نقش بازاریابی محتوا در طراحی سایت

نقش بازاریابی محتوا در طراحی سایت

نقش بازاریابی محتوا در طراحی سایت


نقش بازاریابی محتوا در طراحی سایت تبلیغات پرداختی همیشه یک استراتژی قابل اعتماد برای جذب مشتری بوده است از آنجایی که بازاریابی بسیار محبوب شده است شرکت های در حال رشد از تبلیغات برای افزایش وفاداری مشتری ، افزایش ارزش عمر مشتری کاهش شعف مشتری و به حداقل رساندن خریدهای متروکه در طراحی سایت استفاده کرده اند. متأسفانه تبلیغات پولی دیگر به اندازه گذشته اثربخش نیست تقریباً میلیون نفر قبلاً در سال از مسدود کننده تبلیغات استفاده کرده بودند.
امروز میلیون نفر جهت طراحی سایت وجود دارد تقریبا از جمعیت جهانی تبلیغات اینترنتی را مسدود می کنند و نه فقط روی دسک تاپ مسدود کننده های تبلیغاتی برای دستگاه های تلفن همراه از قبل وجود دارند. در حالی که این یک تجربه آنلاین بهتر به کاربر می بخشد برای برندهایی که در اصل به تبلیغات پرداختی متکی هستند برای دستیابی و حفظ مشتریان ، مشکلاتی را در طراحی سایت ایجاد می کند. منظور از بازاریابی محتوا در طراحی سایت چیست.

استفاده از موضوعات مختلف در طراحی سایت

این حتی یک لیست کامل از امکاناتی که بازاریابی محتوا ارائه می دهد نیست. کانورت لیستی از قطعه متن مختلف را ایجاد کرده است که می توانید از آنها برای پر کردن تقویم تحریریه خود استفاده کنید. این نشان می دهد که مشاغل کوچک واقعاً می توانند در طراحی سایت خلاقیت پیدا کنند. البته ، لازم نیست از همه قالبها استفاده کنید. شرکت های به طور متوسط حداکثر استراتژی استفاده می کنند. شما فقط باید ترکیب مناسبی را برای شرکت است.
گروه هدف خود جهت طراحی سایت پیدا کنید وقتی اصطلاح بازاریابی محتوا را می شنوید بلافاصله به وبلاگ ها ، مقاله ها و حتی شاید رسانه های اجتماعی فکر می کنید. اما بسیار بیشتر از این است تعریف بازاریابی محتوا چیزی فراتر از قالب محتوا نیست. بازاریابی محتوا یک استراتژی بلند مدت است در بسیاری از قالب ها برای ایجاد یک رابطه قوی تر با مشتریان ، جلب علاقه آنها ، مشارکت بیشتر آنها و بهبود شناخت برند در طراحی سایت است.

وفاداری بهتر مشتری در طراحی سایت

حتی اگر بازاریابی محتوا و ایجاد محتوا توسط یک مترجم آزاد پرداخت شده انجام شود ، باز هم ارزانتر از تبلیغات است. هزینه های بازاریابی محتوا تقریبا کمتر از روشهای سنتی بازاریابی و برون مرزی داده های اندازه گیری عمودی نشان می دهد که هزینه های بازاریابی برون مرزی و ورودی محتوا بسیار متفاوت است. علاوه بر هزینه های پایین تر ، بازاریابی محتوا همچنین می تواند برابر بیشتر از پیشرو باشد. معاملات بخش مهمی از ترافیک عمومی هستند.
در نهایت منجر به سهم اجتماعی بیشتر آگاهی از برند و سپس تبدیل به مشتری بالقوه می شوند ، ترافیک یک معیار به اصطلاح غرور است بنابراین شما نباید فقط به این چهره کلیدی اعتماد کنید تا موفقیت خود را در طراحی سایت اندازه گیری کنید ، اما هنوز هم باید ترافیک خود را زیر نظر داشته باشید. فراکتل مزایای بازاریابی محتوا را در مراحل مختلف قیف فروش نشان می دهد. در حالی که تبلیغات پرداخت شده قصد دارد چیزی را بفروشد.

تبلیغات بدون مزاحمت در طراحی سایت

کاربران نمایه شما را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند زیرا به اطلاعات و اخبار مربوط به شرکت شما علاقه مند هستند. شما می خواهید پیشنهادات ، اطلاعات و تخفیف های ویژه ای داشته باشید. با این حال ، آنها نمی خواهند شبانه روز پر از تبلیغات شوند. در حالی که محصولات و خدمات شما یک راه حل مناسب برای مخاطبان شما در طراحی سایت هستند ، مشتریان شما هنوز نگرانی های دیگری دارند ، نه فقط مواردی که می توان با محصول شما حل کرد.
با بازاریابی محتوا واقعاً می توانید خود و شرکت خود را ثابت کنید و به مشتریان خود دلیل خوبی برای پیگیری شما ارائه دهید. کسب درآمد نمونه خوبی است. این نشان می دهد که شما می توانید نام تجاری خود را با محتوای بهتری رشد داده و آن را بیشتر در طراحی سایت بشناسید. چشم انداز را به مشتری تبدیل کند بازاریابی محتوا بیشتر به دنبال ارائه ارزش افزوده برای جلب اعتماد گروه هدف در طراحی سایت است برای مشاغل کوچک است.

