هدف از طراحی سایت و وب سایت چیست

هدف از طراحی سایت و وب سایت چیست

هدف از طراحی سایت و وب سایت چیست


هدف از طراحی سایت و وب سایت چیست
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران اگر طراحی سایت را تشبیه به یکی ازتصمیم های روزمره که در زندگی می گیریم ، کنیم مانند زمانی که شما تصمیم به خروج از خانه می گیرید حتما با هدف مشخص که کجا می خواهید بروید این کار را انجام می دهید پس با توجه به این موضوع که در انجام کوچکترین کار ،ما در زندگی هدف داریم پس بنابراین انجام کار های تخصصی بی شک نیازمند هدف خاص است. در انجام کار تخصصی مثل طراحی سایت در ابتدا باید بیننده و مخاطب خود را در نظر بگیرید تا هدف شما از طراحی سایت کاملا مشخص شود . اینکه چه اشخاصی قرار است از سایت شما دیدن کنند.
با وجود سرعت و پیشرفت در علم و تکنولوژی و اینترنت در آینده ای نه چندان دور هر شخصی مانند شناسنامه شخصی باید یک وب سایت داشته باشد. برای اینکه بتوانید ببیننده را مجذوب سایت خود کنید مطالب را متناسب با محتوای طراحی سایت انتخاب کنید و در هرقسمت خاص یک هدف را دنبال کنید تا اینکه ببینده گمراه نشود اگر هدف شما از طراحی سایت وبلاگ شخصی است به هیچ عنوان از تبلیغ کالا در وبلاگ خود استفاده نکنید .چون شما در آن عکس و خاطرات خود ودوستانتان را قرار داده اید پس بنابراین نباید تبلیغ محصول دیگری را در آن قرار دهید .

چگونه و کجا طراحی سایت راه اندازی کنیم

نام سایت که با www شروع می شود که مخففword wide web است و برای ره اندازی سایت ابتداباید یک نام برای ان انتخاب کنیم . بعد از انتخاب نام سایت که به آن دامینگ نیز می گویند نام سایت باید دارای پسوند نیز باشد مورد مهم دیگر در انتخاب نام طراحی سایت این موضوع است که نام سایت باید دارای هما هنگی با مطالب طراحی سایت باشد . بعد از انجام این مراحل حالا نوبت به ثبت نام و اجاره فضا شما در شرکت اینترنتی است تا اطلاعات شما را آن شرکت اینترنتی به معرض نمایش در بیاورد .با توجه به این موضوع که سایت هایی هستند که شما می توانید به صورت رایگان در آن سایت خود را راه اندازی کنید از بزرگترین معایبب این گونه طراحی سایت ها تبلیغات در صفحه شما می باشد و امکانات این سایت ها محدود است . افزایش سرعت ایندکس مطالب در طراحی سایت کمک می کند تا محتوایی که در وب سایت خود قرار داده راحت تر توسط گوگل دیده شود که این موضوع تاثیر مستقیمی با سئو سایت دارد.

اهمیت هدف داشتن در طراحی وب سایت

اگر طراحی سایت را به ساختن یک خانه تشبیه کنیم اولین گام در ساختن خانه داشتن نقشه و طرح است .نکات مهم در ساخت خانه که از اهمیت بیشتری برخوردار است اینکه ظاهر ونمای خانه چگونه باشد و از چه مصالح و مواردی در ساخت ان به کار برده شود که در پایان کار احساس رضایت و خشنودی را در ساخت خانه به ما القا کند . در طراحی سایت نیز در ابتدا ما باید یک هدف ونقشه از طراحی سایت داشته باشیم نکته مهم در طراحی سایت اینکه ظاهر صفحات باید دارای چه شکلی باشد و از چه رنگ هایی در طراحی سایت استفاده کنیم . از چه مطالبی در سایت استفاده کنیم که مخاطب و کاربر مجذوب سایت شود و به راحتی به تمام قسمت های سایت دسترسی داشته باشد . اگر قرار است بخشی در دسترس کاربران قرار بگیرد،که استفاده بیشتری از ان بخش می کنند برای این قسمت وقت بیشتری بگذارید که در آینده مجبور به تغیرات اساسی نشوید .