نحوه تولید استراتژی محتوا در طراحی سایت

نحوه تولید استراتژی محتوا در طراحی سایت

نحوه تولید استراتژی محتوا در طراحی سایت


به منظور ایجاد یک استراتژی محتوا برای وب سایت ها الگو های بسیاری وجود دارد . در ادامه با برخی از این استراتژی ها در طراحی سایت آشنا خواهیم شد .


مشخص نمودن هدف از ایجاد محتوا :
پیش از آغاز به تولید محتوا دانستن هدفی که برای رسیدن به آن در تلاش می باشید بسیار حائز اهمیت می باشد . دلایل بسیاری برای تولید محتوای مرتبط با کسب و کارتان وجود دارد که بعضی از آن ها عبارت اند از :
•    افزایش فروش
•    افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری
•    افزایش بازدید از وب سایت
البته لازم به ذکر است که بدانید نوع محتوایی که بازدید از وب سایت را افزایش می دهد با نوع محتوایی که کاربر را به مشتری تبدیل می نماید متفاوت می باشد . به طور مثال با انتشار پست های وبلاگی با میزان کیفیت بالا در رسانه های اجتماعی شاهد افزایش بازدید از وب سایت تان خواهید بود .


پی بردن به نیاز های کاربران سایت :
درک مشکلات و نیاز های کاربران در موفقیت یک طراحی سایت بسیار موثر می باشد . محتوایی که شما به عنوان راه حل در اختیار آن ها قرار می دهید بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا بهترین فرصت برای تبدیل شدن طراحی وب سایت شما به منبعی قابل اعتماد از اطلاعات کاربردی و مفید می باشد .


تعیین فردی برای تولید ، مدیریت و حفظ محتوا در طراحی سایت :
اگر می خواهید به تنهایی این وظیفه را بر عهده بگیرید بسیار خوب است اما اگر در این امر نیاز به کمک دارید فردی را پیدا کنید که در تولید محتوای مناسب و مدیریت آن مهارت کافی را داشته باشد . از این طریق رشد کسب و کارتان ادامه می یابد .


تولید سبک راهنما :
اگر چندین نفر مشغول به تولید محتوا برای طراحی سایت تان می باشند ، به خصوص هنگامی که تولید محتوا را برون سپاری می نمایید ، به دسته بندی برندتان در یک سبک راهنما نیازمند می باشید . یک سبک راهنما در واقع برند تان را از نظر فونت ، لوگو ، رنگ بندی و دیگر شاخص های طراحی سایت معرفی و به نمایش می گذارد .