طراحی سایت موفق

طراحی سایت موفق

طراحی سایت موفق


طراحی سایت موفق
طراحی سایت طراحی وب سایت هدف از طراحی سایت این است که یک فضای مناسب و مفید را برای کاربران فراهم کنیم تا کاربران به راحتی بتوانند به اهداف و شاید نیاز های خود از این طریق دست یابند. اهداف سایت ها می تواند متفاوت از هم باشند برخی از سایت ها با هدف اطلاع رسانی ایجاد می شوند و برخی با هدف فروش و برخی دیگر تنها هدف بازاریابی دارند. وب سایت ها باید نهایت تلاش خود را انجام دهند تا متفاوت و متمایز از دیگر سایت ها و نیز رقبای خود باشند. توجه به این چهار مرحله به خوبی به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید یک سایت مناسب و ایده ال را در اختیار داشته باشید.

برنامه ریزی در طراحی سایت

پیش از طراحی سایت باید برای اینکار برنامه ریزی درستی داشته باشید . و به بسیاری از سوالات و حتی ابهامات در این زمینه پاسخ بدهید. اینکه هدف شما از طراحی سایت چیست و می خواهید سایت شما چه دست اوردی داشته باشد. در صورت فروش کالا چه محصولاتی را خواهید فروخت و مشتریان شما دارای چه طیف و گروهی از افراد خواهند بود. چه خدماتی و به چه صورت به مشتریان خود ارائه خواهید نمود و بسیاری از موارد دیگر که باید پاسخ روشنی برای انها داشته باشید تا بتوانید محکم و با اطمینان گام بعدی را در جهت طراحی سایت خود بردارید.

طراحی سایت

پس از مشخص نمودن درست اهداف خود می توانید گام بعدی یعنی طراحی سایت را بردارید. رنگ و نوع فونت ها چگونگی منوها و زیرمنو ها و بسیاری از موارد دیگر از جمله مواردی است که باید با دقت به انها فکر کنید و در طراحی سایت تان اعمال شوند. انتخواب رنگ و فونت مناسب موضوع بسیار با اهمیتی است و باعث پیش گیری از خستگی مخاطبان تان از سایت شما خواهد شد.

کدنویسی در طراحی سایت

گام سومی که باید به درستی بردارید و بسیار مهم و حیاتی برای وب سایت شما خواهد بود موضوع کدنویسی است. مشخص کردن فرمت سایت تان و همچنین رعایت جنبه های فنی سایت بسیار موضوع دارای اهمیتی است زیرا سایت شما باید به دقت و به درستی کد نویسی شود و دارای زیرساختی قوی باشد.

محتوا در طراحی سایت

پس از طراحی و کد نویسی سایت باید محتوا را به سایت خود اضافه نمایید. مرحله ی بسیار مهمی که در بهینه سازی سایت شما نیز یک نقش مهم و حیاتی دارد. از این مرحله به بعد شما باید به طور مرتب و در بازه های زمانی مشخص سایت خود را به روز رسانی نمایید.