طراحی سایت مسکن

طراحی سایت مسکن

طراحی سایت مسکن


طراحی سایت مسکن
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت مسکن و مشاور املاک ها برای آسانی در روند رهن، فروش، اجاره، مشارکت و... نیازمند به طراحی سایت برای اطلاع رسانی بهتر می باشند. به دلیل اینکه هر مشاور املاک در منطقه ی خاصی مشغول به فعالیت می باشد پس وب سایت آن ها نیز باید منطقه ای و بومی سازی شود زیرا امکانات طراحی سایت مشاور املاک ها مختص به هر منطقه می باشد، در جهت ارائه بهتر خدمات توسط مشاور املاک هامی توان یک یا چند منطقه را زیر مجموعه فعالیت خود قرار دهند

ریسپانسیو و واکنشگرا بودن طراحی سایت مسکن

طراحی سایت های مسکن باید به صورت ریسپانسیو و واکنشگر باشند و قابلیت نمایش را در همه ی گوشی های هوشمند و تبلت ها و سایر پلت فرم ها را داشته باشند و در هر سایزی از صفحه نمایش ها به نمایش درآید.
سیستم مدیریت وب سایت های مشاور املاک باید به گونه ای باشد که مدیریت آن به راحتی امکان پذیر بوده و تمام بخش های مختلف طراحی سایت توسط مشتری به راحتی قابل تغییر و بروزرسانی باشد.

اصول کار کردن با طراحی سایت مسکن

مدیر وب سایت از طریق طراحی سایت می تواند تعدادی از کارمندان خود را برای ثبت ملک و زمین و... مورد استفاده قرار دهد و یا امکان ثبت ملک و زمین و... را توسط کاربران آزاد بگذارد، در هر دو روش ثبت املکک چه از طریق کارمندان مشاور املاک و چه از طریق کاربران، املاک قبل از به ثبت رسیدن در طراحی سایت ابتا باید توسط مدیر وب سایت به تایید برسد.
هنگام ثبت املاک در طراحی سایت مسکن انواع ویژگی های مهمی در طراحی سایت تعریف شده و متناسب با آن مشخصات پر می شوند، تاین ویژگی ها شامل، متراژ، تعدا اتاق خواب، پارکینگ، انباری و دیگر ویژگی های مهم و ضروری می باشد، همچنین بخشی از وب سایت برای قرار دادن تصاویر در وب سایت می باشد. برای هر ملک می توان تا 10 عکس را در وب سایت قرار داد.

ویژگی های طراحی سایت مسکن

یکی از ویژگی های بسیار مهم در طراحی سایت مسکن نمایش موقعیت مکانی املک ثبت شده در وب سایت می باشد
در طراحی سایت مسکن جستجوی املاک باید بر اساس ویژگی های مدنظر نظر کاربران صورت گیرد، در زمان طراحی سایت باید بخش هایی برای جستجو در بالای صفحه ی اصلی قرار گیرد و بر اساس آن کاربران می توانند مشخصات مورد نظر خود را مثل نوع ملک و متراژ، تعداد اتاق خواب، پارکینگ و انباری و حدود قیمت را وارد کرده و ملک مورد نظر خود را پیدا کنند.