نحوه ساخت و طراحی وب سایت

نحوه ساخت و طراحی وب سایت

نحوه ساخت و طراحی وب سایت


نحوه ساخت و طراحی وب سایت : از آن جایی که امروزه بسیاری از کسب و کار ها در تجارت های آنلاین وارد شده ادند ، شرکت خای پر طرفدار و حرفه ای در زینه طراحی وب سایت با افزایش میزان سفارشات رو به رو شدند . بر اساس باور های غلطی که به وجود امده بسیاری از کارفرا ها بر این باورند که فرآیند طراحی سایت ، فرآیندی ساده است لذا می خواهند در مدت زمانی کوتاه وب سایت خد را به صورت آماده دریافت نمایند . اما باید این واقعیت را بپذیرند که فرآیند طراحی سایت ، زمان بر بوده و برای دست یابی به بهترین وب سایت و بهترین نتیجه می بایست کمی صبور بوده و عجله نداشته باشند .


مراحل طراحی یک وب سایت :


1.    اولین مرحله انتخاب نام دامنه ای مناسب بر اساس نیاز و حوزه ی کاری کارفرما می باشد .
2.    دومین مرحله از مراحل طراحی وب سایت خریداری و ثبت نام دامنه وب سایت می باشد .
3.    در مرحله ی سوم می بایست برای انجام پروزه طراحی سایت به شرکتی معتبر و با سابقه مراجعه نموده و اقدام به خرید خدات میزبانی وب نمایید .
4.    چهارین مرحله مشخص نمودن اجزا و ویژگی های صفحات سایت می باشد .
5.    در پنجمین مرحله نوبت به مشخص نمودن قالب وب سایت از دیگااه های گناگون نظیر رنگ بندی ، چیدمان کاراکتر های سایت و ... می باشد .
6.    در این مرحله می بایست برنامه نویسی وب سایت انجام شود و نهایتا مشکلات وب سایت برطرف شود .
7.    بارگذاری پلاگین ها و قالب وب سایت ، مسئولیت طراح وب سایت در این مرحله می باشد .
8.    در هشتمین و آخرین مرحله از پروسه طراحی سایت می بایست اقدا به تولید محتوای وب سایت آن هم به صورت منحصر به فرد و کپی نشده بنمایید . محتوای یک طراحی وب سایت موفق می تواند شامل فایل های متنی ، ویدئویی ، صوتی و تصویری باشد .
بهتر است این نکته را به یاد داشته باشید که به طور کلی هر چه نسبت به هدف خود شناخت دقیق تری به دست آورید و آنرا در اختیار شخص یا شرکت طراح قرار دهید، از امکانات و المان های موثرتری در ساخت سایت شما استفاده خواهد شد.