مکان مناسب برای درج کلمات کلیدی طراحی سایت

مکان مناسب برای درج کلمات کلیدی طراحی سایت

مکان مناسب برای درج کلمات کلیدی طراحی سایت


مکان مناسب برای درج کلمات کلیدی طراحی سایت در مقاله های گذشته به این نکته اشاره کردیم که استفاده ی بیش از اندازه از کلمات کلیدی باعث آزار و اذیت کاربر می شود این عمل که از آن با نام بمباران کلمات کلیدی یاد می شود طراحی سایت را در معرض پنالتی شدن قرار می دهد و ممکن است سایت شما توسط گوگل جریمه شود بهترین روش برای استفاده از کلمات کلیدی قرار دادن آنها در محل هایی ست که به راحتی توسط ربات های موتورهای جستجو دیده شوند در این مقاله بهترین قسمت ها را برای قرارگیری کلمات کلیدی درون محتوای طراحی سایت به شما معرفی می کنیم تا با انجام این روش بهترین نتیجه را برای کسب رتبه از موتورهای جستجو بگیرید.

بهترین قسمت ها برای قراردادن کلمات کلیدی در محتوای طراحی سایت

عنوان
یکی از قسمت های مهم و اثرگذار در سئو سایت و بهینه سازی ، عناوین مطالب است عنوان مطالب به عنوان اولین خط، در زمان جستجوی کلمات کلیدی توسط کاربر ظاهر می شود به صورت کلی موتورهای جستجو 70 کاراکتر اول را به عنوان نسبت می دهند و با توجه به اهمیت کلمات کلیدی در سئو و بهینه سازی در طراحی سایت بهتر است از کلمات کلیدی در عنوان خود نیز استفاده کنید استفاده از کلمات کلیدی می تواند باعث افزایش کلیک صفحه شود و به مرور رتبه ی سایت را بالا ببرد لازم است.

توجه به تگ های H1
استفاده از این تگ ها به منظور مشخص کردن اهمیت قسمت های مختلف محتوا به کار می رود بهتر است اولین عنوان با تگ H1 هماهنگی بیشتری داشته باشد استفاده از تگ های هدینگ یا تگ H1 در طراحی سایت از اهمیت زیادی برخوردار است و موجب سئوی بهتر در طراحی وب سایت می شود نکته ی مهم در استفاده از این تگ ها رعایت ترتیب در آنهاست والبته این که نباید از تگ های یکسان برای صفحات مختلف استفاده کرد و علاوه بر این به خاطر داشته باشید که استفاده ی زیاد از کلمات کلیدی در تگ ها موجب اثر منفی بر سئو سایت خواهد شد.

لینک ها در طراحی سایت
استفاده از لینک های داخلی در طراحی سایت از اهمیت بالایی برای سئو برخوردار است هر صفحه از سایت باید با کمتر از سه کلیک در طراحی سایت قابل دسترسی باشد توجه داشته باشید که استفاده از لینک های خارجی در طراحی سایت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و با ارتباط دادن کلمات کلیدی به صفحات سایت های معتبر نیز می توان برای سئو اثر مثبت ایجاد کرد.

توجه به اهمیت متادیسکریپشن درطراحی سایت
یکی از روش های غیر مستقیم اثرگذار بر سئوی سایت استفاده ازکلمات کلیدی در توضیحات متاست استفاده از متا تگ مناسب در طراحی سایت می تواند کمک کند تا کاربر برای کلیک بر روی لینک سایت تشویق شود و این به افزایش ترافیک در طراحی سایت کمک خواهد کرد به یاد داشتن این نکته ضروری ست که بلد کردن کلمات کلیدی با توجه به جلب نظر کاربر در طراحی سایت بر سئو اثر گذار است.

متن اصلی
یکی از مهم ترین قسمت ها برای قرارگرفتن کلمات کلیدی در طراحی سایت بدنه ی محتوا محسوب می شود البته لازم نیست که در هر خط از محتوای خود کلمات کلیدی به کار ببرید می توانید از مترادف ها و هم خانواده های آن کلمات نیز استفاده کنید یک ازنکاتی که باید به آن توجه داشته باشد این است که اگر از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده کنید گوگل آن را به عنوان حروف اضافه ای همچون : از ، به، را و ... تشخیص می دهد.

تگ Alt
این تگ مهم ترین فاکتور برای سئو و بهینه سازی تصاویر در طراحی سایت است قراردادن کلمات کلیدی دراین تگ موجب سئوی بهتر خواهد شد و اثرات مثبتی بر آن خواهد داشت.

اهمیت به کاربردن کلمات کلیدی در طراحی سایت برای چیست ؟

به کار بردن کلمات کلیدی در طراحی سایت باعث می شود تا موتورهای جستجو بهتر با موضوع طراحی سایت شما آشنا شوند و آن را درک کنند.
در صورت استفاده ی بیش از حد از کلمات کلیدی چه خطری سایت را تهدید می کند ؟
استفاده ی بیش از حد از کلمات کلیدی باعث می شود طراحی سایت شما با خطر جریمه شدن توسط گوگل مواجه شود و رتبه ی شما کاهش پیدا کند بهتر است با رعایت اصول و قوانین اقدام به تولید محتوا در طراحی سایت کنید تا سایت شما پنالتی نشود.
به کاربردن کلمات کلیدی در کدام بخش ها در طراحی سایت مفید خواهد بود ؟
• عناوین اصلی
• تگ H1
• لینک های داخلی • بدنه اصلی

• تگ های Alt

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش