مالک آپارات کیست ؟

مالک آپارات کیست ؟

مالک آپارات کیست ؟

 





وب سایت آپارات یک وب سایت انتشار فیلم و ویدئو می باشد که در کشور ایران بسیار مشهور می باشد . آپارات دارای طراحی سایت همانند یوتیوب می باشد و ویدئو های بسیاری را در خود جای داده است . پایه گذار این وب سایت جناب آقای محمد جواد شکوری مقدم می باشد و مدیر اجرایی این کمپانی صبا ایده می باشد . این شرکت 10 سال گذشته تنها با 3 کارمند شروع به کار کرد و هم اکنون دارای 65 نیرو می باشد . به صورت روزانه از 5 میلیون ویدئو در وب سایت آپارات بازدید می شود و به طور ماهانه بیش از 150 میلیون مخاطب دارد . جدیدا امکان جدیدی در طراحی سایت آپارات اضافه شده است که Filmo نام دارد . این امکان نسخه فارسی Netflix می باشد که هم اکنون به صورت رایگان عرضه می شود . آقای محمد جواد شکوری مقدم در این باره می گوید : فیلتر بودن وب سایت یوتیوب در کشور ایران کمک بسیار بزرگی به موفقیت طراحی سایت آپارات کرده است.


نحوه بارگذاری ویدئو در طراحی سایت آپارات :
برای آپلود ویدئو در طراحی سایت آپارات ابتدا می بایست در این سایت عضو شوید .  سپس می توانید ویدئو خود را با فرمت های 3GP - MPEG - MP4 - AVI - MKV - WebM بارگذاری کنید . هم چنین در این وب سایت امکان مشاهده و آپلود ویدئو به صورت HD نیز موجود می باشد . برای آپلود ویدئو در طراحی سایت آپارات محدودیت حجمی به اندازه 250 مگا بایت وجود دارد . حال اگر کاربری می خواهد ویدئویی با حجم بیش از 250 مگا بایت بارگذاری نماید ، می بایست اکانت تایید شده در دست داشته باشد .


تاثیر وب سایت آپارات در فضای مجازی :
وب سایت آپارات در ابتدای کار ، با اما و اگر های بسیاری از سوی کاربران رو به رو شد . اما این وب سایت با گذشت زمان توانست ارزش ها و توانایی های خود را به کاربران ثابت نماید . بعد از گذشت یک سال نرم افزار این وب سایت نیز در اختیار مخاطبین قرار گرفت و رفته رفته تعداد کاربران این وب سایت افزایش یافت .