طراحی وب سایت با Asp.net

طراحی وب سایت با Asp.net

طراحی وب سایت با Asp.net


طراحی وب سایت با Asp.net : با پیشرفت روز افزون تکنولوژی امکانات زبان های برنامه نویسی نیز رو به محدودیت می رود . برای بر طرف نمودن این محدودیت ها طی بازه های زمانی گوناگون ، زبان های برنامه نویسی جدیدی راهی بازار می شوند . زبان برنامه نویسی Asp.net نیز یکی از این زبان ها می باشد . Asp.net نسخه ای جدید از Asp می باشد که شرکت مایکروسافت اقدام به ارائه آن نموده است . زبان برنامه نویسی Asp.net به عنوان اولین سیستم جامع در راستای برنامه نویسی تحت اینترنت شناخته شده است چرا که برای تمامی سطوح قابل استفاده می باشد . امکانات اینترنت این زبان بزرگ ترین و مهم ترین مزیت آن نسبت به دیگر سیستم ها می باشد . در طراحی سایت های اینترانت یا طراحی وب سایت های تجاری بسیار عظیم می توانید از Asp.net استفاده کنید . از مهم ترین ویژگی های Asp.net می توان به کاربرد بالا و سهولت در استفاده از قابلیت های این نرم افزار اشاره نمود . در ادامه شما کاربران عزیز را با ویژگی های مهم این زبان برنامه نویسی آشنا خواهیم نمود .


بهبود بخشیدن به عملکرد سایت :


زبان برنامه نویسی یک تکنولوژی قدرتمند از مجموعه تکنولوژی های " سرور ساید " می باشد که در راستای طراحی سایت و ساخت صفحات وب پویا مورد استفاده قرار می گیرد . در Asp.net سرویس cache ، بهینه سازی و مقید سازی به بهترین شکل ارائه می گردد . به بیان کلی می توان گفت زبان برنامه نویسی Asp.net حتی پیش از نوشتن یک خط از برنامه موجب بهبود یافتن عملکرد سایت خواهد شد .


انعطاف پذیری Asp.net :


به علت استفاده از  CLR، Asp.net دارای قدرتی باور نکردنی و انعطاف پذیری خاص در راستای توسعه ی برنامه های کاربردی دنیای طراحی وب سایت می باشد . لازم به ذکر است بدانید کتابخانه ی کلاس دات نت ، پیام ها و راهکار های دستیابی اطلاعات ، در کنار یکدیگر علتی برای اثبات قدرت دستیابی وب می باشد . XML ، ADO.Net و Threading ( اشیایی برای برنامه نویسی هر Thread ) از جمله ی کلاس ها و اشیای مورد نیاز برنامه نویسان و طراحان وب سایت در Asp.net می باشد . ASP.Net دارای زبانی مستقل به خود است که می توانید آن را انتخاب و جزیی از زبان های برنامه ی کاربردی خود قرار دهید.

تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت نونگار

ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت