوامل گوناگونی بستگی دارد . چندین مورد از مهم ترین این عوامل عبارت اند از : 1. میزان پهنای باند .
2. میزان قدرت سرور وب سایت .
3. جذابیت و کیفیت طرح های گرافیکی وب سایت .
4. نوع کد نویسی سایت .
اگر در موتور های جستجو گر کمی در این باره به تحقیق و جستجو بپردازید ، شاهد تفاوت های موجود در قیمت های طراحی سایت خواهید بود . برخی از شرکت های طراحی سایت در تهران مبالغ بسیار کمی را برای انجام یک پروژه دریافت می نمایند و برخی دیگر مبالغ نسبتا بالایی را دریافت می کنند . برای نوع فعالیت هر دو گروه علل منطقی موجود می باشد که در ادامه به بررسی نکاتی مهم در این راستا خواهیم پرداخت .
اگر بخواهیم با هزینه های مربوط به طراحی سایت در تهران آشنا شویم می بایست با اجزاء یک وب سایت آشنا شویم .


دامنه طراحی سایت :


دامنه ها دارای انواع گوناگونی می باشند نظیر .com ، .ir ، .co که بسته به داخلی یا خارجی بودن ، دارای تعرفه های مختلفی می باشند .


هاست طراحی سایت :


هزینه های این بخش بسته به حجم و پهنای باند لازم برای وب سایت شما مشخص خواهد شد .


برنامه نویسی طراحی سایت :


بر اساس نوع اسکریپت ها و نرم افزار های به کار رفته در یک وب سایت قیمت ها در این حوزه متفاوت می باشند . این قسمت از فرآیند ساخت یک وب سایت پر هزینه ترین قسمت می باشد .


جمع آوری صفحات طراحی وب سایت :


در این بخش اجزاء مختلف وب سایت به عنوان یک جزو واحد به نام سایت به یکدیگر متصل می گردند .


امنیت طراحی وب سایت :


این بخش دربردارنده بررسی کد نویسی و هاست از دیدگاه امنیتی و به روز رسانی های لازم می باشد .


برنامه نویسی طراحی سایت :


بر اساس نوع اسکریپت ها و نرم افزار های به کار رفته در یک وب سایت قیمت ها در این حوزه متفاوت می باشند . این قسمت از فرآیند ساخت یک وب سایت پر هزینه ترین قسمت می باشد .