نکات اساسی برای طراحی سایت حرفه ای

نکات اساسی برای طراحی سایت حرفه ای

نکات اساسی برای طراحی سایت حرفه ای


نکات اساسی برای طراحی سایت حرفه ای
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران طراحی سایت براساس نوع بر روی یک عکس یکی از بهترین تکنیک های موجود در ابزار خود، طراحی سایت با نوع و در اطراف تصاویر است. اما می تواند یکی از سخت ترین مفاهیم در راستای موفقیت باشد. شما باید در طراحی سایت عکس مناسب داشته باشید، چشم انداز خوبی برای تایپوگرافی و دانستن آنچه شما می خواهید برای انجام بیشترین استفاده را از اضافه کردن نوع به یک تصویر. اگر آمادگی خود را برای بروز این چالش احساس می کنید، در اینجا به چند نکته ی مهم برای پیاده سازی آن در طراحی سایت اشاره می کنیم. نکته ی مهم جهت طراحی سایت براساس نوع بر روی یک عکس نکته ی اول: اضافه کردن کنتراست متن باید برای موفقیت مفید باشد. اطمینان حاصل کنید که متن به اندازه کافی تغییر می کند تا در عکس با عکس دیده شود.
اگر یک عکس با پس زمینه تاریک داشته باشید، متن سفید (یا رنگی روشن) را انتخاب کنید. اگر عکس شما دارای یک پس زمینه نور باشد، با یک نوع درمان رنگی تیره به کار می رود. کنتراست همچنین می تواند به اندازه متن در ارتباط با آنچه که در تصویر اتفاق می افتد اشاره کند. نامه باید با تصویر (نه در برابر) کار کند. برای مثال، در طراحی سایت ممکن است تصویر بزرگ و پررنگ باشد در حالی که نوع آن نازک و سبک است. عناصر با هم کار می کنند، اما آنها حاوی و عنصر کنتراست هستند.

طراحی سایت های متحرک

نکته ی دوم قسمت متن را از تصویر بسازید مخاطبان خود را با طراحی سایت های متحرک و ارائه های وب تحت تاثیر قرار دهید. با اسلایدها، شما را از یک صفحه خالی شروع نمی کنیم. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که عناصرطراحی سایت را که دوست دارید بهتر انتخاب کنید و آن ها را ترکیب کنید. هر اسلاید با دقت ساخته شده برای برآورده شدن سه معیار اصلی: زیبایی شناسی، عملکرد و قابلیت استفاده می باشد. به این ترتیب شما می دانید که هر عنصر طراحی سایت با هم یکپارچه شده و در جهت افزایش تاثیر محتوای شما کار می کند. گاهی اوقات فقط متن بخشی از تصویری است که با آن کار می کنید. این می تواند سخت باشد و تنها در موارد محدود کار کند. شما همچنین نیاز به یک تصویر ساده و کلمه برای کار با، مانند درمان مک لارن و یا یک تصویر طراحی سایت که با متن در آن گرفته شده است.
نکته ی سوم جریان بصری طراحی سایت را دنبال کنید کار با جریان بصری یک تصویر یکی از مهمترین نکات در مورد کار با متن و عکس است. به کلمات منطبق با یک تصویر نیاز دارید. لطفا دقت نکنید که متن را در قسمت های مهم یک تصویر در طراحی سایت قرار دهید، مانند عمل اصلی در یک عکس، چهره یا محصولی که در حال تلاش برای نمایش آن هستید. از لحاظ جریان تصویری، فضاهای متن را بررسی کنید که در آن افراد تصویر را می بینند. هر دو مثال در مورد طراحی سایت شما از زبان بدن یا چشم افراد در عکس به متن. جریان هر کدام نقطه به نقطه است.

تاثیر جستجوگر ها در طراحی سایت

نکته ی چهارم تاری تصویر، موقعیت مناسب و جایگاه یکی از ساده ترین ابزارهایی که می توانید در کیت خود داشته باشید این است که توانایی ترساندن بخشی از یک تصویر را داشته باشید. اضافه کردن یک تار ضعیف به پس زمینه یک تصویر با نرم افزار مانند Adobe Photoshop می تواند به متن شما کمک کند. Blur همچنین می تواند به مفهوم کلی شما، مانند طراحی سایت Wallmob توجه کند. Blur محصول واقعی و متن را برای تمرکز بیشتر برای کاربران در طراحی سایت به ارمغان می آورد. نکته ی پنجم: متن را در جعبه قرار دهید وقتی عکس ها حاوی مقدار زیادی رنگ یا تفاوت بین بخش های نور و تاریک هستند، قرار دادن متن در داخل یک قاب دیگر می تواند واقعا آن را برجسته کند. یک شکل را انتخاب کنید، می توانید یک مستطیل و دایره را ببینید که با گزینه های کلمه و تصویر شما کار می کند. سپس یک رنگ برای جعبه ای که کنتراست کافی برای نشان دادن فراهم می کند را جستجو کنید. با استفاده از یک قاب با برخی از شفافیت برای احساس راحتی که اجازه می دهد تصویر را از طریق نشان دادن استفاده کنید.

