قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت


قیمت طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران یکی از وسیع ترین بازه های هزینه خدمات در زمینه ی طراحی سایت می باشد. هر شرکت طراحی سایت ملاک های خاص خود را دارد و قیمت های مختلفی را برای طراحی سایت تعیین می نماید. این بازه وسیع تعرفه طراحی سایت سردرگمی کارفرمایان را به دنبال دارد. به طور مثال ممکن است شما در میان آگهی ها به طراحی سایت با کمترین قیمت و یا طراحی سایت با بالاترین امکانات و هزینه ای بالا برخورد نمایید. عباراتی چون طراحی سایت با کیفیت، تحویل سریع، پشتیبانی 24 ساعته و... کلمات کلیدی می باشند که در صفحه تعرفه طراحی سایت اکثر شرکت ها نمایش داده می شود.

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت

قبل از تعیین قیمت طراحی سایت باید نوع طراحی سایت مشخص گردد. این روزها تعداد دسته بندی طراحی سایت ها بسیار زیاد می باشد. طراحی سایت خبری، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاه آنلاین، طراحی سایت بازی آنلاین، طراحی سایت استریم و پخش آنلاین مولتی مدیا، طراحی سایت دانلود، طراحی سایت آپلود، طراحی سایت برون سپاری پروژه و... که هر کدام دارای ساختار و استراتژی طراحی سایت مخصوص به خود هستند. در قدم دوم توصیه می شود استانداردهای عمومی که فارغ از نوع طراحی سایت که بسیار مهم است مورد توجه قرار بگیرد. رابط کاربری ، تجربه کاربری ، نمایش صحیح در موبایل و تبلت، هماهنگی با مرورگرهای مختلف، کدنویسی سمت سرور، کدنویسی سمت کاربر و... از جمله مواردی می باشند که به واسطه زمان و انرژی که روی آن ها صرف می گردد در قیمت گذاری طراحی سایت تاثیر بسزایی دارد. نکته مهم دیگر این است که تعداد نفرات و تخصص هایی که در طراحی و پیاده سازی سایت بکار گرفته شده است نیز در هزینه نهایی طراحی سایت تاثیرگذار می باشد. بنابراین نمی توانید از یک تیم کوچک یا یکی دو نفره انتظار طراحی یک سایت حرفه ای با پشتیبانی کامل را داشته باشید. در نهایت توجه به این مسئله که شرکت طراحی سایت از چه تعداد نیرو با تخصص های متفاوت را برای راه اندازی سایت شما در نظر می گیرد بسیار حائز اهمیت است.

ملاک تعیین قیمت در طراحی سایت عبارتند از:

• جذابیت و منحصر به فرد بودن سایت در تعیین قیمت طراحی سایت
• رعایت اصولی تمام قواعد و قوانین سئو در تعیین قیمت طراحی سایت
• بالاترین سرعت بارگذاری سایت در تعیین قیمت طراحی سایت
• ریسپانسیو بودن در تعیین قیمت طراحی سایت

مراحل قبل از تعین تعرفه طراحی سایت

تعین نوع طراحی سایت قدم اول قبل از طراحی سایت باید در مورد قیمت طراحی سایت جستجو کنید و نوع سایتی را که می خواهید ،انتخاب کنید در کل طراحی سایت ها به سه دسته استاتیک ، دینامیک و نیمه دینامیک طراحی می شوند و تفاوت این طراحی سایت ها در کدی است که برای آنها انتخاب می شود .و هرکدام از لحاظ هزینه وزمان با دیگری کاملا متفاوت است .برای مثال کدهای طراحی سایت استاتیک برای کد نویسی به حجم کمتری نیاز دارد و البته مزایایی نیز دارد که ممکن است شما را ترغیب به سفارش این کد بکند .در مقابل سایت دینامیک که امکانات بیشتر را در اختیار شما می گذارد و مسلما تعریف طراحی سایت دینامیک از طراحی سایت استاتیک بالاتر است .

انواع مدل طراحی سایت

مرحله بعدی بعد از تعین نوع طراحی سایت و ارائه اطلاعات لازم در مورد نیازمندی های سایت نوبت به روش طراحی سایت می رسد که یکی از عوامل موثر در تعین قیمت طراحی سایت می باشد. بدیهی است که شاید شما با روش های طراحی سایت آشنایی نداشته باشید. اما بهتر است تمام راه های طراحی سایت را برسی کنید.
چرا که تعرفه طراحی سایت با نوع طراحی سایت کم وزیاد می شود. مشخص کردن نیازمندی در طراحی سایت مالک هر کسب وکاری که هستید باید هدفتان را از طراحی سایت در ابتدا مشخص کنید و به عبارتی نیازمندی های خود را استخراج کنید چرا که این کار در تعین قیمت طراحی سایت شما تاثیر بسیار دارد.

