محتوا پادشاه بهینه سازی سایت

محتوا پادشاه بهینه سازی سایت

محتوا پادشاه بهینه سازی سایت

پادشاه seo : محتوا


محتوا اساسا شامل چه چیزی است: متن، گرافیک، و حتی لینک به وب سایت های دیگر. اما فراموش نکنید بیش از حد از گرافیک استفاده نکنید چرا که برای موتورهای جستجو گرافیک های سنگین به طور معمول مساوی با قرار دادن کاربران در شرایط انتظار برای دریافت صفحه وب است، به ویژه بر روی شبکه های آهسته و کاربرانی با پهنای باند محدود.
هزاران نفر مقالات، کتاب ها، و مطالب منتشر نموده اند در مورد چگونگی ساخت و طراحی وب سایت موردعلاقه موتورهای جستجوی ، اما در نهایت، یک قاعده از بقیه عواقد مهمتر است: منحصر به فرد بودن ، کیفیت بالا، محتوای غیر تکراری همان پادشاه بهینه سازی است است.
کیفیت بالای مطالب وب سایت شما موتورهای جستجو را ترغیب می کند سایت را در شاخص گذاری و نتایج جستجو در رتبه بهتری قرار دهند. مطالب مرتبط، تازه، و به موقع در جذب بازدید کننده به وب سایت شما بسیار مهم است. این قضیه دو مزیت دارد ، یک دریافت ترافیک از موتورهای جستجو و دوم جلب رضایت و ایجاد وفاداری مخاطبان وب سایت شما.


 محتوا  منحصر به فرد و باکیفیت

محتوا منحصر به فرد و باکیفیت


زمانی که بازدیدکنندگان یک وب سایت برای اطلاعات وارد سایت شما می شوند، انتظار دارندمحتوای سایت براحتی قابل دسترس و جستجو در میان مطالب آسان باشد. پس محتوای غیر تکراری و عدم پیچیدگی در ارائه محتوای سایت یک حادثه خوشایند برای کاربر است. این قضیه باید در سرتاسر سایت رعایت شود در تمام صفحات سادگی دسترسی به محتوا و یکتا بودن محتوا مهم است.
در حال حاضر، موتورهای جستجو بسیار هوشمند هستند و قادر به درک کامل دستور زبان و عبارت می باشند. از این رو در رتبه بندی صفحه ، محتوای موجود در آن نسبت به دیگر صفحه ها مهم است. سایت های ب محتوای تکراری یک پرچم قرمز از موتورهای جستجو دریافت می کنند.