طراحی وب سایت متناسب با بودجه

طراحی وب سایت متناسب با بودجه

طراحی وب سایت متناسب با بودجه


طراحی وب سایت متناسب با بودجه : در هر حوزه ی کسب و کاری که مشغول به فعالیت می باشید به طور قطع نیاز به طراحی وب سایت را احساس نموده اید . یکی از مسائل چالش برانگیز در این زمینه این است که چگونه باید طراحی سایت را آغاز نمود .


تحلیل طراحی سایت رقیب ها :


اگر می خواهید در دنیای تجارت آنلاین قدم بگذارید در شروع می بایست وب سایت های رقیبان خود را مورد بررسی و تحلیل قرار دهید . در واقع می بایست در وب سایت تان وجه تمایزی میان خود و رقیبان ایجاد نمایید تا کاربران وب سایت شما را انتخاب کنند . علاوه بر موارد ذکر شده می بایست طراحی سایت تان را طبق استاندارد های موجود انجام داده و در انتخاب اطلاعاتی که می خواهید در وب سایت تان قرار دهید دقت بالایی داشته باشید .


جمع آوری اطلاعات طراحی وب سایت :


پیش از دیدار با شرکتی که می خواهید برای شما طراحی وب سایت انجام دهد چندین نمونه از وب سایت های رقیبان تان را جمع آوری نموده و فهرستی از کاراکتر هایی از آن وب سایت ها که مورد پسندتان واقع نشده اند را در جلسه ملاقات در اختیار فرد طراح وب سایت قرار دهید . هم چنین اگر در کسب و کارتان از بروشور یا جزوه ای استفاده می نمایید آن را نیز در این جلسات ملاقات در اختیار طراح قرار دهید . اگر رنگ به خصوصی مد نظرتان است می توانید این موضوع را با طراح وب سایت در میان بگذارید و با مشوره با فرد طراح آن رنگ با بهترین حالت در وب سایت تان استفاده نمایید . در صورت داشتن موفقیت و کسب جوایز حرفه ای و یا هر نوع وابستگی های مهم حرفه ای می توانید تمامی این اطلاعات را گرد هم آورده تا در بخشی از طراحی وب سایت تان به عنوان ویژگی های شما مورد استفاده قرار بگیرند .


وجود cms در طراحی سایت :


اگر می خواهید در آینده تغییرات بسیاری را در وب سایت تان اعمال نمایید cms ها یا سیستم های مدیریت محتوا کمک بسیاری در صرفه جویی پول و زمان در اختیار شما خواهد گذاشت .