نقشه ی گوگلmap در طراحی سایت

نقشه ی گوگلmap در طراحی سایت

نقشه ی گوگلmap در طراحی سایت


نقشه ی گوگلmap در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت اگر سعی دارید که یک نقشه ی گوگل را به سایت تان اضافه کنید باید بدانید که روش های مختلفی برای این کار وجود دارد . روش هایی برای اضافه کردن نقشه ی گوگل به سایت تان و همچنین سفارشی کردن آن پس از طراحی سایت وجود دارد . در ادامه به معرفی و توضیح چندین روش برای این کار می پردازیم. تا بتوانید به راحتی از امکانات و قابلیت های این نقشه در طراحی سایت استفاده نمایید.

بهترین روش برای ایجاد یک نقشه ی سفارشی گوگل چیست

اگر شما تنها به یک نقشه ی گوگل با قابلیت ها و ویژگی های مشخص و محدود نیاز دارید می توانید از google map کمک بگیرید . اما در صورتی که به یک نقشه با ویژگی های خاص و با سرعت بالا و به صورت سفارشی نیاز دارید می توانید از برنامه های سفارشی ساز برای این منظور استفاده کنید . همچنین در صورتی که برای شما استفاده از برخی برنامه های سفارشی ساز پر هزینه مقدور نبود و بودجه ی محدودی داشتید می توانید از برنامه ی google map API استفاده کنید.

نسخه ی آزمایشی از سفارشی سازی نقشه ی گوگل

شما می توانید به راحتی و با استفاده از برنامه های سفارشی ساز مانند google map builder نقشه ی سایت تان را به راحتی سفارشی کنید و یک گوگل مپ سفارشی را در اختیار کاربران وب سایت تان قرار دهید. نقشه های گوگل در حال حاضر برای سایت ها به جهت تعیین آدرس شرکت ها بسیار مناسب است و باعث راحتی برای مخاطبین سایت شما و مراجعه کنندگان به شرکت و سازمان شما خواهد شد.

اهمیت استفاده از نقشه های گوگل در طراحی سایت

روزانه شمار زیادی از افراد از نقشه های گوگل استفاده می کنند. بسیاری از افرادی که به دنبال آدرسی هستند و یا در مسیر گم شده اند می توانند از طریق تلفن های همراه خود و از طریق اپلیکیشن های موبایلی وارد گوگل مپ شده و از قابلیت های آن در جهت مسیریابی و دست یابی به مسیر و مقصد درست استفاده نمایند. به همین جهت در سال های اخیر به منظور راحتی مخاطبین سایت ها ، در طراحی سایت از نقشه های گوگل نیز در بخشی از سایت استفاده می کنند.