نحوه چک کردن سرعت طراحی سایت

نحوه چک کردن سرعت طراحی سایت

نحوه چک کردن سرعت طراحی سایت


نحوه چک کردن سرعت طراحی سایت : یکی از مهم ترین و موثر ترین کاراکتر ها در موفقیت یک طراحی وب سایت ، سرعت بارگذاری صفحات وب سایت می باشد . از این رو تصمیم گرفتیم مقاله امروز را به چگونگی چک کردن سرعت طراحی سایت اختصاص دهیم .
مدیران وب سایت می بایست همیشه از سرعت وب سایت خود با خبر باشند . زیرا سرعت وب سایت برای بزرگ ترین موتور جستجو گر یعنی گوگل دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد . بر همین اساس هر چه سرعت طراحی سایت تان کم تر باشد از درگاه گوگل بازدیدکنند گان کمتری را دریافت خواهید نمود .
درادامه وب سایت هایی را به شما کاربران عزیز معرفی می نماییم که به کمک آن ها می توانید سرعت طراحی وب سایت تان را بسنجید .


وب سایت google pagespeed insights :


این وب سایت متعلق به شرکت بزرگ گوگل بوده و بالاترین امتیاز یک طراحی سایت را 100 در نظر گرفته و لیستی از پیشنهادات را در اختیار شما قرار می دهد که با آن ها می توانید بازدهی و سرعت وب سایت تان را بهبود بخشید . یکی از مهم ترین ابزارهای این وب سایت ، امکان دانلود تصاویر وب سایت شما می باشد که وب سایت گوگل حجم آن ها را بدون کاهش کیفیت به پایین ترین حجم ممکن می رساند . نا گفته نماند این ابزار توسط موتور جستجو گوگل برای ایرانی ها مسدود می باشد و با آی پی ایران نمی توانید به آن دسترسی داشته باشید .


وب سایت Yslow :


این وب سایت شباهت های بسیاری به وب سایت google pagespeed insights دارد و توسط شرکت بزرگ یاهو طراحی و ساخته شده است . یکی از مهم ترین امکانات موجود در این وب سایت امکان نصب افزونه بر روی آن می باشد .


وب سایت GTmetrix :


این وب سایت یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین وب سایت ها در این حوزه می باشد . با استفاده از این وب سایت می توانید آنالیز هایی هم چون آنالیز حجم سایت ، سرعت طراحی وب سایت ، تعداد کانکشن ها و ... را انجام دهید .