نحوه ایجاد منو در طراحی سایت

نحوه ایجاد منو در طراحی سایت

نحوه ایجاد منو در طراحی سایت


نحوه ایجاد منو در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران در یک موضوع پاسخگو، شما بخشی از طراحی سایت خود را به همان نگاه خواهید دید که آیا شما آن را بر روی یک دستگاه روی صفحه نمایش بزرگ مانند یک لپ تاپ یا دستگاه کوچکتر مانند تلفن همراه یا تبلت مشاهده می کنید. اما بعضی از قسمت های سایت شما باید رفتار و حساسیت زیادی بر اساس اندازه صفحه نمایش داشته باشند زیرا کاربران با یکدیگر متفاوت عمل می کنند. بالای صفحه یا منوی سمت چپ یک عنصر است که شما باید به شدت در ارائه یک تجربه متفاوت در دستگاه های مختلف با اندازه های مختلف قرار دهید.
شما به سادگی می توانید صفحات یا منظور از آیتم های منو را بدون تغییر در منو که روی صفحه بزرگتر نمایش داده می شود تغییر دهید. از آن لذت ببرید و منو وردپرس پاسخگو بعدی!

طراحی سایت ریسپانسیو

این محدودیت ها کمی سبک تر از زمانی است که کاربر شما را بر روی یک صفحه بزرگتر مشاهده می کند. شما شانس گرفتن چیزهای بیشتری را دارید. شما ممکن است بخواهید آیتم های منو را در یک نظم متفاوت در صفحه های تلفن همراه به عنوان کاربران تلفن همراه استفاده متفاوت از کاربران در دسکتاپ در این مقاله شما دیدید که چگونه می توانیم یک منوی پاسخگو متفاوت برای کاربران تلفن همراه با استفاده از پرس و جو های رسانه ای و برخی از های وردپرس در طراحی سایت به دست آوریم. هنگامی که چنین منو ایجاد می شود، مدیر به راحتی می تواند منو را از بخش مدیریت به روز کند.

بررسی رفتار کاربران در طراحی سایت

شما باید رفتار کاربران را در ابزار تجزیه و تحلیل استفاده می کنید بررسی کنید و سعی کنید موارد را در منو برای کاربران تلفن همراه مرتب کنید. همچنین ممکن است برخی صفحات را فقط برای دستگاه های تلفن همراه سفارشی کرده باشید ممکن است با تصاویر کوچکتر و غیره باشد از این رو ممکن است بخواهید به صفحات خاص تلفن همراه در منوی ناوبری خود پیوند دهید، هنگامی که کاربر طراحی سایت را در تلفن همراه تماشا می کند.
تم وردپرس شما باید منوهای مختلف را برای انواع مختلفی از دستگاه هایی که قصد پشتیبانی از آنها را دارید ارائه دهید. قبل از اینکه ما شروع به نوشتن کد برای توابع فراخوانی مختلف کوتاه کنیم، ما دو کلاس کلاس کمکی ایجاد می کنیم که فراخوانی آ پی ای را به عنوان پارامتر آن پذیرفته و خروجی را به تابع کال بک برای پردازش در طراحی سایت بازگرداند ما برنامه نویسی پلاگین شمارۀ اشتراک اجتماعی را انجام می دهیم.

تم کودک و نقش آن در طراحی سایت

برای امتحان داشتن یک منوی متفاوت برای تم وردپرس خود ما برای اولین بار می خواهیم کودک موضوع طراحی سایت ایجاد کنیم. برای ایجاد یک موضوع کودک یک پوشه ایجاد کنید و در آن یک استایل با متن اضافه کنید. در کد، شما فقط متا داده ها را برای شما مشخص کرده اید، مانند نسخه نام آن و غیره. فیلد تمپلیت مشخص می کند که موضوع کودک است و موضوع پدر و مادر است. سپس ما فقط استایل را در این سبک وارد می کنیم تا تمام سبک های تم اصلی را دریافت کنیم. اگر برای ایجاد تم های کودک وردپرس جدید هستید.
لطفا برای اطلاعات بیشتر به این لینک در طراحی سایت مراجعه کنید. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی ایجاد و ویرایش کنید! موضوع کودک را در بخش مدیریت خود مشاهده خواهید کرد. شما می توانید آن را فعال کنید.