استفاده از نرم افزار آماده طراحی سایت

استفاده از نرم افزار آماده طراحی سایت هزینه شما را در طراحی سایت تا حدود زیادی کاهش می دهد. اما امکانات محدودی را در اختیار شما قرار می دهد .با توجه به این موضوع که اگر بودجه شما برای طراحی سایت محدوداست می توانید از این نرم افزار آماده استفاده کنید .یکی از مشکلات عمده طراحی سایت با قالب از پیش ماده عدم انعطاف پذیری و عدم سازگاری با موتورهای جستجو گر است و عدم امنیت این طراحی سایت ها امکان دسترسی راحت را به این سایت ها امکان پذیر می کند.
استفاده از قالب های آماده برای طراحی سایت های اطلاع رسانی و بیو گرافی و... هستند و البته به هزینه طراحی سایت شما کمک می کند یکی دیگر از موارد مهم در طراحی سایت قالب آماده منحصر به فرد نبودن این طراحی سایت است چرا که قالب آماده ممکن است مورد استفاده هزاران کاربر واقع شود وحتی شما نمی توانید جای منو را تغیر دهید .

طراحی سایت و طراحی وب سایت اختصاصی

درست است که طراحی سایت اختصاصی با هزینه بیشتری از قالب های آماده صورت می گیرد اما پیاده سازی این طراحی سایت زمان بیشتری از شما می گیرد مزیت طراحی سایت اختصاصی این موضوع است کمه با انعطاف پذیری بیشتری صورت می گیرد و تغیرات بروی آنها با دلخوا خود شما صورت می گیرد .در طراحی سایت شما باید نهایت دقت را داشته باشید که از کدهای بی کیفیت استفاد نکنید چرا که طراحی سایت شما را دچار مشکل می کند وسرعت لود طراحی سایت شمارا پایین می آورد.
این موضوع کاملا واضح است که ممکن است شخصی سازی طراحی سایت شما کاملا هزینه بردار باشد آما ممکن است بعد از مدتی دوست داشته باشید تغیراتی را به راحتی در طراحی سایت خود بدون هیچ محدودیتی ایجاد کنید. پس بنابراین هزینه کردن برای طراحی سایت اختصاصی ارزشش را دارد. تعرفه طراحی سایت به چه صورت محاسبه می گردد با توجه به اینکه طراحی سایت یک کار پروژه ای است و بر اساس خواسته مشتری انجام می شود و به طور مشخص نمی توان تعرفه خاصی را برای آن در نظر گرفت.

تعیین قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایتمعمولا مطابق با هزینه هایی از قبیل ثبت دامنه، پیاده کردن سایت، درج مطالب، طراحی و گرافیک، خدمات مربوط به سئو سایت و همچنین هزینه های بهینه سازی سایت براورد می شود طراحی سایت ها معمولا به دو صورت استاتیک و داینامیک صورت می گیرد سایت هایی که به صورت استاتیک طراحی می شوند قابلیت تغییر ندارند و در صورت نیاز به تغییرات کوچک نیز باید از یک برنامه نویس کمک گرفت اما طراحی سایت به صورت داینامیک به گونه ای است که هنگام نیاز حتی بدون داشتن مهارت در برنامه نویسی، می توان آن سایت را مدیریت کرد. تاثیر قالب ها در طراحی سایت که از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.

در زیر به تعدادی از فاکتورهایی که بر قیمت طراحی سایت اثر گذار است اشاره می کنیم:

• قیمت گذاری پس از ثبت دامنه
برای این که قیمت طراحی سایت مشخص شود، تعرفه ی ثبت دامنه بسیار مهم است برای مثال برای دامنه هایی که به صورت ir هستند تعرفه ای مشخص به صورت سالینه دریافت می شود اما اگر دامنه شامل com یا co باشد تعرفه ی این دامنه ها بسیار بیشتر خواهد شد
• قیمت طراحی سایت پس از براورد هزینه ی گرافیست
در صورتی که کارفرما نمی خواهد از قالب های اماده برای طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن خود استفاده کند باید هزینه ای جهت پیاده سازی سایت در نظر بگیرد این هزینه در جلسه ای با حضور گرافیست و هنگامی که کارفرما نیاز گرافیکی خود را عنوان می کند تعیین می گردد
• هزینه ی ایمن سازی
پس از اینکه سایتی طراحی شد لازم است بر روی ایمنی ان کار شود اگر سایت امن سازی نشود بعدها مشکلات امنیتی به وجود خواهد امد لازم به ذکر است که امنیت طراحی سایت تهران به دو عامل برنامه نویسی و سروری که فضای هاست از آن گرفته شده بستگی دارد برای اینکه احتمال هک شدن سایت طراحی شده کم بشود و به صفر برسد باید هزیه ی بالایی پرداخت کرد
• آموزش پنل کاربری
پس از پایان کار طراحی سایت لازم است آموزش های لازم به کارفرما داده شود و پس از آموزش، کارفرما خود منو ها، تصاویر و متن های سایت را مدیریت می کند آموزش پنل کاربری دارای هزینه ای است که روی هزینه طراحی وب سایت تاثیر می گذارد