طراحی سایت نیازمندی و آگهی آنلاین

طراحی سایت نیازمندی و آگهی آنلاین

طراحی سایت نیازمندی و آگهی آنلاین


طراحی سایت نیازمندی و آگهی آنلاین
طراحی سایت
خدمات حرفه ای طراحی سایت نیازمندی و آگهی آنلاین شرکت نونگار با سابقه و تجربه بالایی که در زمینه طراحی سایت دارد و با کادری حرفه ای و مجرب قادر خواهد بود بهترین طراحی سایت ها را در زمینه های مختلف پیاده سازی کند. همه ی خدمات طراحی سایت نیازمندی و آگهی آنلاین به صورت سفارشی و با کدنویسی های حرفه ای و اختصاصی برای شما صورت خواهد گرفت.

کسب درآمد از طریق راه اندازی طراحی سایت نیازمندی و آگهی آنلاین

با گسترش روز افزون شبکه های اینترنتی و مجازی در کشور ، تقریبا بیشتر کسب و کارها و مشاغل هزینه ای را که برای تبلیغات کاغذی خود پرداخت می کردند که بسیار گران و پر هزینه بود، مقدار کم تر این هزینه را جایگزین تبلیغات اینترنتی کرده اند . زیرا امروزه بسیاری از مردم در اینترنت به جستجوی نیازمندی ها و آگهی های مد نظر خود هستند ، به همین دلیل است که این روزها بازار طراحی سایت های درج نیازمندی و آگهی های آنلاین بسیار داغ شده است. اکثر این طراحی سایت ها با قرار دادن تعرفه و قیمت های مختلف و صفحات نمایش گوناگون برای کسب درآمد بیشتر در این بازار به رقابت پرداخته اند .

معمولا برخی از قابلیت های طراحی سایت نیازمندی و آگهی آنلاین عبارتند از :

1. امکان تعریف تعرفه های متفاوت برای آگهی های مختلف به وسیله طراحی سایت نیازمندی و آگهی به راحتی امکان پذیر می باشد .
2. امکان درج آگهی رایگان یا ویژه و تفکیک کردن آن ها به وسیله طراحی سایت نیازمندی و آگهی به راحتی امکان پذیر می باشد .
3. امکان تایید آگهی ها توسط مدیر سایت به وسیله طراحی سایت نیازمندی و آگهی به راحتی امکان پذیر می باشد .
4. امکان تعریف کد تخفیف ویژه و برای مناسبت های مختلف در سایت به وسیله طراحی سایت نیازمندی و آگهی به راحتی امکان پذیر می باشد .
5. امکان مدیریت کامل بلوک ها و کنتر پنل و منوهای سایت به وسیله طراحی سایت نیازمندی و آگهی به راحتی امکان پذیر می باشد .
6. امکان ثبت کردن اتوماتیک شماره های موبایل آگهی دهندگان در پنل پیامکی به وسیله طراحی سایت نیازمندی و آگهی به راحتی امکان پذیر می باشد .
7. امکان ارسال اتوماتیک پیامک های خوش آمدگویی ، پرداخت موفق و نا موفق ، ثبت و صدور فاکتور ها به آگهی دهندگان به وسیله طراحی سایت نیازمندی و آگهی به راحتی امکان پذیر می باشد .
8. امکان ارسال اتوماتیک پیامک های پرداخت و ثبت و صدور فاکتور ها به مدیر سایت به وسیله طراحی سایت نیازمندی و آگهی به راحتی امکان پذیر می باشد .