مزیت های طراحی سایت با PHP

مزیت های طراحی سایت با PHP

مزیت های طراحی سایت با PHP

 

مزیت های طراحی سایت با PHP : امروزه برای انجام مراحل یک طراحی وب سایت زبان های برنامه نویسی بسیاری در فضای مجازی موجود می باشد . هر یک از این زبان ها نکات مثبت و کاربرد مخصوص به خود را دارند . مقاله ی امروز را به تحلیل و بررسی مزیت ها و فواید استفاده از زبان برنامه نویسی PHP در طراحی سایت اختصاص داده ایم بر همین اساس اگر می خواهید درباره ی این زبان اطلاعات بیشتری کسب نمایید با ما تا انتهای این مبحث همراه باشید .

 

طراحی وب سایت و ماهیت زبان PHP :

 

در دنیای طراحی سایت ، زبان PHP به عنوان یکی از محبوب ترین زبان ها شناخته شده است . این زبان برنامه نویسی به صورت متن باز می باشد و در طراحی وب سایت های سبک داینامیک کاربرد دارد . برخی از نرم افزار های مشهوری که توسط این زبان کد نویسی ایجاد شده اند عبارت اند از joomla ، SFM ، mybb . هم چنین از جمله دیتابیس هایی که در زبان PHP پشتیبانی می شوند sql server و mysql می باشند .

 

منظور از فایل PHP در طراحی سایت چیست ؟

 

فایل های PHP دارای اطلاعاتی از قبیل کد های html ، متون و اسکریپت های مربوط به آن ها می باشد . کاربران وب سایت قادر به مشاهده ی کد های php نمی باشند و تنها می توانند کد های زبان برنامه نویسی html را ببینند . به بیان دیگر کد هایی که در زبان php نوشته می شوند بر روی سرور ها تفسیر می گردند و خروجی کار با html خواهد بود تا کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت بتوانند آن ها را مشاهده کنند .

 

فواید طراحی وب سایت با پی اچ پی :

 

از جمله فوایدی که استفاده از این زبان برای طراحی سایت شما به همراه خواهد داشت عبارت است از :

    سرعت بسیار بالا در زمینه ی اجرا و پردازش
    متن باز بودن این زبان برنامه نویسی
    Public یا همگانی بودن این زبان
    وجود امکان ایجاد وب سایت های داینامیک آن هم به صورت سفارشی

به طور اصولی با استفاده از زبان برنامه نویسی php می توانید تمامی وب سایت ها را طراحی و تولید نمایید و در این نوع از اسکریپت ها به هیچ عنوان محدودیت وجود نخواهد داشت .