طراحی وب سایت شخصی

طراحی وب سایت شخصی

طراحی وب سایت شخصی


طراحی وب سایت شخصی
طراحی سایت طراحی وب سایت برای معرفی خود، توانایی هایتان، سوابق کاری و مدارک تحصیلی و... می تواند از طراحی سایت شخصی استفاده نمایید. طراحی سایت شخصی شما باید طراحی و گرافیکی زیبا و منحصر به فرد داشته باشد و متناسب با حوزه ی کاری شما باشد به طوری که از طریق آن به راحتی قادر به معرفی توانایی و عملکرد های خود باشید و علاقه مندان و مشتری های فراوانی را به وب سایت خود جذب نمایید در این صورت به راحتی می توانید برند سازی کرده و سود آوری خود را افزایش دهید.

ویژگی ها در طراحی سایت شخصی

• طراحی صفحه ی درباره ما برای معرفی و شناخته شدن وب سایت شخصی شما در طراحی سایت شخصی
• طراحی صفحه ای برای نمایش نمونه کارها در طراحی سایت شخصی
• طراحی صفحه ای برای عضویت و ثبت نام رایگان در طراحی سایت شخصی
• طراحی صفحه ای برای ثبت سفارش آنلاین در طراحی سایت شخصی
• طراحی صفحه ای برای پرسش و پاسخ و نظر سنجی در طراحی سایت شخصی
• طراحی صفحه ای برای مشاوره با مشاوران در طراحی سایت شخصی
• طراحی صفحه ای برای درج جدید ترین اخبار و مقالات در رابطه با حوزه ی کاریتان در طراحی سایت شخصی
• طراحی صفحه ای برای درج و به نمایش گذاشتن علاقه ی شخصیتان در طراحی سایت شخصی

قیمت و تعرفه ی طراحی سایت شخصی

از آنجایی که قیمت های طراحی سایت مشخص نمی باشد و به دلیل اینکه بر روی هر وب سایت قابلیت ها و ویژگی های خاص و متنوعی پیاده سازی می شود بنابراین قیمت ثابت و مشخصی را نمی توان برای طراحی سایت در نظر گرفت. فقط توجه داشته باشید که به هر میزان که قابلیت های بیشتری را بر روی وب سایت خود پیاده سازی کنید به همان میزان نیز در افزایش قیمت طراحی سایت شما تاثیر گذار خواهد بود. قابلیت هایی مثل بهینه سازی وب سایت و ریسپانسیو بودن وب سایت از آن دسته از قابلیت هایی می باشند که در افزایش قیمت وب سایت موثر است.

رعایت قوانین سئو در طراحی سایت شخصی

برای اینکه وب سایت شما دیده شود و بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب نمایید باید سئو سایت بالایی داشته باشید به عبارتی دیگر وب سایت شما باید نسبت به موتورهای جستجوگر گوگل بهینه سازی شده باشد تا وب سایتتان در رتبه های نخست در نتیجه ی جستجوی گوگل قرار گیرد. سئو سایت ازآنجایی بازدید کنندگان بسیاری را به وب سایت شما جذب می کند م یتوان تاثیر گذاری بسیار زیادی را در افزایش درآمد و سود دهی شما داشته باشد.