نکات کدنویسی در طراحی سایت

نکات کدنویسی در طراحی سایت

نکات کدنویسی در طراحی سایت


نکات کدنویسی در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت در دنیای طراحی سایت امروزه، اغلب مردم به معنای واقعی کلمه یک دقیقه برای صرفه جویی ندارند. این سرعت تکان دهنده به قلمرو طراحی وب سایت گسترش می یابد - طراحی حرفه ای وب سایت شما باید از خواسته های کاربران با طیف وسیعی از گزینه ها برای مشاهده وب لذت ببرد.
حتی اگر شما یک طراحی سایت را ایجاد کنید که ارزش آن را داشته باشد، بازدیدکنندگان با سرعت دانلود کم مواجه هستند و به احتمال زیاد در اطراف آن قرار ندارند. پس چگونه می توان مطمئن باشید که زمان در کنار شماست؟ توجه به هفت توصیه حرفه ای طراحی وب سایت برای ایجاد یک وب سایت که کسب و کار شما را کند نمی کند.

از فلش در طراحی سایت خود استفاده نکنید

فلش یک نمونه کلاسیک از سبک بیش از ماده است و در حالی که قطعا جایگاه آن در طراحی وب سایت حرفه ای است، باید هنگام استفاده از وب سایت، آن را کم مصرف کنید. حتی اگر بازدید کنندگان شما فلش پلیر درست (و بسیاری را نمی خواهند)، زمان دانلود سایت شما افزایش می یابد. فلش همچنین یکی از عناصر طراحی وب سایت است که هنوز برای موتورهای جستجو در دسترس نیست، به این معنی که فقط می تواند تلاش های بهینه سازی موتور جستجو را مانع کند.

فشرده سازی تصاویر در طراحی سایت

تصاویر نمونه ای عالی از چگونگی فهمیدن در طراحی وب سایت حرفه ای می باشد. شما ممکن است متوجه نباشید که چقدر فضای اشغال شده را هنگام طراحی یک وب سایت ایجاد می کنید. با فشرده سازی تصاویر خود را قبل از اضافه کردن آنها به طراحی حرفه ای وب سایت، می توانید یک تصویر GIF یا .JPEG را تا نصف اندازه اصلی آن کاهش دهید. شما همچنین می توانید ارتفاع و وزن تصاویر خود را در HTML خود تعیین کنید، که می تواند زمان بارگذاری را کاهش دهد.

کدهای اضافه را در طراحی سایت خود پاک نمایید

در حالی که متن HTML بسیار سریعتر از متن گرافیکی است، راههایی وجود دارد که میتوانید آن را سریعتر انجام دهید. مراقب فضاهای غیرضروری مانند کدگذاری HTML، برچسب های غیر ضروری و حتی فضای سفید - که می تواند حجم فایل های خود را افزایش دهد. به یاد داشته باشید که کمتر است و استفاده از برچسب های پیش فرض و یا حذف آنها در هر کجا ممکن است.

استفاده از تصاویر کوچک در طراحی سایت و در صورت نیاز لود تمام تصویر

ریز عکسها یک روش طراحی مناسب وب سایت برای طراحی سایت های تجارت الکترونیک است. مشتریان را با یک تصویر کوچک و سریع بارگذاری شده از محصول خود به مشتریان ارائه دهید تا تصمیم بگیرید که آیا آنها می خواهند نسخه بزرگتر تصویر را مشاهده کنند.

استفاده از کدها CSS در طراحی سایت

در حال حاضر بسیاری از طراحان وب به جای طرح جدول سنتی بیشتر از Cascading Style Sheets (CSS) استفاده می کنند. CSS یک زبان یک ظاهر طراحی شده است که دارای یک هدف دوگانه در طراحی حرفه ای وب می باشد: هنگامی که شما یک وب سایت را ایجاد می کنید و می توانید وقت بازدید کننده خود را صرفه جویی کنید، به طرز چشمگیری کاهش سرعت صفحه و زمان دانلود.

کاهش درخواست از سرور در طراحی سایت

هر عنصر طراحی شما که از سرور دیگری بارگذاری می شود - چه یک گرافیک، یک کلیپ صوتی، و چه از یک آگهی - هر بار که صفحه بارگذاری می شود، یک درخواست HTTP ایجاد می کند. ایجاد یک وب سایت با محتوای خارجی محدود برای کاهش زمان بارگذاری.

توجه به حجم صفحه در طراحی سایت

حتی اگر از نکات بالا استفاده کنید، اندازه صفحات شما هنوز هم می تواند به اندازه کافی بزرگ باشد تا پاسخ های آهسته ای که تمام قطعات وب سایت شما با هم قرار گرفته اند، ایجاد شود. به یاد داشته باشید که کمتر در طراحی حرفه ای وب بیشتر است و تنها از محتوای مورد نیاز مطلقا استفاده می شود. اندازه صفحه ایده آل حدود 30 کیلوبایت است.
هنگامی که شما طراحی وب سایت خود را برای کسب و کار خود ایجاد می کنید، برای جلب اطمینان از اینکه وب سایت شما دارای سرعت بازدید کننده شما است - یا خطر گرفتن گذر از آن، می توانید به حداکثر برسد.