مزایای خرید سایت فروشگاهی آماده

مزایای خرید سایت فروشگاهی آماده

مزایای خرید سایت فروشگاهی آماده


مزایای خرید سایت فروشگاهی آماده
طراحی سایت حال به بررسی معایب و مزایای خرید سایت فروشگاهی آماده میپردازیم. البته توجه داشته باشید که منظور ما طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی رایگان یا سیستم های مدیریت محتوای معمولی نیست، بلکه منظور پرتالی است که قبلا توسط تیمی سازمان دهی شده و ماژول هایی برای ان نوشته اند که مدام ان را بروز رسانی میکنند.

این نوع فروشگاه اینترنتی زمانی پیشنهاد میشود که شما مایل به صرف هزینه بالا و و زمان زیاد نیستید. حقیقتا بسیاری از سایت هایی که امروز در دنیای اینترنت بسیار مطرح شده اند روزی کار خود را همینگونه اغاز کرده اند یعنی هزینه زیادی را صرف ساخت سایت نکرده اند و زمان زیادی را برای آن نگذاشته اند و از سایت های آماده و توسعه یافته کار خود را آغاز کرده اند. و به مرور پیشرفت کرده اند و وب سایت خود را ارتقا داده اند.

برای مثال یک نمونه خوب، استفاده از سیستم مدیریت محتوی وردپرس برای ساختن یک وب سایت قدرتمند است به شرط آنکه تیمی مجرب و آشنا به این سیستم شما را حمایت و پشتیبانی کندو برای موارد مهمی همچون امنیت و سئو در کنارتان باشند.

موارد زیر از مزایای این نوع طراحی هستند

1-نسبت به طراحی از پایه امنیت بالاتری دارند زیرا کاربران زیادی در حال استفاده از این نوع طراحی هستند و مشکلاتی را که ممکن است با ان مواجه شده باشند را قبلا گزارش کرده اند و رفع شده اند.

طراحی وب سایت 2-باعث صرفه جویی زیاد در زمان و هزینه میشود.
3-وابستگی زیادی به طراح سایت وجود ندارد زیرا کار خیلی راحت از طریق ماژول ها و پلاگین ها انجام میشود.
4-شامل گزینه استفاده از افزونه ها و پلاگین های رایگان است.
5-طراحی قالب نسبت به طراحی های اختصاصی متنوع تر است.
6-سیستم شما مدام توسط نهادهای جهانی مانند وردپرس بروزرسانی میشوند.

نتیجه گیری:

اگر زمان و هزینه برایتان مهم است از یک فروشگاه اینترنتی آماده و ماژولایی که توسط تیمی که به آن سیستم آشناییت دارد استفاده نمایید، تا بیشتر تمرکز خود را روی مسائل فروش و افزایش بازدید سایت خود بگذارید تا به یک طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای دست یابید و در میان راه تنها نمانید.