ثبت نام یک منو طراحی سایت

هنگامی که شما یک تم کودک ایجاد کرده اند، در حال حاضر اجازه می دهد تا شروع به اضافه کردن یک منوی جداگانه ای خواهد شد که برای طراحی سایت همراه اولین چیزی که استفاده می شود برای ایجاد یک فایل را با کد زیر به نام فایل فانکشین. حالا به مدیر منو بروید و یک منوی جدید تلفن همراه ایجاد کنید و لینک های خاصی را که می خواهید در منوی همراه نمایش داده شود اضافه کنید و آن را به محل اصلی تمدید منوی موبایل اضافه کنید.
ساختار منو اگر همه چیز در حال حاضر رفته است، باید هر دو منوها را مشاهده کنید و منوی اصلی و منوی اصلی تلفن همراه شما می توانید هر یک از ظاهر جدید خود را که می خواهید در منوی خود اضافه کنید. در حال حاضر اگر سایت شما در صفحه کوچکتر شما را می بیند، باید فقط منوی موبایل را همانطور که در زیر نشان داده شده را مشاهده کنید. شما اکنون یک منوی پاسخگو برای طراحی سایت وردپرسی خود اضافه کرده اید.

سبک منو طراحی سایت

ما نمی خواهیم هر دو منو را نشان بدهند. ما می خواهیم که منوی همراه تنها در دستگاه های تلفن همراه نمایش داده شود و منوی معمولی برای نمایش در صفحه های بزرگتر. ما این را با استفاده از پرس و جوهای رسانه ای CSS به دست خواهیم آورد. اولین کاری این است که به طور پیش فرض منوی موبایل را نشان ندهید. در حال حاضر زمانی که در صفحه نمایش تلفن همراه دیده می شود.
ما می خواهیم منوی اصلی را مخفی کنیم و منوی اولیه موبایل را نشان دهیم. ما همچنین ممکن است برخی از سبک های اضافی مانند یک مرز و غیره را برای برجسته کردن آیتم های منو در دستگاه های تلفن همراه بخواهیم. در کد بالا ما وقتی که اندازه صفحه نمایش کوچک است و منوی اصلی پنهان شده است، منوی همراه را نمایش داده اید. تگ های پرس و جو رسانه ای تنها زمانی اتفاق می افتند که اندازه صفحه نمایش با آنچه که مشخص کردیم مطابقت دارد.

نحوه نمایش طراحی سایت در شبکه های اجتماعی

در بخش اول این مجموعه، شما را به برنامه نویسی به منظور برنامه ریزی تعداد دفعات مختلف شبکه های اجتماعی از آپی آی های مربوطه خود با استفاده از پی اچ پی، در طراحی سایت نشان دادم. در این بخش نهایی، ما یک پلاگین وردپرس را که تعداد فیس بوک ها، پست های توییتر و تعداد اشتراک های اجتماعی یک URL مشخص را نمایش می دهد، ایجاد می کنیم. برای نمایش تعداد سهم یک شبکه اجتماعی در یک پست یا صفحه وردپرس، کد کوتاه شبکه اجتماعی را تعریف کنید که توسط افزونه تعریف شده است.
بیایید با توسعه افزونه در طراحی سایت شروع کنیم. منظور از توسعه پلاگین چیست اول، یک پوشه ای ایجاد کنید که تمام فایل های افزونه آن ذخیره می شود شامل هدر پلاگین در فایل پی اچ پی. بدون هدر، وردپرس پلاگین را در طراحی سایت شناسایی نخواهد کرد. در کد بالا ما کد کوتاه اولین تابع آرگومان را برای شبکه های مختلف اجتماعی و عملکرد پاسخگو مربوطه دومین آرگومان عملکرد از طریق تابع تعریف کردیم.

منظور از شمارش اجتماعی در طراحی سایت

شما برای پیدا کردن کسی که در این روزها متعلق به شبکه رسانه های اجتماعی نیستید سخت تلاش خواهد کرد. تقریبا تمام شبکه های اجتماعی دکمه هایی هستند که روند اشتراک گذاری محتوای را به سیستم عامل خود ساده می کند. برای استفاده از پایگاه کاربری بزرگ و تعامل بالا شبکه های اجتماعی و سایت های نشانه گذاری مدیران طراحی سایت و مدیریت سایت اغلب دکمه های اجتماعی را به طراحی سایت های خود اضافه می کنند.
شبکه های اجتماعی و طراحی سایت های نشانه گذاری زیادی وجود دارد. به خاطر خلاصه بودن و تاثیر بیشتر کاربران ما بر روی موارد زیر تمرکز خواهیم کرد فیس بوک، توییترنتیجه گیری منوهای بالا و سمت جزء مهم طراحی سایت شما هستند. کاربران تلفن همراه شما نباید هنگام مرور آنها احساس ناامیدی کنند. منوها باید به راحتی قابل دسترسی باشند و حتی از دیدگاه کاربران نیز باید محتوای مناسب داشته باشند. آدرس طراحی سایت در سئو که یکی از بهترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.