طراحی سایت واسطه ای به چه صورت می باشد؟

طراحی سایت واسطه ای به چه صورت می باشد؟


طراحی سایت واسطه ای به چه صورت می باشد؟

 

 
برخی از سایت ها وجود دارند که به طراحی سایت درج آگهی شبیه می باشند اما در کل تفاوت هایی با این سایت ها دارند.
از جهت امکانات خاص و نیز سیستم مدیریت تفاوت وجود دارد . این نوع که یک روش واسطه ای طراحی سایت می باشد در میان متقاضیان خدمات و ارائه دهنده گان خدمات ایفا می نماید و یک روش جدید در کسب درآمد می باشد .


ویژگی های یک طراحی سایت واسطه ای

 

طراحی وب سایت واسطه ای دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد و تفاوت و تفکیک باید بین  ارائه دهنده خدمات و کالاها و متقاضی و دریافت کننده آن وجود داشته فرم جداگانه ای در طراحی سایت باید در نظر گرفته شود. در فرم مربوط به ارائه دهنده خدمات مؤلفه هایی نظیر نام و مشخصات و تلفن تماس و نوع خدمات پیشنهادی و قیمت آن را درج می کنند و در فرم مربوط به دریافت کننده خدمات نیز همین موارد را باید گنجاند.  در طراحی سایت واسطه ای پس از تکمیل فرم های فوق هر کدام در دسته بندی خاص خود قرار بگیرد و مؤلفه هایی که به ارتباط بهتر بین متقاضی و ارائه دهنده مرتبط می شود نیز در طراحی سایت به خوبی رعایت گردد.

 

کارکرد طر احی سایت واسطه ای چکونه می باشد؟


کارکرد طراحی سایت واسطه ای را د نمونه ذکر خواهیم کرد . به عنوان مثال زمانی که شما در آموزش طراحی سایت فعالیت دارید و به افرادی همانند کارشناس سئو سایت ویا برنامه نویس یا طراح گرافیکنیاز دارید، در سایت واسطه ای به دو روش می توان اهداف را تعیین کرد. در روش اول که فرم مربوطه در طراحی سایت واسطه ای را پر کنید ودر مرحله بعد منتظر تماس کاربران بمانید و در روش دوم به سراغ تفکیک ها و دسته بندی های سایت بروید و در آنها به دنبال کارشناس آموزش طراحی سایت و یا سئو سایت بگردید. این مثال صرفا جهت آشنایی با طراحی سایت واسطه ای می باشد شما می توانید بر حسب نیاز و ایده های نوین پیشنهادی و نیز نیازهای روز کاربران کار طراحی سایت برای شما انجام می گیرد .

تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت نونگار

ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت