نکات موثر در طراحی سایت های فروشگاهی

نکات موثر در طراحی سایت های فروشگاهی

نکات موثر در طراحی سایت های فروشگاهی


نکات موثر در طراحی سایت های فروشگاهی
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت واکنشگرا یا ریسپانسیو
امروزه توجه به افزایش استفاده از تجارت الکترونیک و تاثیر و گسترش آن در دنیا و تاثیر و افزایش فروش به واسطه ی تجارت الکترونیک، باعث تنگ شدن رقابت در این عرصه می شود و موفقیت در این راه طولانی تر و دشوارتر می شود.
در این مقاله به مهم ترین نکاتی که شما در راه رسیدن به موفقیت در عرصه ی تجارت الکترونیک کمک می کند خواهیم پرداخت.

اختصاص جایگاه مناسبی برای دکمه های خرید در طراحی سایت

در طراحی سایت های فروشگاهی دکمه های خرید، سبد خرید، خرید آنلاین و... را باید طوری در وب سایت به نمایش درآوریدکه هم از نطر فونت و سایز و هم از نظر رنگ بدی کاملا در معرض دید و نمایش باشد

چگونگی و نوع طراحی وب سایت

به دلیل اینکه هدف نهایی در هر طراحی سایت فروشگاهی تبدیل کاربران و بازدیدکنندگان به مشتری بوده که نتیجه ی نهایی آن نیز افزایش فروش می باشد، در طراحی این نوع وب سایت ها باید دقت بسیاری داشته باشید زیرا تنها راه موفقیت در طراحی سایت های فروشگاهی، طراحی به صورت ساده و فلت اما حرفه ای و تخصصی می باشد.

اهمیت دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و طراحی سایت

در طراحی سایت های فروشگاهی قرار دادن بخشی برای گزینه های شبکه های اجتماعی بسیار ضروری می باشد. علاوه بر اینکه از این طریق می توانید خدمات و محصولات خود را به راحتی به کاربران خود معرفی کنید، می توانید فروش خود را نیز از این طریق افزایش دهید. امروزه قرار دادن دکمه اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و وب سایت ها درتجارت الکترونیک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
با قرار دادن دکمه های اشتراک گذاری در طراحی سایت کاربران در صورت رضایت و تمایل به راحتی می توانند محصولات و خدمات شما را به آشنا ها و دوستان خود معرفی کنند

راهکارهای آسان سازی در طراحی سایت و خرید محصولات

به دلیل اینکه هدف اصلی سایت های فروشگاهی آنلان خرید به صورت آنلاین می باشد، بیشتر طراحان تمرکز خود را بر روی ساده سازی فرآیند فروش در طراحی سایت می کنند، در حالیکه این کار بسیار اشتباه می باشد از ابتدای ورود به سایت تمامی مراحل باید کاربردی آسان داشته باشد و به صورت بهینه طراحی شده باشد تا در نهایت منجر به خرید کاربران از وب سایت شود.
همچنین توجه به مرحله ی پرداخت نیز از مراحل بسیا رمهم به شمار میاید ای بخش نیز باید کوتاه و آسان طراحی شده باشد، زیرا مشتری ها و کاربران وب سایت فروشگاهی ممکن است در هر رده ی سنی و سطح تحصیلاتی باشند به همین خاطر در حین خرید نباید دچار سردرگمی شوند.