طراحی سایت کودکانه

طراحی سایت کودکانه

طراحی سایت کودکانه


طراحی سایت کودکانه
طراحی سایت طراحی وب سایت یکی از پر اهمیت ترین و حساس ترین رده های سنی، رده سنی کودکان می باشد که گروه های فرهنگی هنری برای سرگرم کردن کودکان در راه های صحیح می توانند از وب سایت ها آنلاین و فضای مجازی مخصوص به کودکان استفاده کنند. در طراحی سایت های کودکانه همه ی مواردی که به کودکان مربوط می شود را می توان قرار داد مثل شعر های کودکانه، مقالات آموزشی مخصوص کودکان، آموزش نقاشی و موسیقی و دیگر موارد مربوط به کودکان با طراحی های جذاب و کودکانه در طراحی سایت کودکانه قرار می گیرد.

ویژگی ها در طراحی سایت کودکانه

• قرار دادن کتابخانه مجازی برای دریافت کتاب‌های کودکانه در طراحی سایت کودکانه
• اختصاص دادن بخشی برای بازی برای دریافت بازی‌های مخصوص کودکان در طراحی سایت کودکانه
• اختصاص دادن بخش تفریحی و سرگرمی برای دریافت انواع داستان و شعرهای کودکانه صوتی و کیلیپ های کودکانه در طراحی سایت کودکانه
• قرار دادن بخشی برای آموزش به کودکان به کمک طراحی سایت کودکانه
• قرار دادن لینک‌های مفید برای کودکان و والدین آن ها در طراحی سایت کودکانه
• قرار دادن بخش لطیفه و داستنی‌های مخصوص با رده سنی کودکان در طراحی سایت کودکانه
• اختصاص دادن بخشی برای فروشگاه اینترنتی مخصوص کودکان در طراحی سایت کودکانه
• قرار دادن کتابخانه مجازی مخصوص به کودکان در طراحی سایت کودکانه

قرار دادن بخش بازی در طراحی سایت کودکانه

در بخش بازی های کودکانه لیست کاملی از بازی‌های آموزشی و مخصوص به سن کودکان موجود می باشد که با بازی کردن هر کدام کودکان خود را به چالش می کشند. این بازی‌ها بسیار کاربردی و تاثیر گذار بوده و به دلیل دارا بودن چالش‌ها باعث افزایش قدرت تخیل کودکان می شود.

قرار دادن بخش سرگرمی در طراحی سایت کودکانه

در بخش سرگرمی کودکان می‌توانند ترانه‌های کودکانه، داستان‌های صوتی و ویدیو‌های کودکانه مخصوص به خود را دانلود کرده و از آن ها بهره ببرند و خود را سرگرم کنند. همچنین گروه‌های فرهنگی و آموزشی با قرار دادن اجرا‌ها و فعالیت‌هایی که کودکان در موسسه خود انجام می دهند در بخش سرگرمی کودکان را به این بخش جذاب جذب کرده و کودکان را نیز به انجام این کارها جذب نمایند.

قرار دادن بخش آموزش در طراحی سایت کودکانه

هر موسسه فرهنگی‌ و آموزشی خدمات آموزشی مخصوص به کودکان را در برنامه های کاری خود قرار می دهد که در این بخش متناسب با نوع فعالیت و نوع موسسه آموزش‌هایی به صورت رایگانبه کودکان داده می شود. مثلا موسسه‌ی آموزش موسیقی و انواع ساز، آموزش‌هایی مثل آشنایی با ساز‌ها ، آشنایی با موسیقی و ... را در وب سایت خود قرار می دهد.

قرار دادن فروشگاه اینترنتی در طراحی سایت کودکانه

در فروشگاه اینترنتی موسسه همه ی محصولات آموزشی، انواع کتاب و‌ اسباب بازی مخصوص به کودکان را به فروش می رساند. از طریق فروشگاه های اینترنتی در طراحی سایت های کودکانه والدین می‌توانند لوازم مورد نیاز و مخصوص به سن کودکان خود را تهیه نمایند.