نکات تاثیرگذار در طراحی وب سایت فروشگاهی

نکات تاثیرگذار در طراحی وب سایت فروشگاهی

نکات تاثیرگذار در طراحی وب سایت فروشگاهی


نکات تاثیرگذار در طراحی وب سایت فروشگاهی : اگر می خواهید متوجه تاثیرگذاری طراحی سایت تان در دنیای تجارت الکترونیک شوید می بایست وب سایت تان را از دید کاربران و مخاطبین وب سایت تان مورد بررسی قرار دهید . از آن جایی که سلیقه های کاربران با یکدیگر متفاوت می باشد می توانید با ایجاد نظر سنجی های گوناگون به میزان کاربردی بودن طراحی وب سایت فروشگاهی خود پی ببرید .


طراحی سایت و تعیین هدف کلی :


یک طراحی سایت موفق می بایست به گونه ای باشد که تمامی نیاز های کاربران را بر طرف نماید . در واقع پیش از آغاز مراحل طراحی وب سایت فروشگاهی می بایست درباره ی نیاز عمده کاربران تان اطلاعاتی کافی کسب نمایید و در راستای آن وب سایت خود را راه اندازی نمایید .


نقش ارتباطات در طراحی وب سایت :


علت اصلی استفاده کاربران از فضای مجازی و اینترنت ، رسیدن به اطلاعات مورد نظر خود در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد . بر همین اساس می توان متوجه میزان اهمیت برقراری ارتباط سریع با کاربران شد . به منظور جلب رضایت کاربران می بایست محتوا و مطالب وب سایت تان را به صورت سر فصل دار و کاملا مرتب در وب سایت تان قرار دهید .


طراحی وب سایت و اهمیت طرح مطالب :


نوع فونت به کار رفته در وب سایت نیز دارای اهمیت بالایی می باشد زیرا اگر مناسب نباشد چشم کاربران را آزار خواهد داد . بر اساس تحقیق های صورت گرفته دو فونت سنس و یکان ، فونت های مورد علاقه ی شمار بسیاری از کاربران فضای مجازی می باشند .


طراحی سایت و لایه های مناسب :


تولید محتوایی که به شکل رندوم در وب سایت شما قرار می گیرد و یا وب سایت هایی که کاراکتر های بسیاری دارند موجب سردرگمی کاربران خواهد شد . در واقع می بایست اطلاعات وب سایت تان را به صورت کاملا طبقه بندی شده و مرتب در سکشن های طراحی سایت تان قرار دهید .


سرعت لود طراحی سایت :


و نهایتا آخرین مورد در این حوزه میزان سرعت بارگذاری صفحات طراحی وب سایت تان می باشد . پیشنهاد ما در این زمینه فشرده سازی کد های css یا جاوا اسکریپت وب سایت تان می باشد .