نمایش سایت در صفحه اول گوگل

نمایش سایت در صفحه اول گوگل

نمایش سایت در صفحه اول گوگل


نمایش سایت در صفحه اول گوگل
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران بهینه سازی وب سایت و صفحات طراحی سایت به منظور قرار گیری سایت در صفحه ی اول گوگل و کسب نتایج برتر صورت می گیرد که با توجه به وجود فضای رقابتی در کسب و کار اینترنتی امری ضروری به شمار می رود و بر خلاف تصور عموم مردم که بر این باورند که با اتمام پروژه ی طراحی سایت کار توسعه ی کسب و کارشان پایان رسیده می بایست یاد آورد شویم این مرحله فقط پایان طراحی سایت است و با آمدن وب سایت به صفحه اول گوگل است که می توان افزایش درآمد داشته باشید و وارد میدان رقابت با همکاران اینترنتی خود شوید.
موتورهای جستجو المان های زیادی برای نمایش سایت ها در صفحه ی اول دارند که هر روزه در حال تغییر است و این تغییرات به منظور جلوگیری افراد سودجو و دور زدن قوانین است به همین دلیل گوگل تمایلی به فاش شدن این المان ها و الگوریتم هایش ندارد اما برخی نکته های بدیهی و رایجی که به بالا آوردن طراحی سایت شما در گوگل کمک می کند را در ادامه مقاله معرفی می کنیم.

المان های رایج برای قرار گرفتن طراحی سایت در صفحه اول گوگل عبارتند از :

•سرعت بارگذاری صفحات طراحی سایت
سرعت بارگذاری مدت زمانی که به طول می انجامد تا صفحات طراحی سایت شما به طور کامل نمایش داده شود و مسلما کاربران تحمل زیادی ندارند تا زمان طولانی را صبر کنند و متوسط این زمان 2 الی 3 ثانیه است. پس بهتر است از تصاویر کم حجم تر استفاده کنید تا این زمان را به حداقل برسانید.
•دامین طراحی سایت
دامین آدرس وب سایت شما است که از المان های قدیمی به شمار می رود. اما بهتر است که دامین انتخابی با موضوع و فعالیت طراحی سایت و یا نام شرکت شما مرتبط باشد.
•موبایل فرندلی بودن طراحی سایت
با توجه به این بسیار از کاربران از گوشی های موبایل یا تبلت برای جستجو در اینترنت استفاده می کنند بهتر طراحی سایت شما دارای قابلیت موبایل فرندلی بودن یا اصطلاحا ریسپانسیو باشد. با داشتن این ویژگی هنگامی که کاربران با سایر دستگاه ها اقدام به ورود به وب سایت شما می کنند تصاویر و متن ها با همان کیفیت اولیه و طراحی شده نمایش داده می شود.

انتخاب شرکت حرفه ای برای سئو سایت

شرکت های با سابقه و حرفه ای در این زمینه به خوبی با الگوریتم های جدید و به روز گوگل آشنا هستند و بر تلاشند تا با استفاده از روش های استاندارد به کسب رتبه برای شما بپردازند. نرخ بازدید کنندگان و رتبه ای که کسب می کنند واقعی می باشد و افت ناگهانی نخواهید و به همین منوال پله پله نمودار رتبه ی شما بالا خواهد رفت. به همین دلیل است که به زمان مناسب و طولانی نیاز دارند تا تمامی فعالیت ها را در راستای کسب نتایج برتر برای شما انجام دهند.
نباید فراموش کنید که کسب رتبه به در کمتر از زمان 3 الی 4 ماه تبلیغات دروغین است و این امر با رعایت استانداردها امکان پذیر نیست و دور زدن قوانین گوگل ممکن عواقب بدی را برای طراحی سایت شما به دنبال داشته باشد. اصول و نحوه ثبت دامنه طراحی سایت از جدید ترین و بهترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد که مطالعه آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.