تاثیر صفحه ی اصلی در طراحی سایت

یکی از بهترین "ترفندها" ها این است که متن را در قسمت پس زمینه طراحی سایت تصویر قرار دهید تا پیش زمینه. به طور معمول زمینه های کار کمتری دارند و در هنگام قرار دادن متن کار آسان تر است. پس زمینه ها اغلب یک رنگ هم هستند، و این باعث می شود که مکان ای که رنگ متن را آسان می کند و حتی ساده تر به نظر می رسد. نتیجه نهایی یک قرار دادن طبیعی به نظر می رسد که به کلاهبرداری یا تغییرات زیادی در عکس اصلی نیاز ندارد. بازی با اثرات شفاف ظریف مانند طراحی سایت Caitlin Wicker برای قرار دادن متن که همچنین یک عنصر عمق را به تصویر اضافه می کند. وقتی مطمئن نیستید که چه چیزی کار می کند، در نظر بگیرید بزرگ شدن.
این امر برای هر دو تصویر اعمال می شود، آن را بزرگتر از زندگی و یا نوع خود. عنصر اندازه توجه کاربر را به خود جلب می کند و با یک عنصر طراحی سایت مورد استفاده بزرگ می تواند باعث ایجاد مقیاس با متن و تصویر شود. با استفاده از تصاویر بزرگ، مانند دانه های قهوه، می توانید از سایه و تفاوت کنتراست کمک بگیرید. با استفاده از متن بزرگ می توانید وزن کافی برای حروف اضافه کنید که در آن تقریبا هر تصویر طراحی سایت قابل خواندن است.

استفاده از رنگ در طراحی سایت

اضافه کردن یک اشاره از رنگ همچنین می تواند علاقه بصری به یک تصویر اضافه کنید. طراحی سایت های بالا دو رویکرد بسیار متفاوت را در نظر می گیرند: یکی از رنگ های متضاد طراحی سایت در تصویر برای نمایش برخی کلمات استفاده نمی شود، در حالی که دیگر از تنهایی استفاده می کند که تصویر را نشان می دهد. هر دو تکنیک می تواند به همان اندازه موثر باشد. نکته ی نهم از بازیگران رنگی استفاده کنید یک اثر که محبوبیت بیشتری به دست می آید، استفاده از ریخته گری رنگ بر روی تصاویر است تا امکان قرار دادن متن را فراهم کند. در حالی که این می تواند یک اثر پیچیده برای انجام، همچنین می تواند برای یک طراحی سایت خیره کننده باشد. رنگی را انتخاب کنید که منافع بصری آن بالا باشد. تعادل این است که رنگ پوشش را به اندازه کافی شفاف برای تصویر برای نشان دادن طراحی سایت از طریق، اما نه چندان شفاف است که متن خواندن دشوار است.
قبل از تسلط بر این ترفند، ممکن است مجبور شوید با گزینه های مختلف رنگ و عکس آزمایش کنید. مطمئن نیستید چه رنگی استفاده کنید؟ با یک پوشش مرتبط با رنگ های نام تجاری خود شروع کنید. مشاوره طراحی سایت زمان آزمایش شده "نگه داشتن آن ساده" نیز به متن و تصاویر نیز اعمال می شود. شما واقعا میخواهید مردم هر دو عکس و کلمات را ببینند. اعمال ترفندها بیش از حد می تواند اثر متضاد داشته باشد. هنگام کار با تصاویر، از تایپوگرافی ساده و یک تصویر ساده برای بهترین نتایج طراحی سایت استفاده کنید. به یاد داشته باشید بخش مهمی از تصویر را بدون انسداد نشان می دهد و طراحی سایت خود را ادامه می دهد تا متن کاملا قابل خواندن باشد.

طراحی سایت منحصر به فرد

همه ما مگا ناوبری ها و منوی تمام صفحه را در اینترنت دیده ایم. آن ها در سراسر وب رایج هستند و مخصوصا در طراحی سایت هایی با تعداد زیادی لینک استفاده می شود. اما طراحی سایت یک مگا نوت که کار می کند می تواند یک درد واقعی باشد. هیچ دستورالعمل دقیقی برای این منوها وجود ندارد، بنابراین شما باید آن چه را که دیگران انجام می دهید مطالعه کنید و سعی کنید چیزی را که با پروژه طراحی سایت شما منطبق است، انجام دهید. از جدید ترین مقالات در وب سایت سایتکد می توان بهترین شرکت طراحی سایت شیراز را نام برد که مطالعه ی آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

چگونه یک منوی مگا پیمایش CSS3 در طراحی سایت ایجاد کنید

بیایید به برخی از روندهای مگا ناوبری طراحی سایت نگاه کنیم و ببینیم که آن ها منوهای کشویی سنتی را می گیرند و آن ها را یک گام بیشتر می کشاند. رده های رده عمیق با ارزش ترین سبک طراحی سایت برای یک مگا نوت، ساختار ستون است. این به شما اجازه می دهد که "دسته بندی" را برای لینک ها تعیین کنید و لینک های عمیق تر را بدون استفاده از چندین منو طراحی سایت انتخاب کنید. کشویی مگا ناوبری می تواند تمام صفحه را بچرخاند، بنابراین شما معمولا می توانید حداقل 3-4 ستون را در یک ریزشده قرار دهید. نگاهی به Wayfair که از یک نوع بسیار منحصر به فرد از منوی کشویی استفاده می کند. آن ها یک لینک برای "ادارات" دارند که در آن شما می توانید بر اساس طبقه بندی و حتی دسته بندی مانند اتاق خواب nightstands مرور کنید. مخاطبان خود را با طراحی سایت های متحرک و ارائه های وب سایت تحت تاثیر قرار دهید. با اسلایدها، شما را از یک صفحه خالی در طراحی سایت شروع نمی کنیم. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که عناصری را که دوست دارید بهتر انتخاب کنید و آن ها را ترکیب کنید.