افزایش دسترسی به مشتریان در طراحی سایت

بیشتر کاربران اینترنت در درجه اول اخبار را مصرف می کنند ، اما آخرین اخبار را به اشتراک نمی گذارند. خوانندگان شما مطمئناً می خواهند مقاله ای با کیفیت بالا را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند. نگاهی به این نمودار از فراکتل بیندازید. محتوای مشترک صنایع مختلف را نشان می دهد. برای این منظور مطالب در طی یک دوره شش ماهه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. پس از انتشار مقاله ، ماه ها بعد بدون سرمایه گذاری بیشتر به شما خدمت می کند.
هر بار که مقاله شما به اشتراک گذاشته شود ، برند شما به مشتریان بالقوه جدیدی در طراحی سایت می رسد با یک تبلیغات تبلیغاتی پولی طراحی سایت همیشه باید سرمایه گذاری کنید ، در غیر این صورت این کمپین خاموش خواهد شد. شرکت پیپ جینز با بازاریابی محتوا به نتایج بسیار خوبی دست یافت. پهپ جین بیشتر در رسانه های اجتماعی ارسال کرده و محتوای محلی بیشتری را برای مناطق خاص تولید کرده است. با این استراتژی این شرکت درصد تعامل بیشتری کسب کرده است.

جستجوی ارگانیک در طراحی سایت

خوب است که بسیاری از مقالات بسیار مفید بنویسید اما اگر کسی این مقالات را پیدا نکند ، چه می شود آیا تجارت کوچک شما می تواند با تمام مارک های دیگر از جمله شرکت های بزرگ که در حال حاضر بر نتایج جستجو حاکم هستند ، همگام باشد نمودارهای فوق از سال میلادی است آخرین روند بازاریابی محتوا از گزارشی که توسط موسسه بازاریابی محتوا ارائه شده است نشان می دهد که از کل شرکت ها می خواهند محتوای بیشتری را در طراحی سایت تولید کنند.
طرفداران خود را به دو میلیون نفر در طراحی وب سایت افزایش داده است بازاریابی محتوا یک استراتژی مقرون به صرفه برای بدست آوردن نتایج خوب است. از جمله بازاریابی ایمیل ایمیل نوعی بازاریابی محتوا است که با استفاده از آن می توانید گروه هدف خود را هدف قرار داده و یک بسیار خوب را در طراحی سایت بدست آورید. داده های کمپین مانیتور نشان می دهد که کمپین های ایمیل با هدفمند و تقسیم شده می توانند بیشتر از خبرنامه های سنتی درآمد کسب کنند.

تعیین هویت برند در طراحی سایت

اگر از شما بپرسم مهمترین ارائه دهندگان صنعت شما کدام یک هستند ، مطمئناً می توانید یک یا چند نفر را نام ببرید. شما فوراً به مارک ها و افرادی خاص فکر می کنید که بارها و بارها با آنها ملاقات می کنید زیرا محتوای آنها همیشه در طراحی سایت های مشهور به اشتراک گذاشته می شود. مشتری شما اولین کسی خواهد بود که به این ارائه دهندگان فکر می کند. اگرچه او محصولات و خدمات شما را دوست دارد و قطعاً از آنها قدردانی می کند.
اما هنوز هم باید خود را به عنوان یک سرمایه مهم در صنعت خود مستقر کنید. اما اجازه ندهید که این کار شما را کنار بگذارد. اندازه یک شرکت هیچ ارتباطی با نتایجی که با بازاریابی محتوا حاصل می شود نیست. آنچه مهم است کیفیت محتوا ، ارتباط با موضوعات انتخاب شده و بسیاری از عوامل دیگر است. شما بیشتر این عوامل را تحت کنترل خود دارید. بسیاری از مشاغل کوچک در حال حاضر سهم بازار خود را با بازاریابی محتوا طراحی سایت تضمین کرده اند.

اهمیت ایجاد محتوا در طراحی سایت

تهیه مطالب مفید و تأسیس شرکت شما به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای ترافیک شما و دید برند شما مفید است. اگر به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا تولید می کنید ، می توانید منجر به تولید بیشتر و جذب مشتریان بالقوه شوید. این به خصوص در صورتی اتفاق می افتد که محتوای خود را در کل مراحل سفر مشتری بخصوص در ابتدای فرآیند توزیع کنید با داشتن محتوای مناسب می توانید مشتریان جدید را در طراحی سایت بدست آورید.
با یک آهنربای سرب خوب می توانید منجر های بیشتری را جمع کنید یک مطالعه توسط هاب اسپات نشان می دهد که شرکت هایی که مرتباً مقالات جدید را در وبلاگ خود ارسال می کنند بیشتر از شرکت هایی که وبلاگ نمی کنند در طراحی سایت کسب می کنند. محصولات کودک با کیفیت بالا را از طریق اینترنت به فروش می رساند و در اسکاتسدیل ، آریزونا مستقر است. چگونه می توان یک شرکت کوچک محلی با مارک های بزرگ که محصولات مشابه را می فروشند.

نتیجه گیری

در طراحی سایت ادامه یابد هرچه مشتریان شما برای یافتن اطلاعات جدید به طراحی وب سایت شما دسترسی پیدا می کنند ، احتمال خرید یکی از محصولات شما بیشتر است شما باید خود را به عنوان یک منبع و اقتدار قابل اعتماد تأسیس کنید. از همه مهمتر ، باید اعتماد آنها را جلب کنید. در این روش ، خانه پرستویک توانست برای خود از بازاریابی محتوا استفاده کند. این شرکت قیف فروش خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و دریافت که ، با وجود روند فروش بهینه ، گروه اصلی معلمان هیچ ارزش افزوده ای ندارند. پرستویک به سرعت یک طراحی سایت اطلاعاتی ایجاد کرد.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش