مقایسه طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت

مقایسه طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت

مقایسه طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت


مقایسه طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت ریسپانسیو : از آن جایی که امروز افرادی که از دستگاه های هوشمند برای فعالیت های روزمره خود استفاده می کنند در حال افزایش می باشند ، افرادی که در حوزه های گوناگون دارای کسب و کاری می باشند ، به این فکر افتادند که این دسته از کاربران را نیز به سوی خود جذب نمایند . با انجام طراحی سایت واکنش گرا و طراحی اپلیکیشن اختصاصی می توانید در بازار رقابتی به وجود آمده ، به بهترین صورت جای بگیرید . مسئله ای که در این مقاله قصد داریم به تحلیل و بررسی آن بپردازیم این است که با استفاده از کدام روش به نتیجه بهتری دست خواهید یافت .


طراحی سایت مخصوص تلفن همراه :


میان وب سایت های ریسپانسیو و وب سایت های مخصوص تلفن های هوشمند تفاوت هایی وجود دارد . وب سایت های واکنش گرا در تمامی دستگاه ها قابلیت نمایش را دارند اما وب سایت های موبایلی تنها برای موبایل ها طراحی و ساخته شده اند . نا گفته نماند وب سایت های مخصوص تلفن های همراه به طور معمول با آدرسی کاملا متفاوت همانند یک ساب دامین که حرف شروع کننده آن m می باشد به کابران نمایش داده می شود . این در حالی است که وب سایت های واکنش گرا بر روی دامنه اصلی می باشند و قالب اصلی وب سایت برای دستگاه های هوشمند بهینه سازی شده است .


طراحی اپلیکیشن موبایل :


یک اپلیکیشن تلفن همراه ، یک روش مناسب برای دسترسی آسان کاربران به کسب و کار تان می باشد . در واقع شما با انجام پروسه طراحی اپلیکیشن ، این امکان را به مخاطبین تان می دهید که حتی به طور آفلاین نیز به شما دسترسی داشته باشند . با در دست داشتن یک اپلیکیشن یا نرم افزار معمولا این موضوع به کاربران القاء می شود که با کسب و کاری حرفه ای رو به رو می باشد و در حوزه فعالیت تان بسیار جدی می باشید . با وجود محدودیت های حجمی موجود در دستگاه های تلفن هوشمند ، کاربران هر روزه بیشتر به انتخاب اپلیکیشن های خود دقت کرده و وسواس بیشتری نشان می دهند .


در واقع عاملی که مشخص می سازد محتوای تولید شده به چه صورت باشد و در چه مکانی مورد استفاده قرار گیرد ، استراتژی حوزه محتوا می باشد . این استراتژی در کسب و کار های گوناگون متفاوت می باشد و می بایست به طور کامل متناسب با آن کسب و کار طراحی شود . از جمله مواردی که می بایست در برنامه ریزی برای یک استراتژی دقیق در نظر بگیرید تحقیق درباره ی محتوای مورد علاقه کاربران و شناسایی مخاطبین وب سایت تان می باشد .