طراحی سایت مجله اینترنتی

طراحی سایت مجله اینترنتی

طراحی سایت مجله اینترنتی


طراحی سایت مجله اینترنتی
طراحی سایت مجله اینترنتی برای مجلات اینترنتی و نیز افرادی که می خواهند مجله اینترنتی را طراحی نمایند و نیز انتشارات و نیز مراکز چاپی که مجله خود را دارند و به واسط طراحی سایت مجله اینترنتی می توانند محتوا و صفحات خود را در اینترنت نیز به اشتراک گذارند معنا می یابد.

طراحی وب سایت مجله اینترنتی

طراحی وب سایت مجله اینترنتی می تواند در صفحات خود دسته بندی و نیز گروه بندی از مطالب را فراهم آورد که در نتیجه می تواند موجب گردد که کاربر پس از ورود به طراحی سایت شما به راحتی به بخش و قسمت مورد نظر خود هدایت گردد و به مطالعه مطالب و محتوا بپردازد.

طراحی سایت مجله اینترنتی چگونه خواهد بود؟

طراحی سایت مجله اینترنتی در صفحات و بخش های خود دسته بندی از مطالب را براساس تاریخ و یا دسته بندی و گروه بندی مطالب فراهم می آورد و بدین واسط کاربر می تواند به راحتی محتوای مورد نظر خود را مشاهده نماید و نیز اینکه می تواند محتوا در فرمت های تصویر ، عکس و نیز محتوا در فرمت مالتی مدیا را می تواند فراهم نمایند که در نتیجه انواع مختلف محتوا را تحت پوشش می دهد. در بستر طراحی سایت مجله اینترنتی می توانید فایل هایی که تمایل دارید برای مجله ارسال نمایید را نیز بارگذاری نمایید و در نتیجه می توانید محتوای خود را نیز برای مجله ارسال نمایید تا به اشتراک و انتشار درآید.

برای موفقیت یک مجله اینترنتی چه کاری باید انجام داد؟

همانطور که می دانید مهم ترین هدف در طراحی سایت مجله اینترنتی دیده شدن طراحی سایت و نگه داشتن بازدید کنندگان قدیمی و جذب بازدید کنندگان جدید است . این هدف در صورتی که طراحی سایت مجله اینترنتی به صورت اصولی انجام شده باشد ایجاد می شود یعنی اصول سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو در آن رعایت شده باشد.

به نکات زیر توجه نمایید:

• صادقانه اخبار بگویید : طراحی سایت مجله اینترنتی زمانی موفق است اخبار گفته شده صحیح و صادقانه باشد و در کل مطالب آن جذاب و گیرا باشد و همچنین یکی دیگر از دلایل موفقیت ، رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت است که باعث می شود رتبه طراحی سایت در موتور های جستجو گر نیز بالا رود و صفحه طراحی وب سایت مناسبی را انتخاب کنیم مانند مجله های اینترنتی، مجله های خبری
• گرافیک طراحی سایت : سعی کنید که از طرح های گرافیکی زیاد استفاده نکنید چرا که مطالب انبوه خبرها و تصاویر و نظرات کاربران به خودی خود طراحی سایت را شلوغ خواهد کرد شما نیز با قرار دادن طرح های گرافیکی بعث فرار بازدید کننده از طراحی سایت تهران نشوید.
• نظردهی:امکان نظردهی در پایان هر مقاله را تعبیه کنید تا بازدید کنندگان نظرات خود را بیان کنند و همچنینبازدید کنندگان می‌توانند به مقالات شما امتیاز بدهند.
• مقالات : بخشی به عنوان منو تعبیه کنید و مقالات قرار گرفته در طراحی سایتتان را دسته بندی کنید و هر موضوعی را در جای مناسب خود قرار دهید تا بازدید کننده به راحتی به قسمت مورد نظر خود رفته و راحت تر به مطالب خود دست یابند.

امکانات دیگری که برای بهتر شدن طراحی سایت می توانید انجام دهید:

• ایجاد گالری تصاویر و گزارش های تصویری
• امکان فروش آنلاین شماره های قبلی مجلات و آرشیو مجلات
• امکان فروش آنلاین طراحی اپلیکیشن مجله
• امکان ثبت نام خوانندگان برای دریافت مجله از طریق ایمیل
ابزارهای بازاریابی دیجیتال طراحی سایت

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش